Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Prosím, poraďte mi. Koupil jsem 25.2. a prodejce se porád vykrůcá, jednou, že napsal špatnou adresu a že mu to přišlo zpátky, jednou že měl zhroucený počítač atd. Už mi to nebaví, platil jsem Paypalem ale nevím, jak fungují ty stěžovací mechanismy. Poradíte ? Díky.

Odesláno

Okamžitě prosím tě otebři na paypalu reklamační řízení jinak nedostaneš zpátky ani floka.prodejce pak musí dokázat co píšeš jinak musí vrátit peníze.ne déle než 40 dnůů tak honem.kdyby něco piš navedu tě.

Odesláno

  openspace napsal:
Okamžitě prosím tě otebři na paypalu reklamační řízení jinak nedostaneš zpátky ani floka.prodejce pak musí dokázat co píšeš jinak musí vrátit peníze.ne déle než 40 dnůů tak honem.kdyby něco piš navedu tě.

Presne tak, nic jineho nez reklamace pres PayPal ti nepomuze. Pokud se uz neozve, tak muzes PayPal pozadat o vraceni penez. Za tohle si vsak berou poplatek 25USD z pozadovane castky.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...