Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím,

v tomto oboru jsem úplný začátečník a tak bych si chtěl nechat poradit nebo doporučit. Chystám se koupit si náramkové hodinky. Jako požadavky jsem si stanovil titanové tělo a tahy, safírové sklíčko a pár základních funkcí (čas +vteřinovka, datum, luminiscenční prvky, vodotěsnost do 100m). po dlouhém hledání jsem vybral Citizen BM1290-54L a Seiko SGG729. co si o mém výběru myslíte, případně mohli byste doporučit něco podobného? moc díky.

Odesláno

odporucam pockat si aspon mesiac, poobzerat sa po hodinarstvach a e-shopoch a hlavne popozerat forum. Aj ja som bol napomenuty, nech neuvazene nekupujem a mozem byt rad, pretoze by som si kupil solarne rad. riad. Casia ktore vobec nevyzeraju dobre a bol by som nestastny. Dnes uz uvazujem nad Tissot PRC 200 (o par tis viac ako tie citizeny) a popripade ako druhe hodinky automaty Tissot Le Locle. Co sa tyka tvojho vyberu, ak si limitovany financiami a pacia sa ti, nieje co riesit. Ale ak si precitas forum, zistis, ci chces quartz, automaty alebo dokonca mechaniky, na aku dobu ich chces a ako casto ich budes nosit. To vsetko na to totiz vplyva.

...co sa tyka titanu. Otec ma titanove Citizeny a je spokojny. No mne na ruke nesedia. Ocel je ocel.

Odesláno

Fotku husy jsem nedělal já. ty Seiko Samurai jsou pěkné, ale ty druhé určitě nee. Máte někdo představu jak je to u výše uvedených modelů (viz. první příspěvek) citizen a seiko s přesností?

Odesláno
Fotku husy jsem nedělal já. ty Seiko Samurai jsou pěkné, ale ty druhé určitě nee. Máte někdo představu jak je to u výše uvedených modelů (viz. první příspěvek) citizen a seiko s přesností?

Jsou to oba quartzove strojky, takze s presnosti by promlem mit nemely. Ale pokud chces opravdu presne hodinky, zkus pohledat nejake rizene radiovym signalem.

Odesláno