Motor - perfektní, má síly na rozdávání v celém spektru otáček, dá se s ním jezdit bez problému vjakýchkoli podmínkách, ve městě, na dálnici, tomu se nedá takřka nic vytknout. V přejezdovém režimu jede s rozumnou spotřebou.
Převodovka - zde manuál, funkční, dobře odstupňovaná, má trošku gumovjší chod, jako novodobé Mkové skříně, ale rozhodně stojí za to. Spojení s autem je na dnešní dobu nabývalé. Jel jsem i s automatem, ten je samozřejmě nesrovnatelně rychlejší, ale taky sterilnější.
Podvozek - na danou kategorii velmi komfortní a spíš než k M3/4 bych ho přirovnal k C63amg. V nejtvrdším režimu na nerovnostech začne vyrovat a pohupovat se, což mi moc nesedělo, zvlášť v nájezdech do zatáček nebo na techničtějším úseku.
Zvuk - spolu s motorem pecka, umí zavírat a otevírat klapku a je to prostě paráda, jak při jízdě, tak i třeba když ho nastaruješ za studena. Zároveň to nijak neotravuje ani při delší jízdě. Tohle je třba proti tomu Mku jinej svět.
Brzdy - zde obyč ocelové, přiměřené kategorii auta, žádná supr pecka to ale není.
Interier - tvarově zajímavý, kvalitativně slabota, infotainment je v podstatě nepouitelnej, max na rádio.
Kvalita - nejslabší čáast auta, měl to můj kamarád, celkem najel 117tis km a za tu dobu to bylo nespočetněkrát v servise se vším, na co si vzpomeneš - převodovka, spojka, světla, řídicí jednotky, palovová čerpadla, kapota,.. Kvalita zpracování dílů karoserie taky pochybná, prostě Itálie se vším všudy. Kamarád měl jednu z prvních, co se prodala, tak to možná bylo částečně ovlivněno i tímto, k tomu se neumím vyjádřit, nemám srovnání.
Kdyby Tě napadlo ještě něco konkrétního, ptej se..