Přejít na obsah

Mr. Sandman

Členové_50
  • Příspěvky

    270
  • Registrace

  • Přítomen

Návštěvy profilu

987 zobrazení profilu

Mr. Sandman's Achievements

Kandidát závislosti

Kandidát závislosti (5/8)

  1. No já si obvykle nestihnu ani odskočit a už mi appka hlásí že mám dobito na pokračování v cestě. Už skoro rok jsem nemusel na benzinku, takže těch pár minut párkrát ročně mi nedělá problém. Jinak Sadská, tak kdyby jsi chtěl pokecat nebo svézt EV už provozuji od 2015
  2. @Qwuiddo musíš s tím do nějakého neoficiálního servisu, je jich pár. S tím dojezdem... To je nekonečné téma já jezdím rychle, i po dálnici a tím pádem když jedu 400 km trasu, musím nabíjet. Při 130 to auto reálně bere 18 kWh na 100 km a máš 80 kWh baterii. Při takovém tom ježdění kolem baráku mám spotřebu pod 15. Pokud nemáš v plánu koupit auto s obří baterií, budeš nabíjet na dálnici všechny. Ta fyzika prostě nejde ojebat Občas si přečteš jak Enyaq po dálnici jezdí za pár kWh, nevím jak to dělají, váží o 200 kg více a mají horší koeficient odporu vzduchu. Teda, já vím jak to dělají, jezdí 110...
  3. Já bych jenom dodal k té kvalitě Tesly, takové ty hrůzné fotky atd, většinou se jedná u auta vyrobená v US. Já jezdím Y LR od května, 32t km a kvalita materiálů v interiéru je stejná jako VW nebo Škoda. Navíc, zadní sedadla nejsou pro pasažéry 2 kategorie, plasty atd stejné jako v předu. Poměr cena/výkon/dojezd ti dnes nikdo nenabídne lepší. A tu "kapličku" před volant si tam můžeš nechat za pár tisíc přidělat, včetně Apple carplay. Btw kolega si koupil Enyaq v základu za stejné peníze a když chtěl update SW na verzi 4, kvůli předehřevu baterií v zimě, tak mu řekli že to nejde, jenom od MY 2024... Jo a servis mě stál 0CZK za těch 30kkm.
  4. Má někdo zkušenost se získáním ZP jako EU cizinec?
  5. 160 km, tahle i3 má pouze 18.8 kWh dostupné baterie.
  6. auto ujede o 15km míň na plnou baterku, ztráta kapacity
  7. On je rozdíl mezi AC a DC nabíjením. Na AC je úplně jedno, kam to auto připojíš, jsou to jenom "zásuvky" které nabíječce v autě řeknou, kolik si může vzít A. AC/DC je pak v autě. Rychlo nabíječky jsou DC a to pak auto reguluje nabíječku, podle toho, kolik chce A. A dnes ty BMS jsou natolik vyladěné, že to rychlo nabíjení na cestách není pro tu baterku zásadní problém. Já jsem začal pozorovat degradaci v i3 až po překročení nějakých 150kkm.
  8. Tak to je právě velký omyl. Rekuperace ti dává desítky kW, u MB to je dokonce 220 kW a cpeš to do malé baterky, takže ty proudy, co tečou do jednotlivých článků jsou hodně vysoké... i3 která váží pod 1.3t dává 70-80 kW při rekuperaci
  9. Ano, těch 7.4 je 240V*32A. Dnes má většina BEV 11kw 3*240V*16A. Jsou i výjimky s 22kw, ale to dává smysl někde u Kauflandu, na doma moc ne. V té budově se to dá vyřešit posunutím fáze o jednu při zapojování wallboxu - první 1-2-3 druhý 2-3-1 atd.
  10. No ono těch 7.* kw je 32A, takže 40A jistič
  11. Jako druhé auto máme Y a manželka chce něco malého do města. Jinak ojetá 3 za nějakých 600 je asi taky dobrá volba.
  12. @Kotlick naše i3 bude mít 10 let tento rok a koukal jsem po něčem novějším. Pro BEV mám tři podmínky - nesmí to být předělávka ICE - musí umět one pedal driving - zadokolka A vyšla mi z toho opět i3. Takže výměna nebude, auto stále slouží bez problémů.
  13. 17 panelů je jaký výkon? Na těch 60km potřebuješ tak 7-8 kwh.
×
×
  • Vytvořit...