-
Příspěvky
1 454 -
Registrace
-
Přítomen
Kotlick's Achievements

Megazávislák (7/8)
101
Popularita
-
To každopádně. Z Pradědu nás vyhnal vítr jak prase (pátek), ale jinak se to dalo. Mezi stromy bylo dobře. Ušli jsme 20 km, což mě taky potěšilo, protože jsem nebyl na takovém výšlapu ani nepamatuju. Zpátky jsme šli trochu jinou trasou, od Švýcárny po modré pro běžkaře...
-
Během tůry z Červenohorského sedla na Praděd jsem provedl kontrolní měření nadmořské výšky s Citizen Promaster BN4021-02E. A měří do překvapivě dobře i po těch letech. Ještě jsem měřil na 1100 a taky dobrý, jen nemám fotku.
-
Soused má LOMAX dvoukřídlé vrata už 6 let a bez problémů. Dával do původního otvoru po starých vratech. Vypadají velmi dobře zpracované a jsou i zateplené. Za mě pecka.
-
Rheinmetall RHM.DE - mají spoustu zakázek a objednávek takže držím dlouhodobě CZUB COLT - vyhráli tendr na ruční zbraně pro Bundeswehr, ale zatím nepotvrzeno. Držím taky dlouhodobě. Snížili ale dividendu.
-
Nápodobně... zjistil jsem že umím promptovat líp než oni....
-
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
Kotlick odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
Josefe občas tě nechápu. Jakože jezdí na schůzky co nedávají smysl? Tak možná je masochista a užívá si to. Já o 3K nikde nepíšu, taky bych to bral, ale u nás v Ostravě se prozatím Kilo a Kára vylučují s Klidem. -
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
Kotlick odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
Jen pár postřehů: @Radek124 & @Maro Naprostý souhlas s Radkem, u korporátů a větších firem za tím není žádná kalkulace ale ESG a další výkazy. Je to zákon padajícího ho.na. Korporáty vykazují bankám, burze a dělají greenwashing pro veřejnost. To samé požadují po svých dodavatelích. Čerpají na to dotace, zřizují na to celá oddělení. @Josef01 Jak už napsal @Pozorovatel dostat někoho na schůzku z korporátu mimo kancl je opruz, nižší management a obyčejní pěšáci nemají auta, vyšší management se bojí o svoje místa a všichni mají podepsané nepěkné papíry o korupci apod. Pokud by už šel, tak to bude muset hlásit/vykazovat atd. atp. U menších firem asi cajk, ale taky by se mi nechtělo jezdit za každým na schůzku mimo kancl, když po mě něco chce. Oběd občas OK, ale tvoje situace nejde paušalizovat na většinu jezdících zaměstnanců s vysokým nájezdem. Čas na plánování tras a nabíjení: Pozorovatel vyhodil statistiku, kde strávil na nabíječkách 3,5 hod za 14 dní. Což může dělat 1 pracovní den za měsíc. Kdo to zaplatí? Zaměstnavatel jako přesčas, nebo bude počítat se snížením produktivity zaměstnance o 5%? Zaměstnanec, který si to uloupne ze svého volného času? Samé ocásky. -
A realizoval jsi zisk?
-
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
Kotlick odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
@Pozorovatel nevím jak je to u ID7, ale pokud umíš změnit intenzitu rekuperace, tak si to vyzkoušej. U naší KONY to zásadně mění spotřebu.. Zkus jet na nižší stupeň rekupeace a uvidíš. -
Konečně slovo chlapa. To že se něco nějak nedělá, neznamená že to nemůžeš zkusit.
-
Já vím, ale když už se s tím motal, tak třeba zkusil neortodoxní metody...
-
A stehno bylo??? Jinak ale klobouk dolů...
-
@Jerryl na to bych se vykašlal, je spousta nádrží které jsou samonosné a potřebují jen pískové/štěrkové/kámen lože a obsypání zase štěrkem/kamenem. Já jsem bral tuhle 10m3. Je pochozí, ale ne pojízdná. To mi nevadilo. https://www.kolomaki.com/nizkoprofilove-nadrze-kolomaki-planus-4-10m--/ Cena vsaku je podle podloží, já musel vykopat díru 5 m hlubokou, abych se dostal skrz jíl na písek. Pak jen geotextilie a zasypat hrubým kamenem, vrazit tam přepad z nádrže, dosypat kamenem, přikrýt geotextilií a zarovnat hlínou. Splachování bych dneska zvážil, jestli se vyplatí. Chtějí po mě v obci stočné za splachování dešťovkou a taky jsem dal blbé čerpadlo, které je hlučné a je v technické místnosti. Musíš mít filtr se 2-3 patronama, které musíš měnit. Je to 3 roky, dneska bych to udělal jinak: Čerpadlo do nádrže, tudíž by obsluhovalo jak zalévání tak splachování, v technické by ho nikdo neviděl a obci bych nic neplatil.... Ale dost možná bych se na to splachování vykašlal. Asi si nachystej všechny hadice a trubky na splachování dešťovkou a pak uvidíš co dál.
-
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
Kotlick odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
Ano toto je nešvar korporátů v celé Evropě. Děláme pro pár takových. Úplně se zbláznili. Ale je to většinou jen greenwashing, nic víc. 95% koncových zákazníků to nezajímá, ale bohužel to je velice nákladné. Pokud vám nějaký politik/ekolog/p.čus bude tvrdit, že když EU zmírní podmínky pro ESG/GD, nebo omezí okruh firem pro které to bude povinné tak se všem na trhu uleví, sníží byrokracie & práce pro práci, tak je pošlete do háje s rozběhem. Je to jedno, nestane se nic, protože i kdyby to platilo jen pro největší firmy v oboru, tak všichni jejich dodavatelé budou muset plnit stejné podmínky, kvůli dohledatelnosti každého šroubku zpět k železné rudě a každé nitě zpět na bavlníkové pole nebo k zrecyklované petce. Tzn. dokud bude jakékoliv nařízení existovat, bude zasahovat celý trh, nebo jeho většinu. Proto jsem vždy dělal rád v menších a středních firmách. Dneska už se ten rozdíl smazává, protože kvůli odběratelům musíme plnit stejné nesmysly jako korporáty. Služební káry jsou zatím vpoho, ale všeho dočasu. -
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
Kotlick odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
Ale to nejsou jen obchoďáci/obchodníci. Mám kámoše co dělají jiné profese/zaměstnání a jezdí po zakázkách po celé republice, nebo do okolních zemí. Např. ve stavebnictví, energetika. Jsou to specialisti na různé činnosti, kterých je v oboru málo a podílejí se na několika zakázkách najednou. Nebo řemeslníci, kteří dělají specifické výrobky, které se musí jet přesně vyměřit a nikdy nedělají na jednom místě více zakázek, je toho spousta...