Přejít na obsah

323GT

Členové_50
  • Příspěvky

    866
  • Registrace

  • Přítomen

2 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Návštěvy profilu

5 278 zobrazení profilu

323GT's Achievements

Závislák

Závislák (6/8)

  1. 323GT

    Doxa Sub 200T - novinka

    Za mě ty sunburst ciferníky u čistokrevných "tool" hodinek asi ne. Ale je na výběr, takže v pořádku. Jsem zvědavý na tu velikost v reálu. Uvidíme. Doxu mám rád, celkově povedené rozšíření nabídky.
  2. 323GT

    BIKE

    Část s čelistmi lze otáčet i ve vodorovné ose, takže můžeš uchytit i za sedlovku.
  3. 323GT

    Rodinné foto

    Ale jo, takhle mi to vyhovuje...
  4. ...nebo by se na něm dalo klečet.
  5. Mě vždy baví struktura povrchu těch ruček - jak vykované.
  6. S touto strojovnou zatím zkušenost nemám, tedy nezkoušel.
  7. U automatických strojků, tedy pravděpodobně i zde, lze často poznat plný nátah tak, že začne při manuálním natahování jemně "cvakat" uložení péra v pérovníku. To není pevně spojeno s pérovníkem právě proto, aby mohlo "prokluzovat" při plném natažení.
  8. Dnešní menu: Tooly po mlynářsku. Mňamka.
  9. Zde je třeba vyšvihnout to nejvyšší hodnocení. S Mírou byl nákup hodinek naprosto perfektní. Vše rychle domluveno, završeno příjemným setkáním. Děkuji za vstřícnost a ochotu. Kdykoli si rád zopakuji.
  10. Mám Skyactiv-X, tedy dvoulitr (137kW) se svíčkou řízeným vznětovým spalováním. Je to předokolka. Pořizoval jsem hlavně kvůli charakteru motoru. Ten se chová jako atmosféra ze staré školy. Pro výkon je potřeba si dojít do vyšších otáček. Pro někoho, koho baví řídit, pracovat s otáčkami, s převodovkou (mám v manuálu) je to zábava tohle auto řídit, především na okreskách. Na dálnici při 130km/h, kdy motor točí cca 2.500 ot./min, je třeba 1.5 TSi na šestku pružnější. Celkem lehce to tedy může být zklamání pro někoho, kdo je zvyklý na dnešní turbomotory. Já bych ovšem neměnil...
×
×
  • Vytvořit...