-
Příspěvky
4 247 -
Registrace
-
Přítomen
Profile Information
-
Pohlaví
Muž
-
Bydlí
Za vodou
-
Fanoušek značky
Seiko, Japan Made First.
Návštěvy profilu
9 201 zobrazení profilu
eloga's Achievements

Megazávislák (7/8)
71
Popularita
-
Děláš dobře s tím stěžováním zde, asi jde o klasiku - ještě větší blbec než jsme doufali. Jinak samo sdílená radost je dvojnásobná, sdílený žal nebo vztek se dá naředit sdělením druhým i třeba tady v hodinkárně. Nepříjemnost se rozdělí a jde to překlenout. Drž se OK.
-
OK, tak to je pro mne nová informace, vaří to v Jihlavě. Ale pít se to dá, neproblémové pivo. Ale je tam přeci nějaká prodejna nebo restaurace v areálu ne? Myslel jsem, že to je v provozu. Jel jsem jen kolem ...
-
Asi tak.
-
Tak ta "komplikace". Občas jsem si všiml, že se Expeditions náhodně zastavily. Ale jelikož to mám v kanclu na kompu a beru je na ruku jen na mimokancelářskou činnost, tak je neberu domú. Ony tam hlídaji jako Noční hlídka. Může se stát, že datumka nejde dle kalendáře, to vlastně řeším jen občas. A zrovna se stalo, že po srovnání data hodinky se dál nerozběhly. Ta korunka nějak málo zapadla zpátky. Tak to víc přimáčknu - no už to jde. Tak to je ta kompliace. A když ani to nepomohlo, lehkým klapnutím o ruku nebo o stúl jsem je přiměl k činnosti. Ovšem už došla baterka. Tudíž Expedice skončila. ZATÍM.
-
Primky z kraičky nejeté a se záručákem - plné natažení dalo 40 hodin. To je asi standard, 17 jewels.
-
Na 3.bráně bývalé AZNP v Mladé Boleslavi - byla prodejna továrny pro zaměstnance s nepotřebnými nebo v montáži nepoužitými díly a ceny mírné. Ovšem novými nebo ze skladu, nezničenými.
-
Poprvé jsem to natáhl málo, úplně nová a neodřená korunka dře do prstu až to je nepříjemnost. Takže ještě jednou a skutečně doplna, na doraz. Téměř orvaný prst, skoro. Ale co by člověk pro Prim neudělal. Již to běží 39 hodin a ještě nemá dost. K poznámce o pravé ruce - tomu jsem nevěnoval pozornost. Ale na záručáku je opravdu text - Při nošení na levé ruce se zaručuje denní odchylka v rozmezí -30/+60 vteřin. Hm, Manta, to mi tedy vysvětli..k čemu je ta definice levé ruky. To tam je odjakživa nebo až v čase normalizace? Dříve v 60's byly tyhle parametry -45/+45 sec., to jsem si dávno pamatoval, ale o rukách snad nic nebo už nevím.
-
OK. Dobrá nálož, Rembrandt - Noční Hlídka, se 603 to je zvláštní počin. Tanky na mostě Nuseláku jsem zažil, bydleli jsme v ulici na most a v noci nám stály před oknama. Ráno rachot jako hrom a toho smradu... Takovéty nostalgické snímky z 60's z pražských ulic, tak to žeru, ten vůz jedoucí proti kameře po Národní od divadla - to je Hillmann IIIC, zajímavé auto, prodávalo se to tu, motor 1600. Vnady také pěkné...
-
Irvinek OK, na kochání to je, vlastně to bylo vždy, jen mi to tak dřív nepřišlo. Dost jsem to proháněl. Navíc otec nad tím ohrnoval nos. Když jsem s tím tehdy přijel od Varů tak mi povídá - co to zase máš? No, to je to MBX jak jsem ti říkal. No embéčko a co s tím? To bude jednou veterán. Cože? Veterán? Embéčko? Ty si se zbláznil. Veterán mohl být u něj, který se vyučil automechanikem za války, jen předválečný vůz jinak nic. Ale já věděl proč jsem k tomu přišel, hned po vojně jsem takovýto vůz začal shánet. A nakonec tento model přistál doma, v roce 1989 a šup s tím do garáže. Říkal jsem potom přivezl jsem to ještě s Husákem a na jaře 1990 vyrazil s Havlem za hranice všedních dnů - od léta otevřené hranice To bylo něco pro mně a tak hurá do Evropy. Pak se to 2 roky dělalo do lepšího stavu. Byli jsme s tím vždy po ose 2x v Dánsku, 2x v Holandsku, ve Švédsku, v Itálii a mnohokrát přes Rakousko do Slovinska k moři. Ještě také občas Německo a Maďarsko. Celé Slovensko kolem hranic ČSSR. Už ani nevím, , no k tomu ty Srazy a veteránské jízdy v Boleslavi. Měl jsem tehdy začátkem 90.let kliku , že jsem kápnul na staré mistry V Dobrovicích. Tehdy šlo vše a ne za moc korun. Materiál, práce, domluva, výprodej dílů na 3.bráně. To už dnes není. Tady se škodovky moc nenosí, ale zase na druhou stranu třeba ve Skandinávii i v Holandsku to lidi znají a jsou také zvědaví, co tam je za motor. Ale i tak, je to jen škodovka, já jsem kdysi měl v pácu Simcu Arianne, pak alespoň Peugeot 403 nebo 404, no, jenže člověk míní a pánbůh mění. Všechno bylo jinak. Nakonec tohle MBX vydrželo všechny mé situace, i když jsem s tím třeba někdy ani rok dva nevyjel. Dnes s tím jezdí syn, abych si dáchnul v klidu a doma žena tvrdí, že to schováme pro vnuka... Všem tady
-
Prochy68 Tachometr na doraz, tak to potvrzuji, s tímto vozem v Dánsku 1992. Ale tehdy byl perfektně udělaný motor po opravě a v Německu jsem s tím ještě tankoval dederonský Benzin Minol 98 s olovem. S příchodem benzínů bez olova s hodnotou 95 oktanů už to tak výrazné není. V roce 2010 na akci ŠkodaTour jsme na okruhu Sachsenring s tím proháněli Feldy němců, co měli motory 1,6 ale měli to těžké na předek do šikan. Němci nechápali, chtěli vidět pak ten motor. Povídám - Embítauznd. Ovšem dnes to již nehoníme, jen se pohybujeme krajinou. Také už jsem ve věku, kdy už pod to ani nelezu. Raději. Běžná cestovní rychlost je 90/100. Auto je z roku 1969, 1100 MBX. Motor je 110. Sjezdili jsme na akce půl Evropy, doma s tím 2 x svatba obou synů. Bylo toho hodně. Pánové a díky za odezvy.
-
-
Jake knihy prave ctete nebo co dobreho jste cetli?
eloga odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
V Gulagu - jsem si početl a dostal se k místu, kde je vzpomenuto několik ruských autorů. Znal jsem jen Bunina, jedno jméno byl tak neobvyklé, že jsem si to fakt musel vyhledat. Dost zajímavé. Amfitěatrov A.V. - 1862-1938. Tak až překonám ten Archipelag. Zvláštní je, že o těch lepších lidech literární staré Rusi se u nás ani neví ani se o nich neučilo. Ale vlastně čemu se divím, že... -