-
Posts
8,347 -
Joined
-
Last visited
Radek124's Achievements

MegaXXLzávislák (8/8)
-
Skeletool má bitholder "uzavřený" a na rozdíl od klasiky se odemyká stisknutím zadní části - viz příloha. Vypadnutí pružinky určitě nehrozí, spíš bych to tipoval na bordel/rez uvnitř. Blbé je že bez roznýtování se do toho dostat nedá, takže maximálně oplach a profouknutí stlačeným vzduchem.
-
Co mě právě naštvalo
Radek124 replied to chronomag-restart-vlaken's topic in Ostatní diskuse a zábava
Z logiky věci, když může být zadek zcela legálně naložený "až po strop" (kdykoliv mě něco podobného potká, jedu jak s hnojem), platí bohužel totéž i pro reklamníma kravinama oblepené zadní sklo. Sice nejsem "obchodní cestující" (nemůžu si pomoct, u toho termínu mi vždycky naskočí geniální Paolo Villagio s kufříkem hovínek), ale proč na technicky blbý marketingový nápad neodpovědět stejně technicky blbou výmluvou: třeba že fólie se odchlípla a zkroutila možná intenzivním vyhříváním zamrzlého zadního skla, vypadala neesteticky a naštěstí odpadla sama (i kdyby měl předmět doličný chvilku poležet na grilu)? Po 3-5. přelepení a kontrole elektroinstalace v servisu už by to management mohlo přestat bavit -
Co mě právě naštvalo
Radek124 replied to chronomag-restart-vlaken's topic in Ostatní diskuse a zábava
Reklama (na místě kde by mi to taky nepřekonatelně vadilo - ale ač mi ten marketingový kretenismus taky přijde na hovno, je to bohužel legální) vadí, ale vyvážet si zadek v poskytnutém firemním autě nevadí? Obávám se že Oliverův problém dlouhodobě nevyřeší ani zpětná zrcátka, ani "rozhořčená internetová kampaň proti fóliím" - ale jen jeho vlastní upřímná snaha aby "reklamou olepeného točvolanta" nemusel dělat vůbec -
FYI, řada Skeletool se dělá až od roku 2008, takže přes 25 let mít rozhodně nebude
-
-
Dva milující se muži, Elton a David se rozhodli stvořit mediální senzaci. Namísto vyšplíchání tam kam slunce nesvítí své nejcennější produkty smíchali a náhradní matka byla úspěšně oplodněna. Když se dítě narodilo, Elton a David přišli na oddělení kde v postýlkách ležel asi tucet dětí. Z nich jedenáct řvalo, jen v rohu leželo jedno klidné dítě. Sestra jim sdělila že právě jejich dítě je tiše, protože je šťastné. „No není to sladké?“ – přivine se Elton k Davidovi. „Všecky ty mimina řvou a jenom ten náš je spokojený - prostě důkaz převahy naší pravé, nefalšované teplé lásky!“ „No jo, TEĎ je šťastný.“, řekla sestra. „...Ale sledujte co se stane, když mu z řiti vytáhnu dudlík!“
-
Stejně jako Conrad se obávám se že se tady míchají různé věci - dost možná i podle afinity diskutujících k tomu jakou sortou woke pijavic je současná ČT prolezlá. Cesty všeho druhu si dokážu zdůvodnit jako "veřejně prospěšné zařízení", stejně jako vodovody, kanalizace, nemocnice, soudy, obecní úřady, armádu, policii a parlament. Co se veřejné prospěšnosti sdělovacích prostředků týče, pochopil bych že si stát chce strategicky držet kontrolu nad klíčovou vysílací a datovou infrastrukturou - ale proč by si ve 21. století na sdělování občasných informací (na které si může klidně ze zákona vyhradit prostor i u komerčních médií) kromě ČTK potřeboval z absurdních "koncesionářských poplatků" vydržovat přebujelé hlásné trouby jako státní televizi, rozhlas - nebo rovnou old school noviny i s tiskárnama, ideálně řízené nějakým ministerstvem propagandy/pravdy? V tomhle jsem zajedno s kolegou @African - odvádět prachy do "veřejnoprávních" (a přitom stále státních) médií je stejný přežitek, jako vynucovat zákonem odvody na výpalné dacanům typu OSA ...aby nám pak tady někdo jako Strejček mohl (za Vaše i moje prachy) moralizovat o hodinkách
-
@martar Na paštiku sis měl koupit rozumně čistitelnej zavírák, ne tenhle fancy ementál...
-
...a hlavně pak ti "rezidenti" budou držkovat, že ráno cestou do kolbenky v "jejich" obchodě nemají čerstvé rohlíky. Je to s prominutím úplně stejný stejná prasečina jako celé "rezidenční" (rozumněj progresivně zpoplatněné) parkování na veřejných komunikacích.
-
Moznosti ruznych kol na predni a zadni naprave
Radek124 replied to tmoris's topic in Ostatní diskuse a zábava
Na rozdíl od auta o pár příspěvků výše jsou tady předepsané všecky 4 stejné - alternativy popisují jen různé povolené varianty guma/ráfek, které mají ve finále +/- stejný obvod, viz kalkulačka. PS: To auto by při osazení "kombinace" povolených kol nejspíš normálně jelo, ale v případě (klidně nezaviněné) bouračky by asi nikdo nestál o zbytečné tahanice s pojišťovnou. PPS: Zrovna dneska jsem "krvácel" na nových gumách - ale v porovnání s cenou auta a toho koho v něm vozíš (i kdybys v něm jezdil sám) je to pořád prd -
Moznosti ruznych kol na predni a zadni naprave
Radek124 replied to tmoris's topic in Ostatní diskuse a zábava
Možná to tu pro některé bude překvapení, ale jsou auta (a nejen traktory a BMW) která mají přímo výrobcem doporučený různé rozměry kol/pneu vpředu a vzadu, přičemž u téhož modelu může být podle techničáku (např. na zimu) zároveň akceptovatelná i varianta osazení čtveřicí stejných. Takže záleží v první řadě na konkrétním (zde blíže neurčeném) plecháči a ne na názorech/pocitech spolku internetových všeználků, ausgerechnet na hodinkovém fóru -
-
@PozorovatelKam pojede, dolů ze skály? Bejt architekt toho baráku a nebo provozovatel hospody, požádal bych dotyčného ať si ten morbidní karhan přeparkuje a neznahodnocuje mi výhled... Sorry za nerudný ranní příspěvek, ale přijde mi že pachatelé dnešních "SUV" se definitivně snaží trumfnout globálně uznávaný "ugliest car of all times", Pontiac Aztec - inspirace je myslím zjevná:
-
Poločas rozpadu tritia je něco přes 11 let - ale tenhle údaj je jen o statistické přítomnosti radioaktivních částic, H3 trubičky i po 20 letech svítí víc než drtivá většina hodinek s Luminovou po hodině ve tmě. No a se servisem by určitě měli být schopní poradit minimálně v Helveti.