Jump to content

Peto86

Member_50
  • Posts

    162
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Peto86

  • Birthday 10/13/1986

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha
  • Fanoušek značky
    klasická hudba, holenie, hodinky, perá...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Peto86's Achievements

Učedník

Učedník (4/8)

  1. Ahoj. Rád by som sa znovu trochu posunul, čo znamená, že sa musí uvoľniť miesto v hodinkovnici. Karta padla na tieto chronografy. Je to TAG Heuer Carrera s kalibrom 1887, modelové označenie je CAR2111.FC6266. Špecifikácie na stránkach výrobcu sa dajú nájsť tu: https://www.tagheuer.com/us/en/timepieces/collections/tag-heuer-carrera/41-mm-calibre-1887-automatic/CAR2111.FC6266.html V krátkosti – priemer 41 mm, ktorý je dobre nositeľný aj na malých zápästiach, ako je napríklad to moje (na fotke 15,5 cm). Hodinky sú na pôvodnom aligátorovi s preklápacou sponou, ktorá nesie stopy „kancldajvingu“. Vo vnútri tepe takmer in-house kaliber 1887 vyvinutý v spolupráci so Seikom. Všetko funguje tak, ako má. Denne robia približne 10 s do mínusu. Mne osobne to nevadí, som si istý, že v prípade záujmu to v autorizovanom servise v rámci záruky upravia. Hodinky sú z 10/2020, kupované u Dušáka. Beží teda ešte dvojročná záruka, z ktorej zostáva ešte viac, než 10 mesiacov. Som prvý majiteľ, nosil som ich prakticky každodenne po dobu cca 6 mesiacov. Remienok má pred sebou dlhú kariéru, je opotrebovaný minimálne. Rád by som zdôraznil, že sa nenastavuje pomocou dierok, ale po uvoľnení spony sa remienok nastaví do vhodnej pozície podľa potreby (špecialita TH). Na leštenom púzdre je malá „ťupka“ na lunete na 11. hodine. Je ťažko pozorovateľná, snažil som sa ju vyfotiť. Inak si nie som vedomý žiadnej inej stopy na púzdre ani na zafírovom sklíčku s pekným antireflexom. Hodinky sú s kompletným balením vrátane vnútornej aj vonkajšej krabice, záručnej kartičky, návodu a ceduľky. V prípade akýchkoľvek dotazov ma, prosím, kontaktujte cez SZ. Osobné predanie je možné v Prahe a širšom okolí, poistená pošta je možná, samozrejme, tiež. Nakoniec jedna z najdôležitejších informácií, za hodinky si predstavujem 65.000,- Kč, prípadne ekvivalent v eurách. Rozumnej diskusii o cene pri káve sa nebránim. Ďakujem za zhliadnutie!
  2. Síce nehodinkový obchod, ale skvelá komunikácia a rýchlosť. Všetko bez problémov. Ďakujem!
  3. Ďakujem vám všetkým za utvrdenie názoru, že to mám nechať. @Radek124 obvzlášť ďakujem za kvalitné pobavenie (ako je u neho dobrým zvykom) a @vikinho držím palce s opravou…
  4. Ahoj, obraciam sa na vás s nasledujúcim dotazom. Manželke sa podarilo pozdraviť zadným nárazníkom lampu. Nárazník je čerstvo po výmene, tak rozmýšľam, či to stojí vôbec za riešenie. Auto má dva roky, takže zánovné... Na poistku sa mi to nechce riešiť - myslíte, že sa to dá vyrovnať a zalakovať? Máte prípadne tip na niekoho z Prahy, prípadne okolia? Ďakujem za všetky námety.
  5. Ja Ti teda úplne neviem. Súhlasiť so spracovaním tak osobných dát, ako je certifikát o očkovaní treťou stranou mi príde zbytočné, obzvlášť už pri počte súkromných firiem, ktoré sú už do toho zapojené. A to len preto, aby to mal človek v hodinkách. Každý si ale musí sám zadefinovať priority v pohodlnosti vs. súkromí :-).
  6. Ono hlavne nový Outback nie je hybrid, ten má Subaru iba na dvojlitrový motor, tj. pre Forester a XV. Outback má stále 2,5 l, akurát tam dali priame vstrekovanie.
  7. Tak keby to niekoho zaujímalo, tu je videonávod: Stačí vylupnúť sklo a potom vymeniť žiarovku. Sklo som už pár krát menil, tak snáď nenaplním proroctvá o dejebaní .
  8. To som skúšal tiež, ale nechcem meniť zadné svetlá, ale tie, ktoré sú schované v spätných zrkadlách. Každopádne ďakujem za návod k použitiu vyhľadávača .
  9. Nemáte náhodou niekto tip na to, ako vymeniť na trojkovej Fabii žiarovku v blinkri spätného zrkadla? V návode to nespomínajú pre istotu vôbec a na internete som našiel rovno celé blikače. Tak dúfam, že ho nebudem musieť kupovať alebo rovno pre istotu vymeniť celé auto .
  10. No, to by som si dovolil trochu rozporovať. Jediný krát mi to na vlhkej diaľnici chytalo do šmyku - s Nexenom. Uznávam, že sú asi aj horšie pneumatiky, ale aj omnoho lepšie.
  11. Ďakujem Ti za reakciu. Konvertor mám originál Lamy, ktorý bol pribalený k peru. Vzduch som vytláčal až kým sa neobjavila kvapka atramentu, potom sa s ním dalo znovu písať - uvidím, ako dlho to vydrží... K čisteniu pera. Prepláchol som ho akurát vlažnou vodou. Rozoberaním asi máš na mysli vybrať samotný hrot, však? Do reklamácie sa mi úplne nechce, tak to asi ešte skúsim. Za pár dní dám vedieť, ako to dopadlo.
  12. Zdravím všetkých. Poprosil by som miestne osadenstvo o radu. Po niekoľkoročnej prestávke som si doprial pero Lamy Dialog 3, ktoré používam s kovertorom. Predtým som roky písal s Pelikanmi, ktoré boli všetky s piestovým plnením, a teda úplne bezproblémové. S Lamy sa mi ale stáva, že sa pero tvári úplne vyschnuto, pri tom je ale konvertor takmer plný, je tam akurát pár milimetrov vzduchu. Ten musím vytlačiť a pero potom píše znovu. V čom môže byť problém, resp. môžem sa ho nejak vyvarovať? Vopred ďakujem za akúkoľvek radu!
  13. Pridávam sa - takisto nehodinkový obchod, veľmi rýchla dohoda, všetko na jedničku. Ďakujem!
  14. Ďakujem za perfektný nehodinkový obchod. Musím zdôrazniť a zopakovať už mnoho krát uvedenú skvelú komunikáciu a férové jednanie. Moco dokonca balíček odoslal skôr, než mu došla platba... Skrátka a dobre, to sú presne dôvody, prečo je Chronomag tak príjemné miesto k životu!
  15. Pozor, to video, ktoré si poslal je ale o inom motore - to je 1.2 atmosféra. Oturbený Puretech má, myslím, klasické rozvody.
×
×
  • Create New...