Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Tedy Martine koukám, že se nenudíš ...Já ve vlaku zažil jen srážku s krávou ( myslím myslím tím zvíře :-) ...

Odesláno

:D Sorry za rozpoutání OT ve vlákn?, a díky, už jsem v pořádku.

 

Vrtá mi v hlavě tenhle počin Longines - a obecně řada Heritage. Ve většině případů zdařile těží z vlastní historie, zpestřuje tím své portfolio hodně výraznými a v dnešní době se vymykajícími hodinkami. Veze se na retro vlně a sazí na půvab historických modelů. Zároveň tím ale upozorňuje na vlastní bohatou historii a zpětně ji tak přibližuje lidem, kteří by po ní sami třeba nepátrali. Je to zajímavá alternativní strategie k té běžnější (bít se v prsa, že máme inhouse) - a co také Longines zbývá :) Dělají to i jiní výrobci, ale Longines to dělá myslím opravdu dobře.

 

Řada Heritage u většiny, ne li u všech modelů, přidává k historické předloze nějakou přidanou hodnotu, která hodinky činí použitelnými v dnešní době. Lepší materiál pouzdra, soudobý strojek, safír, automat místo manuálu, datumovku... Někdy je to esteticky spíš na škodu (automat, datumka, safír). U Longines Railroad se mi také víc líbí historická předloha s vysokým akrylovým sklíčkem. U té současné - má li být zachován duch maximální účelnosti a jednoduchosti - přemýšlím nad luminiscencí celé plochy ciferníku, asi jako mají některé modely Damasko, ale to už by byla moc velká opičárna. S tímhle cifrem jsou hodinky pravděpodobně perfektně čitelné i ve zbytkovém světle. Stejně jsou moderní nádraží dostatečně osvětlena... a stejně je nebudou nosit průvodčí ani výpravčí :D

 

Pardon za tohle "přemýšlení nahlas", ale třeba se někdo chytne a přidá svůj názor..

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...