Bianchi Odesláno 21. srpna 2007 Nahlásit Odesláno 21. srpna 2007 (upraveno) Ahoj všem, dnes jsem našel fotografii těchto hodinek, které se mi líbí, poznáte model ( ? ), předem se omlouvám za velice nekvalitní obrázek, zdroj : http://velociphilewatch.blogspot.com/2006/...broadarrow.html Upraveno 21. srpna 2007 uživatelem Bianchi
odklizec Odesláno 21. srpna 2007 Nahlásit Odesláno 21. srpna 2007 Pozname..baze pozname Velmi uspesny kousek UK firmy Timefactors, vyrobeny v nemecku a velmi rychle rozprodany. Pokud si na nej brousis zuby, tak je celkem casto k videni na prodej na timefactors foru, ale priprav si cca 3x puvodni ceny, teda neco kolem 1200-1300GBP.
Bianchi Odesláno 21. srpna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 21. srpna 2007 Pozname..baze pozname Velmi uspesny kousek UK firmy Timefactors, vyrobeny v nemecku a velmi rychle rozprodany. Pokud si na nej brousis zuby, tak je celkem casto k videni na prodej na timefactors foru, ale priprav si cca 3x puvodni ceny, teda neco kolem 1200-1300GBP. V tom případě mám smůlu, hodinky pěkné, že ?
odklizec Odesláno 22. srpna 2007 Nahlásit Odesláno 22. srpna 2007 Moc pekne. Dodneska lituju, ze jsem timefactors neobjevil v dobe, kdy s teprv o nich mluvilo
Viktor Odesláno 22. srpna 2007 Nahlásit Odesláno 22. srpna 2007 Jeden z budoucích projektů na TimeFactors je nelimitovaná verze GMT Dreadnought. Mohly by vypadat nějak takhle. Bohužel to zatím vázne na problémech s dodávkou strojků ETA. Nebo takhle
Jaem Odesláno 22. srpna 2007 Nahlásit Odesláno 22. srpna 2007 Jeden z budoucích projektů na TimeFactors je nelimitovaná verze GMT Dreadnought. Mohly by vypadat nějak takhle. Bohužel to zatím vázne na problémech s dodávkou strojků ETA. Je to zarazajuce - seriozna firma vyrabajuca krasne kusky strojceky ETA nedostane, ale tingťonci do fejkov zozenu aj ETA automaty, valjouxy, nedajboze turba... Ako je toto mozne? Iba ak aj tie kalbre su falza...