Jump to content

Recommended Posts

Posted

Diky, koukam na to napsal jsem na prvni odkaz, ted napisu jeste na WUS, snad se dohodneme. Akorad si moc nejsem jisty poslanim 25tis. kamsi do US :D no uvidime jestli mi prvne vubec napise.

Kdyz uz jsem u toho, co si myslite o hodinkach samotnych? Cena, kvalita, design. Je rozumne koupit hodinky z druhe ruky i kdyz vim, ze asi nemam na vyber.

dik

Posted (edited)

Tak se mi uz jeden clen ozval. Myslite ze 1250$ moc za takove hodinky? Jeste mi financ doporucil Certina DS limited edition. Prestis Longines je asai vetsi, ale zase nemaji tah a vodotesnost....

Myslim, ze lumi maji oboje.

Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.

Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.

Edited by Chromatic
Posted

Nepravosti se snad bat nemusim, co rikate na fotky?

Posted

No jeste, ze jsi me na to upozornil. hodnoceni jsem nemohl vubec najit, ale asi zadne nebude. Je to clen roberts1209 ktery je zaregistrovany od 30.10.2013 takze tyden. No nevim co si myslet. Ted s nim jednam pres email...

Posted (edited)

Ahoj,

tak z obchodu asi nakonec nic nebude.

Nejspis jsem odhalil, ze je to nejaky podvodnik. Nejakou dobu jsem si s nim psal pres internet a vzdycky vyhybave popisoval, na co jsem se ptal. Pripadne kopiroval cele fraze z minulych prodeju techto Longinesu na WUS. Kdyz jsem chtel dukaz, cili fotky treba pouzdra ze zadu, poslal mi nejake. Po par minutach hledani, jsem nasel na WUS naprosto stejne fotky.  Kdyz jsem mu napsal, co si myslim a co jsem na netu nasel, uz neodepsal.

Takze nakonec jsem mel nejspis poradnou kliku.

Pouceni pro me, ale myslim, ze i pro ostatni.

NEVERTE CLENUM, KTERY NEMAJI DOSTATEK POSTU A JSOU KRATCE ZAREGISTROVANI. IDEALNE SI NECHAT POSLAT FOTKY HODINEK S NECIM, CO ROZHODNE NA NETU NENAJDETE (HODINKY VYFOCENE S URCITYM CASEM, NEBO VEDLE KONKRETNI MINCE)

Slo o clena na Watchuseek

roberts1209

Duncan Scotsman (dscotsman@gmx.co.uk)

dneska je prave 8 dni zaregistrovany

Jinak napsal jsem do par eshopu a uvidime, kdo se ozve....

Edited by Chromatic