Jump to content

PavelBr

Member_50
  • Content Count

    193
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About PavelBr

  • Rank
    Učedník

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Ostrava
  1. Tak Hanáci trvají na tom, že ocelový tah po demontáži koženého řemenu musí nasadit u nich ... jinak mi prý nemohou pomoci :-D
  2. Já si řemen za tah a tah za řemen měnil v klidu a pokoji cca 4 roky ... se ztrátou šroubku jsem neměl nikdy problém ... pak se mi jednou podařilo stěžejku strhnout a hotovo ... Překvapila mě ta reakce od Hanáků, že tah musí nasazovat oni. Proto ten dotaz ... Do pilování stěžejky jsem se pouštět nechtěl ;-) Mluvil jsem s nimi, že stačí, když mi demontují řemen a zašlou spolu s hodinkami a novými stěžejkami na mou adresu. Díky za odpovědi ... ahojte P.
  3. A je tedy nutné, aby ocelový tah nasazovali u Hanáků? :-)
  4. Ahoj kluci, podařilo se mi strhnout stěžejku na Fortis B-42 Marinemater ... po ročním nošení na řemenu, kdy se mi to nechtělo řešit, se mi zastesklo po ocelovém tahu, tak jsem je odnesl minulý týden do Hanáka v Brně, vlivem strženého šroubku stěžejky mi nejde řemen sundat ... a tvrdí mi, že mi tah na hodinky musí nasadit oni a že "šrouby k pouzdru budou zafixovány lepidlem" ... ??? ... už se mi jednou podařilo stěžejku strhnout, z NESTu poslali novou a klid ... Jak je to s tím lepením stěžejek? To se pak nedá měnit tah za řemen, strap, silikon apod.? D9ky za reakci Pavel
  5. Náhradní pošlou z Netu ... :-) Pořád je mám na řemeni, ale stýská se mi po tahu ... budu je muset poslat k Dr. ...
  6. Taky se mi podařilo závit stěžejky strhnout ... ta teď nejde sundat, abych mohl vyměnit řemen za tah ... je nějaká finta, jak stěžejku sundat nebo to nechat na mechanika?
  7. Přesně tak ... šroubek nechce ze stěžejky "vyjet" ... To že řemen nesundám dokud je stěžejka na svém místě je mi jasné ;-) Budu se muset znova obrátit na hodinářství ... Na nutnost sundávání řemenu při servisu se ptám spíše z toho důvodu, že byly nedávno na celkovém servisu ... já jsem si řemeny vyměňoval za tah a naopak na B-42 skoro jako ponožky a nikdy nic ... takže mi vrtá hlavou, jestli nemohlo ke stržení závitu dojít při servisu ... To ale stejně nikomu nedokážu ...
  8. Nevím jak se mi to podařilo ... chtěl jsem si včera na B-42 nahodit tah místo řemenu, který tam je cca půl roku, ale nejde mi vyšroubovat u jedné stěžejky šroubek zajišťující ji proti vypadnutí ... Jak vyndat stěžejku, když je v ní stále šroubek? A napadá mě samozřejmě, jestli se musí demontovat řemen při servisu? Dělal jsem tuto operaci nesčetněkrát a nikdy nic ... Díky za reakce. P.
  9. Pokud bych byl z Prahy, tak bych dal na radu Ypa ... koukám na bé40dvojky na zápěstí a zjišťuju, že jsem celkem nervózní, jestli to ti kluci v NESTu dali vůbec všechno do pořádku, co se strojku týče ... avizované vyčištění, promazání, výměna nějakých ND a korunky, které mám doma v sáčku ... teď mi došlo, že jsem se v Dealu nezeptal, jestli je na provedený celkový servis mechanických hodinek nějaká záruka ... dám jim pár dnů na vydýchání toho druhého poštovného a zastavím se tam zeptat ...
  10. Jen pro pořádek, jednalo se o pozáruční servis hodinek kupovaných zde na foru v r. 2011. Poštovné do NESTu paní v Dealu avizovala hned na začátku, když jsem do hodinářství přišel a ptal se na podmínky celkového servisu, souhlasil jsem .... ale pouze v případě prvního odeslání. U reklamace opravy a opětovného odeslání do NESTu mi to přišlo jako blbost ... a je pravda, že v odkazu Ypa o pár postů výše nemá Carollinum hodinky zn. Fortis v seznamu ...
  11. Dneska jsem si vyzvedl v Dealu Marinemastery ... a vypadají v pořádku ... jen mě překvapila žena za pultem, když si opět řekla o 160,- Kč za poštovné za zaslání do NESTu ... omluvil jsem se jí a pokusil se jí vysvětlit, že za záruční opravu nebudu hradit nic, tzn. ani poštovné. Když se mě ptala, kdo jim tedy náklady s reklamační opravou uhradí, řekl jsem jí, ať stejný dotaz vznese směrem k NESTu. .. a k autorizovanému servisu ... pokusil jsem se paní navrhnout, aby se v případě problémů s dalšími zakázkami obrátila na jiné hodináře ... Bylo mi ženou za pultem sděleno, že autorizovaný servis na Fortis je pouze NEST ...
  12. Tak dnešní informace z NESTu ... safír je opravdu osazený špatně, hodinář to dá do pořádku a do týdne snad budou B-42 zpátky ...
  13. Za cca 1,8tis Kč je celkové přetěsnění vč. ND ...
×
×
  • Create New...