Přejít na obsah

323GT

Členové_50
  • Příspěvky

    895
  • Registrace

  • Přítomen

2 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Návštěvy profilu

5 473 zobrazení profilu

323GT's Achievements

Závislák

Závislák (6/8)

29

Popularita

  1. Tyto mám nejdéle - už více než 8 let.
  2. Tak, tak. Původně jsem přesně toto chtěl k fotce připsat...
  3. 323GT

    BIKE

    Za mě obě kola asi fajn. U toho Wilieru to vypadá, že dotyčný špatně zvolil velikost a potřeboval by spíše XXL. Na tvou výšku téměř jistě půjdeš se sedlem, možná i s představcem, níže. Garda je endurance silnička, tedy geometrií zaměřená více na pohodlí. Kola Fulcrum Rapid Red 500 jsou slušný standard. Na BMC nevím, co je za set kol a typ rámu také nevidím. Z těchto dvou bych volil Wilier.
  4. Jo, to bychom takhle mohli vzpomínat do nekonečna. Ta Tebou zmíněná Mazda6 s 2.3, to byla paráda. Jak motor, tak hlavně podvozek. Ta lichoběžníková přední náprava uložená na pomocném rámu, díky tomu vůbec žádná nedotáčivost. V zadu zase multilink s asymetricky uloženými tlumiči a pružinami... Perfektní svezení.
  5. Tak ať má. Čísla jsou jedna věc, ale rozhodují i jíné věci. No, a pak z toho může vylézt, že ona ta Mazda3 s "X", po zvážení všech pro a proti, sedí vlastně nejlépe. V současném Civicu se někdy svezu, podvozkově nádhera. Ale ten pohon mi prostě vadí... A spotřeba? Pokud splynu s provozem mimo dálnici, tak kolem 4,5 l/100km. Praha-Brno v noci na tempomat (135) ve třech lidech za 5,5. Když se chci svézt, tak klidně 8. Za ty necelé dva roky průměr 5,8 l/100km.
  6. Tak to já zvolil hatchback. A ano, také jsem trochu řešil tu relativní složitost Sky-X a věci s tím související. Ale ten motor, třeba v porovnání s moderními turbo motory, o nic složitější není. Jasně, Sky-G a dalších pár atmosférických výjimek je jednodušší, ale... Na druhou stranu, Sky-X je tu už pět let a nějaké zásadní problémy s ním nejsou. Takže to rozhodování zase nějak složité nebylo. O strachu už bych vůbec nemluvil...
  7. @exBURNTak neshodneme, to je v pořádku. Ale tímto pohledem to jde v podstatě jaksi všechno do háje... Při výběru nového auta koukat na to, co bylo, tak možná nevyberu nic. Taky jsem říkal, že bych tu karoserii z Mazdy nejraději nějak narouboval na mého starého dvojkového Focuse... Volvo S60 B5 má kolega v práci, to je pěkné svezení. A i se na to hezky kouká, když chodím okolo. Nemám moc rád různá porovnávání typu tohle je lepší auto (nebo třeba hodinky) než tamto apod. Vždycky říkám, ať každému dělá jeho auto takovou radost, jako mně to moje. Tak ať to jezdí.
  8. @exBURN Píšeš, že jste "zvolili u konkurence". Tak mě zajímalo kde a co. Mně je holt Mazda svým přístupem sympatická, no. Do polemiky o tom, která automobilka dnes dává zákazníkům to, co chtějí, se pouštět nebudu. To pochopitelně každý vidí jinak. Při výběru jsem vyzkoušel hodně a nakonec se rozhodoval mezi Civicem a trojkou. Jak to dopadlo je jasné. Ten rozdíl v dynamice, v porovnání se 121 kW předchozí, za mě neznatelný. Podvozkově, jak jsem říkal. Na hraně se určitě lépe choval víceprvek, to je jasné. Ale to až v situacích, které od auta úplně nevyžaduji. Zvláště ne v provozu na silnici. I díky zevnějšku a interiéru je pro mě současná trojka celkově posunem vpřed.
  9. Určitě souhlasím s tím, že BN bylo perfektní auto. Současná Mazda3 je podvozkově horší. Tuhá náprava se, logicky, musí projevit. Ale zásadneji až při velmi dynamické jízdě. Docela by mě zajímalo, co je podle Tebe lepší auto v nižší střední třídě. Nerýpu, zajima mě názor. Dva roky jezdím Mazdou3 X186.
  10. Jj, asi to tak bylo myšleno. Já psal prvni, co mě napadlo, ovlivněn preferencemi.
  11. Souhlas. Taky si ho nosím s sebou...
  12. A jo, sorry. Máš pravdu, Lucie mě vůbec nenapadla. Holt XIII. století mám rád. Tak jestli dobře počítám, tak už jen jedna chybí...
×
×
  • Vytvořit...