Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Třeba se to někomu bude hodit

malé srovnání

Haibike Sduro Allmtn 5.0 s motorem Yamaha

vs.

Specialized Turbo Levo FSR 6Fattie v základní verzi (vidle RS Revelation, tlumič Fox, brzdy SRAM DB5, řazení SRAM NX) s motorem Brose...

 

dojezd

jsem měl o cca 15% delší s Haibike, ale to může být důsledek laborování s tuningem pohonu v aplikaci Mission Control

ale Spešl se dá pořídit se silnější baterií (já testoval základní verzi kde je slabší baterka), takže by se to asi srovnalo

 

hlučnost

Brose utopený ve Spešlu za jízdy téměř neslyším (nevím jak to vnímá okolí), Yamaha o dost hlasitější

 

podpora šlapání

ani u jednoho kola jsem neměl pocit, že bych potřeboval silnější "doping". Většinou jsem jezdil v režimu standard, chvílemi eco. Ani jednou jsem neměl potřebu zkusit režim turbo

Lepší pocit jsem měl na spešlu, méně překotný nástup výkonu při prvním šlápnutí

 

uživatelský komfort

Levo nemá displej a nechtěl jsem na řidítkách vozit mobil s aplikací Mission Control, takže okamžitý přehled o dojezdu, spotřebě, podpoře šlapání, přepínání eco/standard/turbo atd. byl lépe ošetřený na displeji Yamaha

 

jízdní komfort

Haibike sice o něco větší nominální zdvihy, ale Levo citelně lépe odladěné pružení/tlumení. Hodně dělají 3-palcové pláště, při správném nahuštění dělají z kola tank, který projede všechny kořeny, šutry, díry, balvany s pocitem sucha a bezpečí :-)

 

design

Spešl vede o dva parníky :-) ale to je samosebou subjektivní

 

geometrie

obě kola ve velikosti L, Haibike pocitově velmi krátký, divný. Levo sedl jako p.del na nočník, ergonomie čupr

 

cena

Haibike o dost levnější (cca 72 t. vs cca 112 t.)

 

co bych si koupil

momentálně ani jednoho z kandidátů. Počkám si na novější generaci Levo :-)

post-166-0-86540800-1505055324_thumb.jpg

post-166-0-36791800-1505055332_thumb.jpg

post-166-0-07206600-1505055340_thumb.jpg

post-166-0-32598700-1505055346_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Duke650
  • po měsíci...
Odesláno (upraveno)

Od včerejška sedlám Head 29 Preston ve velikosti  rámu 17" a kol 29" a říkám si, že jsem si elektrokolo měl pořídit už dávno ....

Člověk přece nemusí za každou cenu vypustit duši, když má nazpátek domů šlapat 1,5 km do prudkého kopce...

 

Specifikace Head Preston 2017

Popis produktu

Hmotnost 20,5 kg

Ročník 2017

Rám

Alu 6061 HT

Motor

Bosch - Drive Unit CX Perfromance (Max output: 500W; Nominal output:250W)

Baterie

Bosch - PowerPack 500Performance (Capacity: 500Wh [36V; 13,4Ah])

Vidlice

Rock Shox - Recon SA, HH15, travel 100 + Poploc

Zdvih vidlice (mm) 100

Brzdy

Shimano - Deore M506

Řazení

Shimano - Deore SLM610 1x10

Přehazovačka

Shimano - XT RDM781

Počet rychlostí 10

Kliky

Miranda - Delta

Kazeta

Shimano - HG50 11-36

Přední náboj

Shimano - Deore HBM618, HH12

Zadní náboj

Shimano - Deore FHM618

Ráfky

Top Disc

Pláště

Schwalbe - Smart Sam 2,25

Řídítka

Kalloy - HB-RB12

Představec

Kalloy - AS-007

Hlavové složení

Ritchey - Pro Logic

Sedlovka

Kalloy - SP-620

Sedlo

Velo

Pedály

VP - 197

Barva green matt

 

post-5108-0-35124500-1508013662_thumb.jpg

 

edit: připojeno foto

 

Upraveno uživatelem brett

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...