-
Příspěvky
439 -
Registrace
-
Přítomen
O uživateli Sněhulák
- Datum narození 10.6.1990
Contact Methods
-
ICQ
Už neexistuje.
Profile Information
-
Pohlaví
Muž
-
Bydlí
Za Brnem.
-
Fanoušek značky
Crueler Than Cruel Taxes.
Návštěvy profilu
5 724 zobrazení profilu
Sněhulák's Achievements
Megazávislák (7/8)
8
Popularita
-
Stále sháním. Popř. i jiné artefakty z vozů a stanic metra. Třeba za originální písmeno metron bych se odměnil královsky. Děkuji.
-
Ahoj, líbila by se mi možnost více sortovat kategorii "Ostatní" typu auta, elektro, doplňky apod. Současně si umím představit drobný finanční dar na podporu fóra za každý zveřejněný inzerát, což by filtrovalo zjevný plevel. Maximální doba platnosti inzerátu není špatný nápad, ale pokud ano, tak bych ji směřoval někam na 2 - 3 týdny, i více. Pěkný den, S.
-
Sněhulák začal sledovat K: Černý jezevčík z pražského metra a P: Volkswagen Golf 1.4 TSI
-
Vše rychlé, bezproblémové, super domluva. Doporučuji!
-
-
Poslední UP. Pokud nikdo nic, po víkendu ho odvezu do bazaru.
-
Stále aktuální. Děkuji.
-
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
Sněhulák odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
To bude taky důležitý si to "osahat". Hlavní část střechy mám v oblouku, tak čekám, až zlevní flexibilní panely a kapacitou půjdu někam cca ke 11 - 13 kWp. Ale je to jak říkáš... -
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
Sněhulák odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
Jak jsi na tom u modelu 3 s kufrem? Hodně se tam bojím převážení věcí na dovolenou apod. Zn. mám dítě. -
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
Sněhulák odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
Dostal jsem se do situace kdy poprvé v životě uvažuji o elektromobilitě. Tento měsíc mi na dům instalují FVE s 8 kWp. Spotřebu domu máme cca 7,5 MWh ročně. Z roho čuchám v přochodové sezóně a létě slušné přebytky. můj roční nájezd se z 90 % skládá z 35 km do práce a 35 km zpět domů. Nyní chci pořizovat nové auto a počítám s třemi scénáři: 1) Koupit (ojetý) spalovák s tím, že počkám několik let, až bude v mém budgetu jít do pokročinější technologie elektromobilů (životnost + dojezd). Asi bych šel do Octavia 4, 1.5 TSI 110kW. Okamžité náklady nějakých 500 tisíc Kč a poté pravidelně PH. 2) Koupit (ojetý) Plug-in s tím, že budu dobíjet po odpoledních, když přijedu domů z práce a o víkendech a tím pokryju značnou část nákladů na ježdění do práce. Problém je v tom, že v čase kdy nejvíc svítí sluníčko, tak moje auto stojí u práce a ne doma u zásuvky. Nabíjet z domácí baterie se mi úplně nechce. Navíc životnost baterií Plug-inů je údajně horší než plně elektrických aut a málo kde se údává SoC. Asi bych šel opět do Octavie iV, která má údajně dojet na baterii nějakých 60 km. Počítám necelý 600 tisíc Kč pořizovačka. 3) Koupit (ojeté) plně elektrické auto. S tím, že budu dobíjet celý víkend a pak s tím přes týden budu jezdit. Pravděpodobně VW ID.4. U této varianty se bojím, že současná technologie baterií brzy zastará a zůstaktová cena půjde rychle dolů. Navíc je to větší investice ...v německých bazarech nějakých 650 tisíc Kč. Řešili jste někdo obobnou situaci? -
Jo, to jsem mohl napsat - první registrace je 2013.
-
Ahoj, než ho odvezu do áček, hodím ho na chvíli sem. Chci se posunout dál, takže pouštím svého Golfa. Motor 1.4 TSI, 90 kW, bezvadný chod. Najeto něco mezi 170 a 180 kkm. Auto pravidelně v provozu. Výbava Highline + masážní sedačka řidiče. Před dvěma týdny jsem dělal brzdové destičky a na zadní nápravě i kotouče. Olej měním 3x ročně. Teď je na zánovních zimákách. Asi to už není úplná voňavka, ale parády za ty peníze udělá ještě hodně. K vidění na jižní Moravě, Brně a Praze. Pokud z popisu a fotek není něco jasné, prosím napište. Cena rovných 200 tisíc Kč. Díky za prostor, S.
-
Stále aktuální. Děkuji.
-
Ahoj, na jeden můj domácí projekt sháním novou, černou infografiku z pražského metra, tzv jezevčíka. Samozřemě jsem zkoušel dpp fanahop a tak dále, ale bez výsledku. Pokud by někdo měl a byl ochoten přenechat, velkoryse se odměním. Díky, S.
-
V řešení s váženým členem, takže pravděpodobně prodáno a po dokončení zamykám. Děkuji za prostor.
