Přejít na obsah

Dominik17

Členové_50
  • Příspěvky

    183
  • Registrace

  • Přítomen

2 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Brno-Praha

Návštěvy profilu

1 702 zobrazení profilu

Dominik17's Achievements

Kandidát závislosti

Kandidát závislosti (5/8)

0

Popularita

  1. Diky. A vzit to za treba za 150usd s tim, ze se to da vykourit nebo to bude uplnej humus?
  2. Panove, Vy budete vedet… Kdyz jste na Kube, je mozny koupit krabici Cohiba Espledidos pod 200USD? S tom kolik to stoji u nas bych mel podezreni, ze se bude jednat spis o nejaky no name vyrobek s ukradenym brandem. Osobni zkusenost nemam, takze nemuzu objektivne posoudit, v tomto pripade se jedna o kamarada na miste, kteremu doutniky nic nerikaji.
  3. Nevim, jestli se to tu jiz neobjevilo, ale tusite, co vytahl na Primu VK?
  4. Zdravim, mate nekdo zkusenost se znackou Lundhags https://www.lundhags.com/en/footwear/men/hiking-and-trekking-boots/? U nas se to objevuje jen vyjimecne, tak jsem si rikal, jestli ma treba nekdo osobni zkusenost? Diky.
  5. Motor - perfektní, má síly na rozdávání v celém spektru otáček, dá se s ním jezdit bez problému vjakýchkoli podmínkách, ve městě, na dálnici, tomu se nedá takřka nic vytknout. V přejezdovém režimu jede s rozumnou spotřebou. Převodovka - zde manuál, funkční, dobře odstupňovaná, má trošku gumovjší chod, jako novodobé Mkové skříně, ale rozhodně stojí za to. Spojení s autem je na dnešní dobu nabývalé. Jel jsem i s automatem, ten je samozřejmě nesrovnatelně rychlejší, ale taky sterilnější. Podvozek - na danou kategorii velmi komfortní a spíš než k M3/4 bych ho přirovnal k C63amg. V nejtvrdším režimu na nerovnostech začne vyrovat a pohupovat se, což mi moc nesedělo, zvlášť v nájezdech do zatáček nebo na techničtějším úseku. Zvuk - spolu s motorem pecka, umí zavírat a otevírat klapku a je to prostě paráda, jak při jízdě, tak i třeba když ho nastaruješ za studena. Zároveň to nijak neotravuje ani při delší jízdě. Tohle je třba proti tomu Mku jinej svět. Brzdy - zde obyč ocelové, přiměřené kategorii auta, žádná supr pecka to ale není. Interier - tvarově zajímavý, kvalitativně slabota, infotainment je v podstatě nepouitelnej, max na rádio. Kvalita - nejslabší čáast auta, měl to můj kamarád, celkem najel 117tis km a za tu dobu to bylo nespočetněkrát v servise se vším, na co si vzpomeneš - převodovka, spojka, světla, řídicí jednotky, palovová čerpadla, kapota,.. Kvalita zpracování dílů karoserie taky pochybná, prostě Itálie se vším všudy. Kamarád měl jednu z prvních, co se prodala, tak to možná bylo částečně ovlivněno i tímto, k tomu se neumím vyjádřit, nemám srovnání. Kdyby Tě napadlo ještě něco konkrétního, ptej se..
  6. Asi na tisic kilometru s timhle. Ma to svoje nedostatky, ale emoce se tomu nedaji uprit.
  7. Zdravím, výhledově vybíráme se ženou auto. Aktuálně má Octavii III, já mám služební druhou v kombíku. Přemýšlíme, že bychom tu její pustili do světa a pořídili něco jiného. Líbilo by se mi Gčko, ale to jsme cenově v jiném ranku. S kolegou jsem jezdil před dvěma lety v Anglii RR Sport a co do pohodlí a kvality se mi to tenkrát moc líbilo, třebaže velký auto nutně neprožívám. Tak se chci zeptat zde na Vaši zkušenost s předchozí generací Land Rover Discovery (cca 2015). Je to fajn nebo kravina co do spolehlivosti a provozu? Pokud by to nedopadlo, půjdu asi směrem BMW 330d, jakožto osvědčené klasiky. Díky moc.
  8. Cau, nejaky dobrovolnik, co by mi pomohl s vyberem silnicky? Idealne sz, diky za ochotu.
×
×
  • Vytvořit...