New X-Bob Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 No Dlabko, klobouk dolů, jako že "zmrzliny" nemusím, tak toto je stroj! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mnovace Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 Zatím asi 20 000Km a vše funguje jak má Přidávám ještě foto pneu z Mostu. Je to myslím m. power race a bylo asi 30 stupňů! Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Jo je to tak, je strašně úzká Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snow Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 Nemohu se pochlubit, ale stejně ukážu svůj sen, za který upadnu ve všeobecné opovržení, No fuj, italské auto. Lancia Thesis Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 Nemohu se pochlubit, ale stejně ukážu svůj sen, za který upadnu ve všeobecné opovržení, No fuj, italské auto. Lancia Thesis Designově fakt zajímavý (mně se líbí a vždycky se ohlídnu), vnitřek beze sporu luxusní, ale je to spíš pro fanoušky, na druhou stranu žádná masofka! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 Dneska jsem mazla pěkně protáhl, úplně si liboval a já taky. Reakce vozu jsou naprosto skvělé v místech, kde nebylo ještě úplně sucho zasahuje PSM (Porsche stability management obdoba ESP) se který jezdím ze začátku raději zapnutým, až někde na okruhu ho zkusím vypnout. Peklo začíná od 4 tis otáček a kolem 120 km/h se vysouvá křídlo, které zvyšuje přítlak a zároveň chladí jeho otvory motor. Neodolal jsem a vytáhl i foťák pro pár prvních snímků: Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spiderer Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 midlochu pekny fotky, nadherny auto! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rorda Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 Jo, v tom bude pěkný povozeníčko ... Hezky vypadaj ty budíky ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaarda Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 Vespa nemusí být vždy jen vosa... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denyhami Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 Ty kola vypadají opravdu nááádherně! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 Ty kola vypadají opravdu nááádherně! Speciální edice Porsche Millenium, mělo by jich být nějakých cca 500ks snad... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
old black Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 A kde je fotka toho křídla? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 A kde je fotka toho křídla? To je teďkom zalezlý, ale je fakt že sem ho mohl nechat vysunout. Ovšem nejlepší je když je vysunutý tak v 250ti, to se ale těžko fotí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jacob Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 Krása, o tomhle autě bych si dovolil řict, že má snad i svoje srdce schované někde v motoru. Určitě lepší víkendová zábava, než sedět u počítače a hrát Need for Speed Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hciq Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 (upraveno) Já osobně, pokud bych lovil v těchto vodách, tak se budu pídit po starších modelech 993 , nebo skočím rovnou do 997. Tam totiž Porsche designéři znova zjistili, že některé prvky nadčasového designu neradno výrazně měnit. Jde o ty velkoplošný Porsche kukadla u modelu 996 co vypadaj jak rozpláclá masařka na jinak úžasný kastli, poradili si sice se zadní částí, sorry ale předek vcelku poplatně době "dojebali". Což ani ten upravenej zadek nedokázal vyvážit. Takže midloni gratulíren k novému pánovi, je to fakt fešná kárka. Věřím, že mi dokážeš vrátit 100+1 argument proč je zrovna tento model nej... ale ber to jako subjektivní názor někoho, kdo jde jen po povrchu,tím je zde myšlena kastle Tomu co není vidět až tak moc nerozumím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Upraveno 24. února 2008 uživatelem hciq Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luk Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 Ale ty hodinky....... mají nějaké divné logo...... pošlu ti správný katalog pro výběr. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 Beru to HCIQ, mně se naopak líbí světla z 996 víc než z 997, připadají mi právě víc zajímavý, ono v reálu to je ještě trochu o dost jinačí než na sebelepších fotkách. Každopádně se mi vůbec nelíbily světla ještě původní 996 před tímto faceliftem, kdy byla společná s Boxterem. Ale to je věc názoru, každopádně 911 je supr kára v jakékoliv podobě, je to přece 911. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hciq Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 (upraveno) Beru to HCIQ, mně se naopak líbí světla z 996 víc než z 997, připadají mi právě víc zajímavý, ono v reálu to je ještě trochu o dost jinačí než na sebelepších fotkách. Každopádně se mi vůbec nelíbily světla ještě původní 996 před tímto faceliftem, kdy byla společná s Boxterem. Ale to je věc názoru, každopádně 911 je supr kára v jakékoliv podobě, je to přece 911. Neboj, reál mám docela zmáknutej , fotky byly jen jako ilustrace pro ostatní. Ne že bych byl vlastníkem, ale dělal jsem interiér a přístavbu pro šílence co je trochu sbírá . Za toho cca půl roku spolupráce, jsem se stal tak trochu proti své vůli poloodborník na devětsetjedenáctky. Upraveno 24. února 2008 uživatelem hciq Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Conrad Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 Midlochu také se připojuji ke gratulantům, doufám, že až budu v Brně nebo ty Praze že mě aspon kousek jako mitfáru provezeš Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
A@A Odesláno 24. února 2008 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 Pripojujem sa ku gratulaciam. Nadherne auto. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PhoeniX Odesláno 24. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2008 Dneska jsem mazla pěkně protáhl, úplně si liboval a já taky. Reakce vozu jsou naprosto skvělé v místech, kde nebylo ještě úplně sucho zasahuje PSM (Porsche stability management obdoba ESP) se který jezdím ze začátku raději zapnutým, až někde na okruhu ho zkusím vypnout. Peklo začíná od 4 tis otáček a kolem 120 km/h se vysouvá křídlo, které zvyšuje přítlak a zároveň chladí jeho otvory motor. Neodolal jsem a vytáhl i foťák pro pár prvních snímků: To se někdo má... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se