Přejít na obsah

Kotlick

Členové_50
  • Příspěvky

    1 541
  • Registrace

  • Přítomen

O uživateli Kotlick

  • Datum narození 2.2.1978

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Na Prajzke
  • Fanoušek značky
    ORIS, SEIKO, CITIZEN, OMEGA, BREITLING

Contact Methods

  • Skype
    dave_kotlar

Návštěvy profilu

2 506 zobrazení profilu

Kotlick's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

145

Popularita

  1. Hele tak asi máš pravdu, max 18W. Jsem kouknul ještě na ten můj telefon a je to tak, že 65W dělají většinou čínské značky jako Xiaomi apod, ale musíš mít vše od nich, včetně nabíječky a kabelu, pak to tam umí poslat přeš USB A. Je tam nějaká úprava konektoru, komunikační protokol, zesílený kabel apod. No my co máme ty čínský mobily, máme za to, že to je standard.
  2. To se ni nějak nezdá, protože už staré rychlonabíječky uměly 3A a 9V, tudíž 27W. Moc jsem to nezkoumal, ale myslím, že to napětí tam bylo 5-9V, ty novější myslím umí až 12V, což by při cca 6A odpovídalo těm cca 65-67W. Primárně si to nabíjení řídí telefon. Mělo by to být asi něco takového 6A kabel s podporou rychlonabíjení. https://www.alza.cz/xiaomi-6a-type-a-to-type-c-cable-d7547928.htm?o=1 https://www.alza.cz/vention-usb-2-0-a-male-to-c-male-6a-cable-1m-black-aluminum-alloy-type-d12464710.htm?o=12
  3. A nechce to jen pořádně tlustý/dimenzovaný kabel USB A do USB C? Měnil jsem takhle skoro všechny kabely co jsem měl doma na mobily. Když přišly ty první silné nabíječky a rychlonabíjení v mobilech. Ty staré kabely přenášely jen určitý výkon a nabíjelo to pomalu. Nakoupil jsem na Aliexpressu nové kabely na 65W a maká to super. Jo a taky to má mnohem lepší přenos dat z mobilu do kompu. Ikdyž tam primárně používám USB C do USB C nebo cloud.
  4. Co jsem tak prolézal ten jejich web, tak tam je hodně možností jak ten výpočet daně optimalizovat, kurz, FIFO, LIFO etc. No už se těším. Slovy klasika: Jediné dvě jistoty na světě jsou daně a smrt!
  5. Co se to zas robi? Tvl....
  6. No a proto ten Taxomat, automatizované daňové přiznání pro investory/tradery zejména. Já si dělám daně už dlouho sám, není to raketová věda s dnešním elektronickým podáním. Ale pak tam jsou přílohy, kde by se člověk zbláznil, kdyby to vyplňoval ručně. Takže ty roční sestavy od brokera nahraješ do Taxomatu a on ti to připraví, popř. celé daňové přiznání. Stojí to pár stovek a je to. Pokud bych měl danitelné příjmy ve vyšších milionech nebo z několika různých činností/zdrojů, tak bych to asi taky řešil s daňovým poradcem, ale ty moje drobné, to fakt nedává smysl.
  7. Jo asi to půjde. Mám ještě i Etoro a na XTB mám 3 účtym CZK, EUR, USD, takže se mi to nechce dělat. Taxomat stojí pár stovek a bude to hotové. Dle všech informací co zatím mám, stačí nahrát ty roční reporty z XTB nebo ETORO a ono si to přechroupe.
  8. No to já taky v původní měně obchodu, ale pak tam jsou kurzy do CZK apod. To se mi nechce řešit a jak řešíš tu přílohu v daňovém přiznání, myslím tu na dividendy, to je peklo podle zemí nebo jak to je...
  9. Není to úplně racionální, ale mám podobné úmysly. Vyleju asi všechno co nechci držet long a taky ztrátové pozice přeskupím kvůli optimalizaci daní. No bude to zajímavé. Letos poprvé se mě budou týkat daně z investic. Chci to protáhnout Taxomatem, nebo máte jiné doporučení na zpracování daně z příjmu?
  10. Ten aftermarket je úplnej Green deal...
  11. Bitcoin jsem dokoupil na $88500, trochu jsem dobral ETF na S&P 500 a Nasdaq 100, ale co dál...čučím do toho a svítí mi FEAR sakra ta nerozhodnost je peklo...
  12. Červená se line záře, ohéééň, ohéééň.... no je mi trochu ouzko... tak uvidíme
  13. Tak ono to je otázka času, kdy to bude i tady. Cíl není elektromobilita, čistá mobilita apod. Cíl je dostat obyvatele z aut a individuální dopravy do dobytčáků. To by tak hrálo, aby jste si jezdili kam chcete... Británie je i bez EU hodně napřed v zeleném šílenství... čekám kdy jim to bouchne do xichtu.
  14. Kupuješ to auto v autorizáku nebo někde v bazaru?? Jestli ti to tlačí bazar, tak bych se na to vykvákl a podíval bych se, jestli ještě existuje pojištění na ojetiny - vpodstatě to krylo skryté vady. Bylo to něco jako toto: https://www.defendinsurance.eu/ Já jsem kupovak Supa 2 combi 4 roky starý s 170 000 km. Pojistka stála 15000 na 3 roky a v posledním roce mi zaplatili repas převodovky za 50000. Musel to dělat servis s DIČ, ani to nemusel být autorizák. Je to už pár let, ale asi bych do toho šel znova u zánovní ojetiny.
  15. Pravdu má přeceda... chystám se na to podívat...
×
×
  • Vytvořit...