Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Pozri, ak napíšeš, nič sa nestane. Ja som mal problém s lunetou, už som to tu spomínal. Takisto výpočet opravy, moja chyba atď. Nástojil som, že chyba bola vo vložke lunety a bola to len otázka času, kedy prdne a obyčajné servisné premazanie zadrhovaniu nepomáha. Nakoniec mi to vymenili komplet a zadarmo. Šlo to cez NEST. A to bolo už po záruke. Rozumiem, je to iný level opravy, ale i tak, ten princíp.

 

Edit: chápem, že na to nemáš čas ani chuť, ale za tie prachy čo stoja tie hodinky a ak skutočne neboli vystavené nejakým extra extrémnym podmienkam, nemáš čo stratiť. Nemyslím, že by to vo Fortis brali ako hneď sťažnosť na autorizovaný servis, ak ten dotaz nebudeš koncipovať v tomto duchu.

Upraveno uživatelem StanoBare
  • Odpovědi 40
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...