Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Nejsem moc velký odborník, ale tyto Omegy jsou mi podezřelé...je to skládačka?

Tady jsou určité stopy pátera Knoxe...teda moje...

1)cibuloidní vzhled

2)na tu dobu velký rozměr hodinek 48 mm

3)průhledné dýnko

těším se na další postřehy a rady jak poznat různé skládačky...

P.S. to je také důvod založení tohoto tématu, protože některé skládačky mi přijdou i zákeřnější než faky

post-268-1181148817.jpg

post-268-1181148832.jpg

Odesláno
Nejsem moc velký odborník, ale tyto Omegy jsou mi podezřelé...je to skládačka?

Tady jsou určité stopy pátera Knoxe...teda moje...

1)cibuloidní vzhled

2)na tu dobu velký rozměr hodinek 48 mm

3)průhledné dýnko

těším se na další postřehy a rady jak poznat různé skládačky...

P.S. to je také důvod založení tohoto tématu, protože některé skládačky mi přijdou i zákeřnější než faky

proc zakernejsi? proste nekdo z kapesnich hodinek udelal hodinky na ruku, neprijde mi na tom nic spatnyho. koukni na ebay, iwc, vacheron constantin, jaeger, atd, vse skladacky...

Odesláno

no zakerny, protoze to kupuju v domeni, ze jsou to originalni naramkovy omegy z tricátek a ne hybridni cosi...to neni moc fér koupit cibule, narvat je do nejakyho pouzdra

neco jinyho by bylo, kdyby to byla predelavka z ty doby, nebo kdyby to tam napsal, ale takhle :sad01_anim:

Odesláno
no zakerny, protoze to kupuju v domeni, ze jsou to originalni naramkovy omegy z tricátek a ne hybridni cosi...to neni moc fér koupit cibule, narvat je do nejakyho pouzdra

neco jinyho by bylo, kdyby to byla predelavka z ty doby, nebo kdyby to tam napsal, ale takhle :sad01_anim:

podivej se na ebay, zcela bezny postup. jiste, ze to neni original. na druhou stranu, proc hybridni cosi? proste jen z kapesnich udelali naramkovy... iwc fa jones je reminiscence na kapesni, stoji 250k a taky se nad tim nikdo moc nepozastavuje...

Odesláno
no, me se libi, a na aukru registraci nemam. kdyby mel nekdo chut a cas je pro me vydrazit, pls SZ...