Jump to content

Filip.J

Member_50
  • Posts

    3,932
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About Filip.J

  • Birthday 02/11/1980

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    U 24.zDL
  • Fanoušek značky
    Citizen, Casio

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Filip.J's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

  1. Namontoval jsem blatníky, stihl jsem to v pauze mezi deštěm a stejně jsem se vrátil tak zaprasenej, že si říkám, že bylo úplně zbytečný to řešit. Déšť i blatníky.
  2. Jede to úplně děsivě, chvilkama jsem koukal, jestli to fakt šlapou moje nohy Říkal jsem si, že z té CTM silničky bych měl trochu mít představu, ale prostě ne, tohle je lehčí, jinak zpřevodovaný, jiná geometrie... neskutečný Díky! Popravdě, přišel jsem k němu jak slepý k houslím, ale je vážně fajn - ostatně, kupovat si vrak jsem v plánu neměl Díky šéfe Na výběr HT si dávám víc času, teď mám na "chvilku" o zábavu postaráno. Stran toho vedra - zcela vážně přemýšlím, že jestli to brzy nepovolí, pořídím ještě pořádný světlomet a začnu jezdit v noci Jinak typ tohohle svého prvního slušného kola jsem vybíral právě s ohledem na to, co tady pánové píšete a co už jsem sám nakousl: Mám tady dost cest, které nejsou dost "gnarly" na odpružené MTB, ale silnička je na nich na hraně nebo spíš už často za, aut je tam málo a povrch těch cest je takový, že tam nemůžou jet rychle, případně tam často nemůžou jet vůbec, díky tomu povrchu tam nejsou ani inlinisti ani koloběžkáři, a to dokonce ani podél Labe... takže tyhle cesty teď hodlám sjezdit všechny, kam až dojedu. Po normální silnici mezi autama fakt jenom v nejnutnějším případě a co nejkratší úsek, při plánování trasy se jim vyhýbám, co můžu. Neexistující kus cesty jsem hned na té první vyjížďce potkal taky, byla tam oplocená lesní školka, chvilku jsem kolo nesl a prodíral se křovím, pak jsem to ale vzdal, vrátil se a objel to po III. třídě přes ves - na tomhle kole nějaká zajížďka fakt není problém Krásnej!
  3. A navigace mi tvrdila, že čas dojezdu mám ve 12:38. Pche! Ale teda vedro bylo strašlivý.
  4. Tak jsem špekuloval a špekuloval, až jsem to vyřešil po chronomagorsku: Impulzivním nákupem z druhé ruky. Prodejce v pohodě, zboží nic, co by nešlo rozleštit, dneska první test chodu a vypadá to dobře. Připadám si, jak kdybych se na kole naučil jezdit včera, je to úplně jinej svět.
  5. Aha, promiň, fakt jsem si to nepamatoval přesně. Tak to nemáš limitku, to máš custom! Přesně tak
  6. Jinak teda včera jsem MUSEL vyjet hned ráno, bo už jsem nemohl vydržet, nebylo to vůbec špatné, i když na tu silničku moc nemám morál stran kvality povrchu. Přezul jsem ji do osmadvacítek (širší se už nevejdou) s ochranou proti průrazu a stejně jsem měl strach, že to cvaknu, prostě to na těch středočeských tankodromech psychicky nedávám (a po hlavních tazích se mi jezdit nechce, jak psal Tom4). Jo a mám pocit, že jsem někomu vlezl do revíru - @martarovi? Nemůžu to tady najít, někdo sem dával fotky ze stejné oblasti se žlutou silničkou Campagnolo Kostelec nad Labem - Brandýs n/L-SB - Káraný. ... a jedna fotka pro @Gustafa
  7. Jo, jezdíme. Není špatná, ale nezkoušel jsem s ní hospodu
  8. Ty jo, já když jezdil na týdenní čundry na kole, měl jsem na zádech normální 70-litrový batoh Ale těchhle akcí teda bylo fakt jenom pár. Jinak jsem teď po té poslední projížďce na starém pevném 26" biku začal špekulovat, jestli mé lehce artritické klouby ještě nějakou dobu zvládnou gravel, nebo jestli mám po té rovině tady na sever od Prahy začít beze studu jezdit na XC fullu. To drncání na polní cestě, byť po rovině a s hezkým rozhledem, mi až tak příjemné nebylo. Jenže fully už stojí fakt dost a teď jak na potvoru jsem narazil na nabídku z druhé ruky, 3 roky starý karbonový HT, lehounký jak ten gravel, prý na maratony... tak to ve mně hlodá, ale nerad bych pak po pár vyjížďkách litoval, že jsem měl radši fakt přitlačit na nějaký ten XC full. Zas ale vyklepala mě na tom pevňáku jenom jedna blbá pasáž se stopou od traktoru a pak panelová cesta, jinak jsem se dost pohyboval po cyklostezkách, šotolině a vyšlapaných turistických pěšinách, po kterých byla jízda paradoxně nejhladší a tudíž statisticky by fakt měl mít smysl gravel... no zatím v tom mám pořádnej maglajz. Tady to karbonový HT by vlastně bylo hodně podobný té řadě Canyon Pathlite, jak ji tady na jaře popisoval Tom4, to se mi moc líbilo. Má tady s HT v karbonu někdo zkušenosti a můžete mi k tomu něco napsat, než najdu čas vypravit se k prodejci si to osahat a ojet osobně? Jestli jako vůbec má smysl tam jezdit. Zatím znám jenom hliník, jak HT, tak silničku.
  9. Hezký klasiky. Já bych si to dal na plakát, jezdit bych na tom asi nechtěl. Jinak dneska jsem se urval z homeoffice, obul stařenku do nových schwalbin a jel si trochu vyčistit hlavu - to se povedlo jenom zčásti, od práce je vyčištěná dokonale, ale o to víc mi hlavou vrtá, že chci jezdit na něčem novějším a ještě nevím, co to bude. Dvě kola naráz fakt kupovat nebudu, to mi nefungovalo ani s hodinkama
  10. No mám to M-ko, no To nepůjde. Jinak brát kolo z netu - zatím jsem takhle nabral všechny komponenty a doplňky a takový Canyon snad ani kamennou distribuci nemá, ne?
  11. Já bych i přemýšlel, že pustím to svoje CTM, na vyzkoušení by ti imho stačilo, ale byli by ti malý. Však Micey píše, že jsou k nezaplacení
  12. Tak jezdit na čem mám, silnička i ten starý 26" HT pořád fungují, takže žádný stres. Díly na to jsou, když jsem sháněl větší kolo pro synka (měl přesný požadavek na barvu), sehnal jsem ho na FB tržišti za týden a viděl, co tam lítá za kola pro dospělé, gravely nevyjímaje... třeba budu mít kliku ještě jednou (nebo dvakrát ). A když ne, tak se taky stane
  13. To bylo rychlý Díky! Tenhle tip jsem si napamatoval, hezký kola. Ještě to nechám chvilku uzrát a zkusím u toho teda nevymýšlet kraviny, to je taky dobrá rada
  14. Jinak jsem si říkal, že když neutrácím za hodinky, že bych si třeba na stará kolena pořídil nové kolo. Vzhledem k tomu, jaký terén a cesty mám v okolí, nabízí se coby volba rozumem gravel, tam bych asi jenom řešil, jestli berany nebo rovná řídítka kvůli pohodlnějšímu posedu, ale srdce křičí '29" hardtail s minimálně 10 cm vpředu!' - akorát bych asi tolik nevyužil jeho vlastností v terénu. Pokud není všechno jinak a není ta 29" výrazně rychlejší a efektivnější než 26" HT i po rovné polňačce... Předchozí diskusi tady ve vlákně jsem samozřejmě četl, ale moc mi nepomohla
  15. Tak to jo, jednoho lahváče doma zvládnu. Připomněls mi bikery, co vídám u stánku v parku na konci vyjížďky, doplňují tam jedno točené z kelímku - je to fajn, ale udělat to já, už pak neujedu ani ten poslední kilák domů
×
×
  • Create New...