Radek.VV Odesláno 29. května 2013 Nahlásit Odesláno 29. května 2013 Všimnul jsem si, že luminisenční vrstva na vteřinovce mých pilotek je nanesena celkem nerovnoměrně, viz fotky, předpokládám, že se tam nanáší ručně ( ? ),chtěl bych se zeptat je to běžná záležitost , nebo jsem natrefil na " horší " kus ?
Ondrej71 Odesláno 29. května 2013 Nahlásit Odesláno 29. května 2013 to mi prijde docela dost, bezne to podle mne neni, aspon jsem si toho na zadnych ze trech automatik Archimedu, ktere jsem mel, nevsiml. Kupoval jsi to jako nove, jsou v zaruce?
Radek.VV Odesláno 29. května 2013 Autor Nahlásit Odesláno 29. května 2013 (upraveno) Kupované letos na začátku května v Chronoshopu, pravdou je, že jsem si toho všiml až ve tmě, kdy se mi zdálo, že některá místa na vteřinovce lehce slaběji svítí, na základě toho jsem to odhalil. Na první pohled to poznat není... Upraveno 29. května 2013 uživatelem Radek.VV
Chorche Odesláno 29. května 2013 Nahlásit Odesláno 29. května 2013 Tak hurá s nima do chronoshopu, nechápu, co řešíš. Minimálně za dotaz u prodejce to stojí. A jak znám chronoshop, tak se ti budou snažit pomoct.
Ondrej71 Odesláno 29. května 2013 Nahlásit Odesláno 29. května 2013 Asi bych se na Tvem miste spojil s Chronoshopem, a zeptal se zda by byla moznost reklamace. Pokud to pujde, urcite Ti vyjdou vstric. Mam s nimi, a nejen ja, ty nejlepsi zkusenosti.
Ondrej71 Odesláno 29. května 2013 Nahlásit Odesláno 29. května 2013 Chronoshop :-)Tak hurá s nima do chronoshopu, nechápu, co řešíš. Minimálně za dotaz u prodejce to stojí. A jak znám chronoshop, tak se ti budou snažit pomoct. Asi bych se na Tvem miste spojil s Chronoshopem, a zeptal se zda by byla moznost reklamace. Pokud to pujde, urcite Ti vyjdou vstric. Mam s nimi, a nejen ja, ty nejlepsi zkusenosti.
Radek.VV Odesláno 29. května 2013 Autor Nahlásit Odesláno 29. května 2013 ok, zkusím kontaktovat Chronoshop a uvidíme...
Návštěvník swanieck Odesláno 30. května 2013 Nahlásit Odesláno 30. května 2013 Jasně, šup s nima na reklamaci...vyměnit vteřinovku a omluvu k tomu !!!! Hodinky jsou přece precizní a dokonalý technický výrobek, spíše šperk s užitnou hodnotou a proto nás tak fascinují. Že takovou hrůzu vypustili archimeďáci je zarážející. Inu jak praví klasik " je potřeba zjistit, kde udělali souzdruzi z NDR chybu, aby se jim to už příště nestalo.
Návštěvník kupec Odesláno 30. května 2013 Nahlásit Odesláno 30. května 2013 To je na jasnú reklamáciu.........
Radek.VV Odesláno 30. května 2013 Autor Nahlásit Odesláno 30. května 2013 Po domluvě s Chronoshopem odesílám dnes na výměnu vteřinové ručičky.Díky Všem za názor.
Návštěvník swanieck Odesláno 30. května 2013 Nahlásit Odesláno 30. května 2013 Tak ať to opraví v termínu a kvalitě k tvé spokojenosti......jinak gratuluju Radku, jsou to krásné kultovní pilotky a rozměr na tvé zápěsí je ideální...Steiny, i 44 jsou dost vysoké a nemusely by sedět. W
GSIA79 Odesláno 6. června 2013 Nahlásit Odesláno 6. června 2013 Já měl taky smůlu na blbej kus,(Archimede Pilot H)stane se no... Mizerná lumi, zásek na korunce a škrábance na strojku. Kupoval jsem přes eshop, tak výměna za jiný kus. Při reklamaci jsem měl štěstí přímo na kubsona, vše v pohodě a max. spokojenost. Přístup chronoshopu si v dnešní době velmi cením. Nový kus Archimede naprosto ok. V této cenové kat. bezkonkurenční a opravdu krásné pilotky.
Radek.VV Odesláno 7. června 2013 Autor Nahlásit Odesláno 7. června 2013 Dnes telefonat z Chronoshopu, vyrobce se k tomu postavil tak,že je to ruční práce a a je to v rámci jejich tolerance, takže tak se věc má. Nicméně Cronoshop se k tomu postavil čelem a nabídl v jako kompenzaci nějaký ten řemen, čehož si cenim, to se už dnes moc nevidí...
GSIA79 Odesláno 7. června 2013 Nahlásit Odesláno 7. června 2013 Až dnes, jsem se dokopal ke kontrole své vteřinovky. Je to něco podobného, ta moje je snad o trochu lepší, ale přesně se to samozřejmě nedá porovnat a ani to nemá smysl. Je fajn, že ses ozval. Ona nějaká zpětná vazba na výrobce, je velmi důležitá a v Ickleru aspoň nepoleví.
Návštěvník swanieck Odesláno 9. června 2013 Nahlásit Odesláno 9. června 2013 (upraveno) Dnes telefonat z Chronoshopu, vyrobce se k tomu postavil tak,že je to ruční práce a a je to v rámci jejich tolerance, takže tak se věc má. Nicméně Cronoshop se k tomu postavil čelem a nabídl v jako kompenzaci nějaký ten řemen, čehož si cenim, to se už dnes moc nevidí... Tak to je tedy skvělé, seriózní německý vrobce poslal "dop...lózní odpověď" do rozvojové země......tak nezbývá než poděkovat a hlavně si to kua moc dobře pamatovat.Myslím, že pánové z CHRONOSHOPU by měli svému obchodnímu partnerovi v "říši" trošku důrazněji naznačit, že takové zmršené vteřinovky neprodávajíani rákosníci na fejkách a že doba, kdy tdy prošlo kdejaký svinstvo jen díky tomu, že MADE IN GERMANY už je dávno, dávno pryč! Jinak je sympatické, že se CHRONOSHOP snaží kompenzovat germánskou "šlamperaj". Hoši děkujem a pamatujeme si ! Upraveno 9. června 2013 uživatelem swanieck
kubson Odesláno 9. června 2013 Nahlásit Odesláno 9. června 2013 Tak to je tedy skvělé, seriózní německý vrobce poslal "dop...lózní odpověď" do rozvojové země......tak nezbývá než poděkovat a hlavně si to kua moc dobře pamatovat.Myslím, že pánové z CHRONOSHOPU by měli svému obchodnímu partnerovi v "říši" trošku důrazněji naznačit, že takové zmršené vteřinovky neprodávajíani rákosníci na fejkách a že doba, kdy tdy prošlo kdejaký svinstvo jen díky tomu, že MADE IN GERMANY už je dávno, dávno pryč! Jinak je sympatické, že se CHRONOSHOP snaží kompenzovat germánskou "šlamperaj". Hoši děkujem a pamatujeme si !Tohle je myslím zjednodušený náhled na situaci. Troufám si říct, že mezi firmou Ickler a námi - Chronoshopem, panují velmi dobré obchodní vztahy. Poslední 2-3 roky jsou to už i vztahy v rovině osobní, přátelské. Nikdy jsem neměl pocit, že by nás brali, jako podřadného partnera "z východu". Naopak mě často Thomas Ickler udivuje svou upřímností a otevřeností, se kterou s námi některé otázky konzultuje.Co se týká tohoto konkrétního případu, paradoxně se nejspíše jedná o důsledek snahy o větší procento podílu "německé práce" v produktu. Když si objednáte kilo unifikovaných ruček, které v Číně za půl hodiny nabouchá automat, nejspíš ta lumi bude lepší. Pokud si na stejnou práci najmete Němce s roztřesnou rukou, tak to prostě nebude takové, jako by to vypadlo z automatu a / nebo to bude lepší, ale nemůže to potom stát tolik, za kolik se prodávají Archimede.Rovnice, ve které hrají proměnné: "výroba v Evropě", "výroba v Asii", "cena", "kvalita", "co chce zákazník"? je prostě složitá a ideálně ji snad nikdy nebude možné vyřešit.Jako prodejce, který je v kontaktu jak s výrobci, tak se zákazníky, vidím velký problém v očekáváních, které zákazníci mají. Myslím, že není možné očekávat kvalitu rolexu za cenu štajnhartu (možná by bylo správnější mluvit o konzistenci kvality). Samozřejmě na tom neseme s výrobci svou míru odpovědnosti marketingovou masírkou, ale to je zase další z řady neřešitelných rovnic.Archimede mám rád, T.I. byl první z výrobců, který to s Chronoshopem zkusil, ještě když jsem ještě "operoval" z panelákového obýváku, taky jsou to hodinky, které nosím už 7 let na ruce a pořád nám to spolu funguje?
OndraPod Odesláno 9. června 2013 Nahlásit Odesláno 9. června 2013 Tohle je myslím zjednodušený náhled na situaci. Troufám si říct, že mezi firmou Ickler a námi - Chronoshopem, panují velmi dobré obchodní vztahy. Poslední 2-3 roky jsou to už i vztahy v rovině osobní, přátelské. Nikdy jsem neměl pocit, že by nás brali, jako podřadného partnera "z východu". Naopak mě často Thomas Ickler udivuje svou upřímností a otevřeností, se kterou s námi některé otázky konzultuje.Co se týká tohoto konkrétního případu, paradoxně se nejspíše jedná o důsledek snahy o větší procento podílu "německé práce" v produktu. Když si objednáte kilo unifikovaných ruček, které v Číně za půl hodiny nabouchá automat, nejspíš ta lumi bude lepší. Pokud si na stejnou práci najmete Němce s roztřesnou rukou, tak to prostě nebude takové, jako by to vypadlo z automatu a / nebo to bude lepší, ale nemůže to potom stát tolik, za kolik se prodávají Archimede.Rovnice, ve které hrají proměnné: "výroba v Evropě", "výroba v Asii", "cena", "kvalita", "co chce zákazník"? je prostě složitá a ideálně ji snad nikdy nebude možné vyřešit.Jako prodejce, který je v kontaktu jak s výrobci, tak se zákazníky, vidím velký problém v očekáváních, které zákazníci mají. Myslím, že není možné očekávat kvalitu rolexu za cenu štajnhartu (možná by bylo správnější mluvit o konzistenci kvality). Samozřejmě na tom neseme s výrobci svou míru odpovědnosti marketingovou masírkou, ale to je zase další z řady neřešitelných rovnic.Archimede mám rád, T.I. byl první z výrobců, který to s Chronoshopem zkusil, ještě když jsem ještě "operoval" z panelákového obýváku, taky jsou to hodinky, které nosím už 7 let na ruce a pořád nám to spolu funguje? Tak proc na to zakazniky teda neupozornite? Ja jsem ochotny ledacos prekousnout, pokud se se mnou jedna na rovinu a takovouhle argumentaci bych bral a pochopil, nekdo jiny zase treba ne a hodinky by nekoupil, ale dozvedet se ze jsem pro prodejce "problem" co ma vysoka ocekavani, to fakt nepotesi...
abbot Odesláno 9. června 2013 Nahlásit Odesláno 9. června 2013 Hele to je holt známka ruční práce a cení se .Když si půjdu nechat ušít oblek, tak si můžu za půlku koupit lightovej, kterej vychází ze strojový výroby a pak je upravenej.A nebo bespoke, kterej je mnohem dražší a ručně komplet a přitom, co se přesnosti prošívání atd. týče, tak na tom bude hůř než ten light.
Návštěvník swanieck Odesláno 9. června 2013 Nahlásit Odesláno 9. června 2013 Kubson píše : Naopak mě často Thomas Ickler udivuje svou upřímností a otevřeností, se kterou s námi některé otázky konzultuje Kubsone, jistě si majitele znáš, vážíš si ho jako obchodního partnera, dělají krásné hodinky v rozumné cenové relaci.....o tom žádná. Mě jen hlava nebere, proč v tomto případě v sobě nenašel tolik profi cti a nenechal tu vteřinovku vyměnit....! Cožpak se pod to může podepsat aniž by se styděl......a nechat prodejce, aby ten rozpačitý výsledek "žehlil" za něho?
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se