Jump to content

solidus

Member_50
  • Posts

    581
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    severní Čechy, uhlí a tak...
  • Fanoušek značky
    Tudor, Oris, Mido, Longines, ...

Recent Profile Visitors

7,261 profile views

solidus's Achievements

Závislák

Závislák (6/8)

1

Reputation

  1. Za me musim rict, ze spousta lidi ma naklon “na koleno”, ale nevysedaji a proto ho nedaji. Takze hezky prdel ven, vnejsi ruku skoro propnout a jsme tam Sam se to ucim a cilem je motorka co nejvic rovne a pilot co nejvic ven
  2. Ja ty zminene Wardy mam. Dlouho jsem je shanel, nakonec jsem ukecal mistnoho clena. Nicmene mam obdobi “one watch guy”, takze bych je pustil. Mam je nafocene, jen porad odkladam jejich vlozeni do interce. Kdyby neco, tak SZ.
  3. Tak já přidám něco ze svých současných začátků. Díky fotkám vím, že málo pracuju vrškem těla i když mám pocit, že je to skoro na loket příště napravím
  4. Asi pujdu proti proudu, ale proc se nevyjadrit. Tak predne - faze, ve ktere jsi, je prirozena a neni duvod se stresovat. Za tech par hodin by ses nenaucil ani spravne behat a chces umet jezdit na moto. Autoskola ti neda ani poradnej zaklad a nejvic toho bude na tobe. Je treba se vyvarovat pocitu nekde mezi 1000-5000 najetymi km, kdy mas pocit, jak vse bezvadne umis, ale prijde krizovka a nic nemas zautomatizovane a je pruser. Co se motoskol tyka, za me vyhozene penize. Znam dva ceske spickovove jezdce, kteri kazdy motoskolu maji a je potreba si uvedomit, ze si kupujes zazitek. 99% lidi, kteri tam prijdou, tak jezdi spatne, nechapou a odmitaji chapat techniku jizdy a nemaji ochotu se kompletne preucit. Take tam na to neni cas a nikdo nestoji o to, aby mu tam zaci behem tohoto procesu padali. K vyberu motorky - je extremne nepravdepodobne, ze bys to hned trefil, takze je rozumny vynechat supersporty (ty funguji od nejake rychlosti a vyzaduji uz nejaky um - ani jedno zacatecnik nesplnuje). Vynechal bych dost mozna i funglovky kvuli propadu ceny pri brzkem prodeji. Cendura jsou sice pohodlna a jsou mozna vhodnou volbou, ale nizsi sedlo, plny doslap a nizsi teziste u nahacu jsou podle me hodnotnejsi prinos. Je rozumne se vyvarovat “zlych” motorek, kdyz to napisu takhle blbe, tzn. vetsiny dvouvalu do V a L, casti radovych dvouvalcu, ale tam je to ruzne. Dost radovych dvouvalcu je vhodnych, stejne tak ctyrvalcu. Nehled na cisla, pokus se si co nejvic motorek projet, rozdily jsou obrovske a je zasadni, aby ti motorka sedela! Rady od vyjezdenych jezdcu mohou byt v tomto velmi velmi kontraproduktivni. Obsah nemusi nutne hrat roli. Pokud planujes byt do budoucna lepsi pilot a opravdu se naucit jezdit, neni nic lepsiho nez zacit od malych objemu, naucit se tu motorku vyzdimat, ovladat, premyslet co a proc delam a pak pridat teprve vykon (jen vsuvka - minuly tyden jsem jel na Lipno 350 km, kufry, ve dvou, na 100 konovem cenduru a predjel jsem v relativnim klidu naprosto vse, at to melo kolik koni chtelo a jelo to urkutnou strelbu, protoze jak prijdou zatacky, vykon je ti k prdu a vetsina lidi proste neumi jezdit). Je to takovej pelmel informaci a dojmu. Ber to jako nazor nekoho, kdo par let jezdil a porad to nebylo ono. Tak jsem loni zasel za mistnim vyhlasenym pacientem a behem 3 odpoledni, kdy vetsina bylo kecani a vysvetlovani, jsem se naucil jezdit, pochopil, ze to vubec neni pacient, ale ze jen umi ovladat moto a chape jeji funkci, ze co vypada nebezpecne je ve skutecnosti prave bezpecne, vecny boj s kazdou zatackou “jestli to vyjde” k pocitu jistoty, ze vim, kudy a jak tam chci najet, ze vim, ze to tam slozim, citim, co delaji pneumatiky, co podvozek, ze od “chci jednou dat koleno” se to posunulo “koleno me brzdi a jen mi dava informaci”, ze jedu nesrovnatelne rychleji, ale v klidu a vetsim bezpeci, az po zacatek s okruhy, kdy mi muj progres dela obrovskou radost a jsem na dva mesice na casech, kam to jinym trva par let. Behem par mesicu se mi otevrel uplne jinej svet a cely je to je o tom, delat veci spravne i kdyz ti to mozna na zacatku nepujde, bude to nekomfortni, treba i divny, nebo si myslis, ze to nepotrebujes. Tak jsem se vykecal, asi zboril par mytu, za coz ted dostanu hrozny hejt (coz pak presne koresponduje s tim, ze - absolutne bez urazky - vetsina lidi jezdi blbe a motoskoly jim nemuzou nic dat - oni prece jezdi spravne a vyhovuje jim to), ale mas to jako pohled z trochu jine strany. Ale hlavne - motorky jsou o zabave a je jedno, jak jedes rychle a na cem, jen si to uzij. PS: nechci psat, ze se mas vyprdnou na kontrarizeni, ale je to nejaka technika pro nejaky ucel, ale rozhodne na ni nemuzes postavit zaklad svyho jezdeni. Naopak, ofotil jsem to pro kamose, protoze si proste nedal rict, kdyz to rikam ja a nepisou to na tech internetech, je potreba pracovat s telem a posezem a pochopit, proc to tak funguje. Tohle bych bral jako vhodny zaklad. PS: slibuju, ze uz nebudu psat s kocovinou
  5. Je to vlastně jediná alternativa, pokud chceš zachovat záruku. Tzn. koupit Akrapa s decatem přímo od Aprilie a součástí toho paketu je rovnou i race mapa (a ta zas obsahuje eliminátor klapky, atd.). A musím říct, protože to nebylo úplně levné, že to stálo za každou korunu a takhle by to asi jelo hned, nebýt těch Euro5 norem. Konkrétně - dřív byla někde před 5tis otáček totální díra, kucklo to a kolem 7 to začalo jet a výkon gradoval. Teď tam ta díra není, sbírá se to dramaticky silněji - když to přeženu, dřív to mělo blíž k řadovému 4 válci, teď se to sbírá skoro jak 2V - ale samozřejmě to neumírá a kolem 9tis se rozestoupí země a peklo přichází mezi nás Každopádně ta motorka je brutální a úžasná. Že to žere 11 litrů mi ani nevadí, ale že zadní gumu můžeš vyhodit po 1500-2000km už celkem naštve
  6. A ja poridil na svoji pekelnou spagetu pekelnej vyfuk s decatem a race mapou a wooow Jede to strasne
  7. Ty jo, nechci moralizovat, taky jsem nějaký Steeldive měl, ale tohle je už trošku moc, ne?
  8. Velice vstřícné jednání a ochota, k tomu rychlé odeslání. Díky!!
  9. Velmi vstricne jednani, stav hodinek dle popisu, ihned poslano, za me perfektni!
  10. solidus

    Tudor Pelagos Blue

    Protoze ho tam nevidim, ani kdyz opravdu moc chci. Ukazana plati, tak prosim …
  11. Rychlá domluva, velice slušné a vstřícné jednání. Pavel je skutečný gentleman a byla radost s ním obchodovat ... jen to pár let trvalo, než jsem ho na tenhle kousek ukecal
  12. Neudelame nejaky chrono-moto sraz? Jinak ja mam letos uz 1200km, loni jsem poridil Bonnevilla T120 na Ohlinsech s Brembo brzdama, takovej skoro Thruxton a strasne me tohle oldschool “zavodni” pojezdeni bavi
  13. Tak to tys mi je vyfoukl v inzerci! Očekávám SZ s nabídkou ceny na prodej
  14. V mém případě to byl poslední kus. Ten, co jsem postoval, tak je taky asi poslední. Hodně mě ty Hydrosub berou, ale dost jsem se vystřílel, tak jsem myslel, že se jich někdo ujme
  15. Za mě fakt bezkonkurenční cena, asi poslední kus. Bral jsem něco jiného a vše ok. https://www.chrono24.cz/edox/montre-hydrosub-automatique-80128-3nbm-nib--id26505404.htm
×
×
  • Create New...