Přejít na obsah

ATOM

Členové_50
  • Příspěvky

    1 942
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    3

ATOM naposledy vyhrál 16. srpna

ATOM má nejvíce líbivý obsah

1 sledující

Návštěvy profilu

7 094 zobrazení profilu

ATOM's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

1,5tis.

Popularita

  1. u motora
  2. Pak je to ovsem vyreseny
  3. Ja vim, neni to uplne idealni, nicmene pokud ti sikovny mechanik vymeni originalni svicky, tak se myslim nic nedeje a v servisu nic nepoznaji. Me to vazne prijde naprosto silene, abych cekal na blbou svicku tak dlouho, to je na palici prece
  4. @edas jasny rozumim, pokud je to slozitejsi...no i tak radej koupit svicky a zajit treba jinam. Totiz, ze servisu kterej by me nechal cekat na svicku mesic bych asi dostal zaludecni vredy. Ja si svicky menil sam, ale pravda jen na obyc benzinu mpi.
  5. jeste v praci
  6. Zkusil bych jiny servis VW, treba ma lepsi komunikacni kanaly. Nebo je zkusil koupit sam a vymenil.
  7. Rikej si tomu jak chces, tvoje vec. A totalitni manyry ze strany Bruselu tu ja proste vidim. Argumenty typu 1 a 2 svetova jsou v tomto pripade nesmyslne a hloupe.
  8. Ja tady nikoho nevidim fnukat, ze se mame cim dal hur. Ja tady kritizoval nastup ETS2, emisni povolenky a jakysi ideologicky diktat, vyjednavaci schopnosti v Bruselu, coz je myslim legitimni a aktualni temata. Hruzy minuleho stoleti, 1 a 2 svetova valka, okupace a totalita prece nediskvalifikuje kritiku soucasneho stavu. Nebo to ma znamenat "drz hubu, bud vdecny, ze nezijes v te dobe a neres Brusel ?" Minulost muze dat perspektivu, ale pouzivat ji jako stit.. To, ze se mame lepe nez minule generace prece neznamena, ze nemame pravo chtit funkcnejsi politiku a nezpochybnovat relevanci soucasnych problemu s mnohem horsimi situacemi z minulosti.
  9. Tady je dobre videt a hlavne slyset jak cely motor funguje, vcetne rezu motoru pres jeden valec a od cca 24 minuty povidani o systemu ACT+ v pripade motoru EVO2. Zivotnosti bych se urcite nebal, pokud se clovek o auto stara a nenecha tam olej 30kkm, coz je v dnesni dobe problem uz kvuli tomu, ze cca 9 z 10 skodovek je kupovano na operak. Teplotni management jak olejovy, tak vodni je opravdu u EVO2 propracovany. Zajimave povidani s erudovanym odbornikem (ne nejedna se o Vaculika, ten je tady podruzny )
  10. @African ajoo uz jsem to pochopil
  11. @AfricanMas spatne zkusenosti ? Ja jen, ze tenhle motor je pouze v poslednich fabiich, polech a ibizach. Nic moc trivalce byly HTP
  12. noo, covece tak to me nenapadlo No je to takovy posledni mohykan, nejnovejsi, ale jednoduchy a spolehlivy atmosfericky neprimovstrikovy 1.0 mpi 59kw evo, ale jeste s klasickymi vlozkami valcu (dnes uz se ve vsech motorech koncernu dela plazmou nanaseny tvrdokov primo do hlinikovych valcu), Cili bez turba, bez filtru pevnych castic, bez egr, s integrovanymi chlazenymi svody, pasivne vyvazen eliptickou remenici (zadny vyvazovaci hridel), s variabilnim casovanim ventilu, pracujici v Atkinsonove cyklu Do sekacky je ho skoda, tam patri nejaky elektrobazmek
  13. @African He he a to ja zas trivalec mam a bral jsem ho cilene kvuli jeho spolehlivosti a zivotnosti
  14. @safi ale to prece neni o nejakem clanku o drevostaviteli...
×
×
  • Vytvořit...