shimmy Odesláno 31. října 2012 Nahlásit Odesláno 31. října 2012 Ahoj, jsem poněkud amatér, co se hodinek týče. Poslední dobou se poohlížím po nových hodinkách a docela se mi líbí Citizen JY8020-52E Super Pilot. Hodinky mají titanové pouzdro, titanový náramek, safírové sklo a jsou rádiem řízené. Tzn, že splňují všechny mé požadavky a zároveň se mi i vzhledově líbí. Chtěl bych se zeptat na kvalitu zmiňovaných hodinek, popř zkušenost s nimi a nebo na doporučení jiných hodinek podobného stylu a stejné nebo lepší kvality ve srovnatelné cenové hladině. Děkuji za každý názor, postřeh nebo radu.
Daemonultimate Odesláno 31. října 2012 Nahlásit Odesláno 31. října 2012 (upraveno) Hodinky jsou to bezesporu kvalitní,ale tady s nima moc parády neuděláš,jeden čas jsem zvažoval jejich koupi,ale protože již před tím jsem měl klasický Skyhawk a ty mě přišly povedenější,od koupě jsem odstoupil.Ale hlavně všechno dopadlo jinak.Přece jen mi na nich nesedí ta přeplácanost,jsem spíš pro alespon maličko čistější,mrkni na tohle: http://www.hodinky-j...-rizene-hodinky ber to jako možnou alternativu,Citizeny jsou rozhodně dobré a zpracování taktéž.A ještě něco největší možný počet informací v téhle třídě.Takže jestli se Ti líběj,v klidu do nich běž a léta na ně nesáhneš.Ale pozorně si vyber kde je koupíš,jsou až ohromné cenové rozdíly,ale to už si najdeš sám. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Upraveno 31. října 2012 uživatelem Daemonultimate
kdojinej Odesláno 31. října 2012 Nahlásit Odesláno 31. října 2012 Ahoj, jestli se ti líbějí, tak si je kup. To je mimochodem to hlavní - jestli se líbí tobě, ne jestli s nima budeš dělat parádu tady na chronomagu nebo kdekoliv jinde. Citizenky jsou povedený hodinky a hezky svítěj. Ty které sis vybral jsou OK.