Jump to content

Sphinxx

Member_50
  • Content Count

    8,231
  • Joined

About Sphinxx

  • Rank
    Hungry Wolf
  • Birthday March 27

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha, Průhonice
  • Fanoušek značky
    Swiss, German & Japan watches

Recent Profile Visitors

12,024 profile views
  1. Stavím se tam až tam bude cesta, protože jinak tam vůbec nelezu ...
  2. No, já nevím, vytahovala mi je slečna v Koscomu, přímo z vitríny, tu zelenou variantu. A já to nemohl přetáhnut přes pěst .. to bylo fakt nepříjemné, nechtěl jsem ten náramek roztahovat do extrému, abych je sundal. Podobný problém jsem měl jen s Roládami ve FG, kde asi to šetření materiálu chápu ... no a paní sama koukala, prostě to nešlo ... ale podávala mi je z vitríny, takže pochybuji, že by byly zkrácené. Jinak já mám zápěstí 22,5 - 23 cm podle počasí, ale i tak běžně hodinky provlíknu (v plné délce). A ty zelené mě dost lákají.
  3. @watchboy : Udělal jsi mi velkou radost, protože srovnáváš dvě dost rozdílné značky, ale především se nebojíš napsat, jak to je. Já se svými většími brášky, tedy ve verzi 45mm mám dost podobné zkušenosti a nebál bych se je srovnat s mocnými PO a taky už jsem to udělal, protože jsem oboje měl. Rado u mne vyhrává ve dvou rovinách - hi-tech keramika + titan, který mám rád, dále pak ultrapřesným a odladěným strojkem, který i přes rezervu 80 hodin+, drží přesnost na +1sec/24 hodin. Nu a pokud se vrátím k Tvému srovnání, pak Omega cenami odskočila do nesmyslných vod, kdy dnes ten model stojí 140.000,-Kč a to už je pro spoustu lidí značný argument, proč se ohlédnout jinde. Na druhou stranu, poslední "bondovky" jsou excelentně povedené v detailech, nicméně odskok z 98.000,-Kč na 140.000,-Kč si nedovedu obhájit ani já i kdyby tam byla sedmidenka, pořád je to jen "základní tříručková hodinka". Recenzi máš super, velmi dobře se to čte. U Tvých CC mi vadí jedna věc, že jsem je při zkoušení v obchodě ani neprovléknul na ruku, což jako moc dobře nechápu, na to, že se jedná o 42mm model. Závěrem jen napíšu, že pokud by byl zájem, tak jsem schopen sem dát fotky SMPc i velkých 45mm CC, sice ne pohromadě, ale i odděleně v rozdílech. Ta 45mm je malinko jiná, na druhou stranu velmi obstojná, tak to je jen návrh.
  4. Díky za názory. Tak to je síla tedy, ať to dobře dopadne, asi bych byl taky naštvanej, po tak krátké době.
  5. Jojo, VW to má vychytané i v těch menších autech typu UP. Do města super.
  6. @hopa26 : Golf v CNG? Jsi s tím spokojený?
  7. Rezervace padla, dotyčný nepřijel údajně z důvodu vytížení, takže jedeme dále. Kamarádovi, který má o hodinky zájem jsem slíbil lepší cenu, aby to bylo fér, tuto promítnu i sem, ale je to jediné snížení ceny na absolutní minimum za tento krásný kousek v dlouhé záruce, na kterém není ani co fotit. Za tuto cenu bych si rád domluvil právo přednostní nabídky zpětného odkupu. Tedy nová cena po výraznějším snížení pro prodej: 124.990,-Kč. Trade za výše uvedené modely je 140K.
  8. A proto i ta D5 se s tou hmotností dost pere. A D5 s filtrem bych já nechtěl.
  9. XC 90 má velký odpor, je velká a těžká. Nechápu, jak to u té 80 udělali, ale je to jedno z nejlepších aut, co jsem zažil (absolutní pohodlnost díky executive sedačkám, skvěle vyvážený podvozek, vynikající spotřeba, super audio a navíc pocit bezpečí). Ano, mám rád Volva, ale po vystřídání MB, BMW i japonských aut je tohle udělané tak, že když přijedu do servisu na větší servis, vysypu tam tolik a tolik, tak si známí klepou na čelo, proč to tak dělám, právě proto, že nová 90 je sice hi-tech, ale není tam to, co píšu výše. Martine@Robo, buďte v klidu, já taky nejsem žádnej honič čísel, byly doby, že když mi auto žralo 12, tak jsem byl vlastně rád, jen mám tu potřebu pochválit automobilku i auto samotné, jak se jim podařilo vyladit konkrétní velkou limuzínu s výborným a úsporným motorem, kdyby to jezdilo za 8-9, byl bych rád, protože mi to poskytuje další výhody a rozhodně to netlačím na minimum, ale je fajn vědět, že sednu do auta, plná nádrž a v klidu s ním na jeden zátah a nádrž dojedu do až Sofie. Bezpečně, komfortně pro 4 lidi a po této cestě vystoupím a díky pohodlným křeslům jsem odpočatý. To je například u BMW (moje 535) bohužel velká utopie. Takže klid, jenom diskutujeme. Já vlastně ani nevím, jakou má to moje auto papírovou spotřebu ...
  10. Takhle, tohle Volvo je poslední, co bych si koupil a taky nejlepší, které jsem měl. Jak praví můj dobrý kamarád, který má menší V70, tak podle něj tenhle motor D5 - 120kW, naftu vyrábí ... Ten PC se zbláznil, protože za posledních cca 13.000km mi vypisuje 4.0/100km a dojezd vidíš sám. Samozřejmě kecá, protože reálný dojezd (ne na výpary) je těch cca 1350km a spotřeba mi vychází na 4.9 - 5.3/100km, přičemž první platí na pohodu, druhá je svižná jízda v kombinaci ČR + DE a venku ji dost proháním, takže kpt.Šnek rozhodně nejsem. Na druhou stranu "Motejl" z roku 2004 (MB S) ve verzi 500 V8 4Matic si taky na skoro 100l nádrž nespolyká víc, jak 550km. O Praze ani nemluvě. K této EKO, EZO debatě ... vy si děláte srandičky, ale opravdu nejezdím jen v bezvětří a na N, jako Hasňa, kterej dojíždí k MOLce na výpary . Hanz, já myslím, že zrovna Ty víš, jaká tahle D5 je, proto se vyplatí do ni pořád dávat prachy. A to pohodlí? Kam se hrabe BMW.
  11. Důkaz, místo slibů ... nádrž má 70 litrů+. Jinak jak jsem psal, je to polykač dálničních kilometrů v Evropě, není problém s ním dojet kamkoliv po Evropě a zpátky, ale ... servis není zadarmo, do toho pravidelné intervaly výměn náplní (Olej + filtry vše v TOP kvalitě, žádný Starline po maximálně 12Kkm, olej v převodovce po 50Kkm, něco klepne a už jsem v servisu), ale odvděčí se mi tak, že s ní můžu bezpečně vyrazit kamkoliv a kdykoliv bez rozmyslu, jestli dojedu. A vzhledem k mému nájezdu kolem 80.000 km ročně potřebuji spolehlivé auto. Tím chci říct, že když je péče, auto to vrátí, když se na to kašle, pak je dobrý mít dobrou pojistku s odtahem. Fotka z včerejšího tankování, jako důkaz.
  12. Já včera PRG - Mnichov - PRG, na jednu nádrž ujeto 1.354km, na této trase, velké, těžké Volvo. Průměrnou rychlost nevím, ale v ČR limity, venku jsem jel skoro hodinu a půl pilu 40% cesty kolem 120-170km/h, 60% 150 - 220km/h (tacho). Výsledek je výše. Po příjezdu do ČR, tankováno v noci na Benzině, tankováno do cvaknutí, plus jsem ji lehce dokrmil a dojezd skočil na 2100km, což je blbost, ale když se hodně snažím, tak 1.300 - 1.400km s ní dám. Spotřeba super, ale dopřávám jí lázně každých 10 - 12.000km, poctivný olej Mobil 1, do paliva přidávám aditiva a ještě tankuji prémiové palivo. Na servisu nikdy nešetřím a dávám, co je i není potřeba.
  13. Díky za tip, určitě zkusím. Já teď aktuálně jedu na Bleu Chanel a nemůžu se jej nabažit, je výborný. Varianta EdP. Zrovna dnes jsem do toho jsem přibral Hugo J. Different a pecka veliká, dlouho jsem kolem ní kroužil a teprve teď do ní skočil. No a aby toho nebylo málo, do třetice Versace Eau de Fraiche a jsem s touto trojicí mega spokojen. Radku, Manceru musím zkusit ... rozepiš se trochu na ten Cedrat Boise jsem, jak struna. Dobrý? Co výdrž? Je to podle Tebe opravdu long lasting? Hodně citrus? Brousil jsem si zuby na Givenchy Gentle Cologne, jako první vlaštovka super, ale výdrž dost špatná, prověřeno třicítkama venku a fakt výdrž - palec dole. No a co mne potěšilo, tak to byl nákup od mého oblíbeného Guerlain a sice Shalimar Initial pro kamarádku k narozkám, jako hodně dobré, pro toho, kdo má rád vanilku, sice silné, ale ne tak, jako hypnotic poison od Diora.
  14. Hezká fotka a krásný nůž!
  15. Povedená fotka, Radku. Fakt jim to sekne!
×
×
  • Create New...