StanoBare Odesláno 19. září 2015 Nahlásit Odesláno 19. září 2015 (upraveno) Pozri, ak napíšeš, nič sa nestane. Ja som mal problém s lunetou, už som to tu spomínal. Takisto výpočet opravy, moja chyba atď. Nástojil som, že chyba bola vo vložke lunety a bola to len otázka času, kedy prdne a obyčajné servisné premazanie zadrhovaniu nepomáha. Nakoniec mi to vymenili komplet a zadarmo. Šlo to cez NEST. A to bolo už po záruke. Rozumiem, je to iný level opravy, ale i tak, ten princíp. Edit: chápem, že na to nemáš čas ani chuť, ale za tie prachy čo stoja tie hodinky a ak skutočne neboli vystavené nejakým extra extrémnym podmienkam, nemáš čo stratiť. Nemyslím, že by to vo Fortis brali ako hneď sťažnosť na autorizovaný servis, ak ten dotaz nebudeš koncipovať v tomto duchu. Upraveno 19. září 2015 uživatelem StanoBare
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se