Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Všimnul jsem si, že luminisenční vrstva na vteřinovce mých pilotek je nanesena celkem nerovnoměrně, viz fotky, předpokládám, že se tam nanáší ručně ( ? ),chtěl bych se zeptat je to běžná záležitost , nebo jsem natrefil na " horší " kus ?

post-28653-0-65044500-1369849742_thumb.jpg

post-28653-0-66875400-1369849750_thumb.jpg

post-28653-0-59569900-1369849758_thumb.jpg

post-28653-0-66286800-1369849766_thumb.jpg

Odesláno

to mi prijde docela dost, bezne to podle mne neni, aspon jsem si toho na zadnych ze trech automatik Archimedu, ktere jsem mel, nevsiml. Kupoval jsi to jako nove, jsou v zaruce?

Odesláno (upraveno)

Kupované letos na začátku května v Chronoshopu, pravdou je, že jsem si toho všiml až ve tmě, kdy se mi zdálo, že některá místa na vteřinovce lehce slaběji svítí, na základě toho jsem to odhalil. Na první pohled to poznat není...

Upraveno uživatelem Radek.VV
Odesláno

Tak hurá s nima do chronoshopu, nechápu, co řešíš. Minimálně za dotaz u prodejce to stojí. A jak znám chronoshop, tak se ti budou snažit pomoct.

Odesláno

Asi bych se na Tvem miste spojil s Chronoshopem, a zeptal se zda by byla moznost reklamace. Pokud to pujde, urcite Ti vyjdou vstric. Mam s nimi, a nejen ja, ty nejlepsi zkusenosti.

Odesláno

Chronoshop :-)

Tak hurá s nima do chronoshopu, nechápu, co řešíš. Minimálně za dotaz u prodejce to stojí. A jak znám chronoshop, tak se ti budou snažit pomoct.

 

 

Asi bych se na Tvem miste spojil s Chronoshopem, a zeptal se zda by byla moznost reklamace. Pokud to pujde, urcite Ti vyjdou vstric. Mam s nimi, a nejen ja, ty nejlepsi zkusenosti.

Návštěvník swanieck
Odesláno

Jasně, šup s nima na reklamaci...vyměnit vteřinovku a omluvu k tomu !!!!

 

Hodinky jsou přece precizní a  dokonalý technický výrobek, spíše šperk s užitnou hodnotou a proto nás tak fascinují. Že takovou hrůzu vypustili archimeďáci je zarážející.

 

Inu jak praví klasik " je potřeba zjistit, kde udělali souzdruzi z NDR chybu, aby se jim to už příště nestalo.

Návštěvník swanieck
Odesláno

Tak ať to opraví v termínu a kvalitě k tvé spokojenosti......jinak gratuluju Radku, jsou to krásné kultovní pilotky a rozměr na tvé zápěsí je ideální...Steiny, i 44  jsou dost vysoké a nemusely by sedět.

 

W

Odesláno

Já měl taky smůlu na blbej kus,(Archimede Pilot H)stane se no... Mizerná lumi, zásek na korunce a škrábance na strojku. Kupoval jsem přes eshop, tak výměna za jiný kus. Při reklamaci jsem měl štěstí přímo na kubsona, vše v pohodě a max. spokojenost. Přístup chronoshopu si v dnešní době velmi cením. Nový kus Archimede naprosto ok. V této cenové kat. bezkonkurenční a opravdu krásné pilotky.

Odesláno

Dnes telefonat z Chronoshopu, vyrobce se k tomu postavil tak,že je to ruční práce a a je to v rámci jejich tolerance, takže tak se věc má. Nicméně Cronoshop se k tomu postavil čelem a nabídl v jako kompenzaci nějaký ten řemen, čehož si cenim, to se už dnes moc nevidí...

Odesláno

Až dnes, jsem se dokopal ke kontrole své vteřinovky. Je to něco podobného, ta moje je snad o trochu lepší, ale přesně se to samozřejmě nedá porovnat a ani to nemá smysl. Je fajn, že ses ozval. Ona nějaká zpětná vazba na výrobce, je velmi důležitá a v Ickleru aspoň nepoleví.

Návštěvník swanieck
Odesláno (upraveno)

Dnes telefonat z Chronoshopu, vyrobce se k tomu postavil tak,že je to ruční práce a a je to v rámci jejich tolerance, takže tak se věc má. Nicméně Cronoshop se k tomu postavil čelem a nabídl v jako kompenzaci nějaký ten řemen, čehož si cenim, to se už dnes moc nevidí...

 

 

Tak to je tedy skvělé, seriózní německý vrobce poslal "dop...lózní odpověď" do rozvojové země......tak nezbývá než poděkovat a hlavně si to kua moc dobře pamatovat

.

Myslím, že pánové z CHRONOSHOPU by měli svému obchodnímu partnerovi v "říši" trošku důrazněji naznačit, že takové zmršené vteřinovky neprodávajíani rákosníci na fejkách a že doba, kdy tdy prošlo kdejaký svinstvo jen

 

díky tomu,  že MADE IN GERMANY už je dávno, dávno pryč!

 

Jinak je sympatické, že se CHRONOSHOP snaží kompenzovat  germánskou "šlamperaj". Hoši děkujem a pamatujeme si !

Upraveno uživatelem swanieck
Odesláno

Tak to je tedy skvělé, seriózní německý vrobce poslal "dop...lózní odpověď" do rozvojové země......tak nezbývá než poděkovat a hlavně si to kua moc dobře pamatovat

.

Myslím, že pánové z CHRONOSHOPU by měli svému obchodnímu partnerovi v "říši" trošku důrazněji naznačit, že takové zmršené vteřinovky neprodávajíani rákosníci na fejkách a že doba, kdy tdy prošlo kdejaký svinstvo jen

 

díky tomu,  že MADE IN GERMANY už je dávno, dávno pryč!

 

Jinak je sympatické, že se CHRONOSHOP snaží kompenzovat  germánskou "šlamperaj". Hoši děkujem a pamatujeme si !

Tohle je myslím zjednodušený náhled na situaci. Troufám si říct, že mezi firmou Ickler a námi - Chronoshopem, panují velmi dobré obchodní vztahy. Poslední 2-3 roky jsou to už i vztahy v rovině osobní, přátelské. Nikdy jsem neměl pocit, že by nás brali, jako podřadného partnera "z východu". Naopak mě často Thomas Ickler udivuje svou upřímností a otevřeností, se kterou s námi některé otázky konzultuje.

Co se týká tohoto konkrétního případu, paradoxně se nejspíše jedná o důsledek snahy o větší procento podílu "německé práce" v produktu. Když si objednáte kilo unifikovaných ruček, které v Číně za půl hodiny nabouchá automat, nejspíš ta lumi bude lepší. Pokud si na stejnou práci najmete Němce s roztřesnou rukou, tak to prostě nebude takové, jako by to vypadlo z automatu a / nebo to bude lepší, ale nemůže to potom stát tolik, za kolik se prodávají Archimede.

Rovnice, ve které hrají proměnné: "výroba v Evropě", "výroba v Asii", "cena", "kvalita", "co chce zákazník"? je prostě složitá a ideálně ji snad nikdy nebude možné vyřešit.

Jako prodejce, který je v kontaktu jak s výrobci, tak se zákazníky, vidím velký problém v očekáváních, které zákazníci mají. Myslím, že není možné očekávat kvalitu rolexu za cenu štajnhartu (možná by bylo správnější mluvit o konzistenci kvality). Samozřejmě na tom neseme s výrobci svou míru odpovědnosti marketingovou masírkou, ale to je zase další z řady neřešitelných rovnic.

Archimede mám rád, T.I. byl první z výrobců, který to s Chronoshopem zkusil, ještě když jsem ještě "operoval" z panelákového obýváku, taky jsou to hodinky, které nosím už 7 let na ruce a pořád nám to spolu funguje? 

Odesláno

Tohle je myslím zjednodušený náhled na situaci. Troufám si říct, že mezi firmou Ickler a námi - Chronoshopem, panují velmi dobré obchodní vztahy. Poslední 2-3 roky jsou to už i vztahy v rovině osobní, přátelské. Nikdy jsem neměl pocit, že by nás brali, jako podřadného partnera "z východu". Naopak mě často Thomas Ickler udivuje svou upřímností a otevřeností, se kterou s námi některé otázky konzultuje.

Co se týká tohoto konkrétního případu, paradoxně se nejspíše jedná o důsledek snahy o větší procento podílu "německé práce" v produktu. Když si objednáte kilo unifikovaných ruček, které v Číně za půl hodiny nabouchá automat, nejspíš ta lumi bude lepší. Pokud si na stejnou práci najmete Němce s roztřesnou rukou, tak to prostě nebude takové, jako by to vypadlo z automatu a / nebo to bude lepší, ale nemůže to potom stát tolik, za kolik se prodávají Archimede.

Rovnice, ve které hrají proměnné: "výroba v Evropě", "výroba v Asii", "cena", "kvalita", "co chce zákazník"? je prostě složitá a ideálně ji snad nikdy nebude možné vyřešit.

Jako prodejce, který je v kontaktu jak s výrobci, tak se zákazníky, vidím velký problém v očekáváních, které zákazníci mají. Myslím, že není možné očekávat kvalitu rolexu za cenu štajnhartu (možná by bylo správnější mluvit o konzistenci kvality). Samozřejmě na tom neseme s výrobci svou míru odpovědnosti marketingovou masírkou, ale to je zase další z řady neřešitelných rovnic.

Archimede mám rád, T.I. byl první z výrobců, který to s Chronoshopem zkusil, ještě když jsem ještě "operoval" z panelákového obýváku, taky jsou to hodinky, které nosím už 7 let na ruce a pořád nám to spolu funguje? 

Tak proc na to zakazniky teda neupozornite? Ja jsem ochotny ledacos prekousnout, pokud se se mnou jedna na rovinu a takovouhle argumentaci bych bral a pochopil, nekdo jiny zase treba ne a hodinky by nekoupil, ale dozvedet se ze jsem pro prodejce "problem" co ma vysoka ocekavani, to fakt nepotesi... :sad01_anim:

Odesláno

Hele to je holt známka ruční práce a cení se :).

Když si půjdu nechat ušít oblek,  tak si můžu za půlku koupit lightovej, kterej vychází ze strojový výroby a pak je upravenej.

A nebo bespoke, kterej je mnohem dražší a ručně komplet a přitom, co se přesnosti prošívání atd. týče, tak na tom bude hůř než ten light.

Návštěvník swanieck
Odesláno

Kubson píše : Naopak mě často Thomas Ickler udivuje svou upřímností a otevřeností, se kterou s námi některé otázky konzultuje

 

Kubsone, jistě si majitele znáš, vážíš si ho jako obchodního partnera, dělají krásné hodinky v rozumné cenové relaci.....o tom žádná. Mě jen hlava nebere, proč v tomto případě v sobě nenašel tolik profi cti a nenechal tu vteřinovku vyměnit....! Cožpak se pod to může podepsat aniž by se styděl......a nechat prodejce, aby ten rozpačitý výsledek "žehlil" za něho?

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...