beatle Odesláno 15. května 2014 Nahlásit Odesláno 15. května 2014 Ahoj, může mi někdo vysvětlit rozdíl mězi těmito modely? Typově stejné, jiný řemen, indexy samozřejmě a rozdíl v ceně dost výrazný.1. http://www.frederique-constant.com/watch-finder/classics/classics-index-fc-303s5b6/2. http://www.frederique-constant.com/watch-finder/classics/classics-index-fc-303wn5b6os/
skalis Odesláno 15. května 2014 Nahlásit Odesláno 15. května 2014 (upraveno) Na to neexistuje odpoved, proste jsou jedny drazsi a druhe levnejsi... Co me ale prekvapilo je, ze se FC vydal cestou kopirovani designu drazsi znacky . EDIT: Unika mi motivace. Maji vlastni strojky, rozvijeji se a takhle to zazdi. Upraveno 15. května 2014 uživatelem skalis
McStinger Odesláno 15. května 2014 Nahlásit Odesláno 15. května 2014 Vidím rozdiel iba v remeni, asi si pštrosa cenia viac, než akožekrokodíla.
IzTaPa Odesláno 15. května 2014 Nahlásit Odesláno 15. května 2014 asi je ta jesterka z nejakeho specialniho druhu... kdyz vidim napis 'accessible luxury', vstavaji mi hruzou me zbyvajici vlasy na hlave... kopirka maximalni...
Toams Odesláno 15. května 2014 Nahlásit Odesláno 15. května 2014 je to superpstros, je dokonca o 100CHF drahsi nez ten isty model na kovovom tahu ...
McStinger Odesláno 15. května 2014 Nahlásit Odesláno 15. května 2014 asi je ta jesterka z nejakeho specialniho druhu... kdyz vidim napis 'accessible luxury', vstavaji mi hruzou me zbyvajici vlasy na hlave... kopirka maximalni... Mňa už tradične bavia tieto bláboly, ktoré vymýšľajú marketingové hlavy. Keď už sa na autá nedávajú zľavy, ale cenové výhody a svet sa hemží benefitmi, tak ma accessible luxury necháva chladným
cigi Odesláno 16. května 2014 Nahlásit Odesláno 16. května 2014 (upraveno) Propána, jsem mimo - co kritizujete ? Obojí jsou moc pěkný klasický hodinky za příznivou cenu - kde je problém ?? Že jsme podobných věcí už viděli spoustu ? Ále nešť !! Rozdíl v ceně 200 CHF je mi jasný - na červenou 60 potřebuješ extra matrici + tedy ten pštros. Já bych beztak bral ty levnější jen s indexy, jsoi i povedenější. Upraveno 16. května 2014 uživatelem cigi
McStinger Odesláno 16. května 2014 Nahlásit Odesláno 16. května 2014 Propána, jsem mimo - co kritizujete ? Obojí jsou moc pěkný klasický hodinky za příznivou cenu - kde je problém ?? Že jsme podobných věcí už viděli spoustu ? Ále nešť !! Rozdíl v ceně 200 CHF je mi jasný - na červenou 60 potřebuješ extra matrici + tedy ten pštros. Já bych beztak bral ty levnější jen s indexy, jsoi i povedenější. My nekritizujeme, bavíme sa hľadaním piatich rozdielov . Zatiaľ máme pštrosa a matricu.
IzTaPa Odesláno 16. května 2014 Nahlásit Odesláno 16. května 2014 Propána, jsem mimo - co kritizujete ? Obojí jsou moc pěkný klasický hodinky za příznivou cenu - kde je problém ?? Že jsme podobných věcí už viděli spoustu ? Ále nešť !! 'accessible luxury' - nelibi se mi ten marketingovy podvrh luxusu za dostupnou cenu. luxus a priori nemuze byt dostupny, i kaufland to pochopil a nabizi kvalitu za rozumnou cenu, netvari se jako meinl lahudkarstvi s diskontnima cenama...
cigi Odesláno 16. května 2014 Nahlásit Odesláno 16. května 2014 Omyl Iz Ta Po, tedy IMHO - luxus může být a bývá dostupný a zůstává pořád luxusem. Nevylučuje se to. Exkluzivita , luxus a cena jsou nezávislé pojmy ! To nic nemění na tom, že tenhle konrétní výrok je mrzký márketingový slogan jasně mířící na ty, pro které je rozhodující slovo accessible.
beatle Odesláno 16. května 2014 Autor Nahlásit Odesláno 16. května 2014 Propána, jsem mimo - co kritizujete ? Obojí jsou moc pěkný klasický hodinky za příznivou cenu - kde je problém ?? Že jsme podobných věcí už viděli spoustu ? Ále nešť !! Rozdíl v ceně 200 CHF je mi jasný - na červenou 60 potřebuješ extra matrici + tedy ten pštros. Já bych beztak bral ty levnější jen s indexy, jsoi i povedenější. Teď jsem si všiml, že ty s pštrosem mají jiné ručičky. Ale to je fakt asi vše.U modelu s římskými číslicemi se mi líbí nad dvanáctkou ta červená 60. Blbost, ale přijde mi, že tak příjemně narušuje jednoduchost cifru.
beatle Odesláno 16. května 2014 Autor Nahlásit Odesláno 16. května 2014 'accessible luxury' - nelibi se mi ten marketingovy podvrh luxusu za dostupnou cenu. luxus a priori nemuze byt dostupny, i kaufland to pochopil a nabizi kvalitu za rozumnou cenu, netvari se jako meinl lahudkarstvi s diskontnima cenama... Nechci řešit strategie prodejců, to bychom tu byli do zítra a bez výsledku Ale luxus je podle mně pojem velice relativní. Pro člověka s píjmem 100k měsíčně bude luxus definován zcela odlišně, než pro člověka s příjmem 20k. Pokud tyto hodinky budou cenově výš, než tvůj měsíční plat, budou pro tebe luxusní. Jak na ně bude nahlížet člověk s dejme tomu pětinásobným příjmem nemusím dál rozebírat. V podstatě stejně je to i u dalšího zboží, aut atd.
IzTaPa Odesláno 16. května 2014 Nahlásit Odesláno 16. května 2014 Omyl Iz Ta Po, tedy IMHO - luxus může být a bývá dostupný a zůstává pořád luxusem. Nevylučuje se to. Exkluzivita , luxus a cena jsou nezávislé pojmy ! To nic nemění na tom, že tenhle konrétní výrok je mrzký márketingový slogan jasně mířící na ty, pro které je rozhodující slovo accessible. pro které je rozhodující slovo accessible luxury
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se