Jasný, může to být i na straně ČSOB, ale přesto se mi to nezdá. Také mám několik bank a tohle jsem zažil prvně. Když ale banka říká, že umí okamžité platby, tak to beru jako fakt a ne jako doplněk. Spoléhal jsem na to. Nicméně jsem poučen. Dnes několik okamžitých převodů z Partners o menších částkách, než minule a vše OK.
Mám ještě dotaz. I když si myslím, že s tím nebude moc co dělat, než se smířit. Zkušenost mojí mámy s Komerčkou. Chtěla převést z EUR termíňáku peníze do MaxBanky na EUR spořicí. V KB jí řekly, že to jde jen osobně na pobočce v den splatnosti TV. Tam jí řekly dámy, že převod nelze, pouze vybrat hotovost a odnést ji v kapse. To se prý máma vzbouřila, jestli se nezbláznily v 21. století. Tak přišla ředitelka pobočky a řešilo to tam s ní několik ženských místo jedné její osobní bankéřky. Prostě zmatek. Pak to nějak vymyslely a aby nadiktovala číslo účtu. Jako naschvál mámě nešlo přihlášení do MaxBanky na mobilu. Tak tam vymyslely, že se připojí na wifi KB, jestli to pomůže. Pomohlo, dala jim do ruky mobil, aby si opsaly číslo EUR spořáku. Zapsaly, vytiskly, máma potvrdila, odeslaly. Jenže po pár dnech peníze dorazily na CZK spořák místo EUR. To samozřejmě neplní původní záměr a navíc došlo ke ztrátě na kurzu + poplatek 100 Kč komerčce za úkon. Máma špatná, v MB je jim to jedno a odkazují na KB. Ředitelka pobočky KB, která to řešila, že již nelze nic dělat. Prostě z mého pohledu selhání na obou stranách. V KB několik dam najednou vykládá bludy a dělá zmatek a máma vzhledem k věku a okolnostem také pochybila bohužel. Otázka tedy je, jestli to jde třeba nějak reklamovat? Moc šancí tomu nedávám teda.
Já když to slyšel, tak jsem nevěřícně kroutil hlavou nad touto smutnou groteskou. A jako bonus mě dnes KB během jedné hodiny zaspamovala devíti emaily se stejným obsahem.