VYŘEŠENO
"Reklamovat případnou závadu na MT můžete buď přímo u výrobce v USA, nebo pohodlněji přes výhradního dovozce a distributora pro ČR a SR- MORIS design s.r.o.. Tento distributor zavedl na českém a slovenském trhu takové specifikum. Tím jsou speciální kódy na krabičkách. Pomocí nich má pravděpodobně přehled o tom, jestli je reklamovaný výrobek z jejich distribuce anebo se jedná o tzv. šedý dovoz. Tu vzniká prostor na obavy o kladné vyřízení reklamace u uživatelů, kteří nemají tento zázračný CZ/SK kód, tzn. že koupili nějakou „šedivku“ nebo si přivezli MT třeba z cest ze zahraničí. Opět jsou obavy naprosto liché. Záruka 25let platí celosvětově a u MORISů toto samozřejmě poctivě ctí. Vyřídí reklamaci na jakýkoli LEATHERMAN koupený kdekoli po světě, bez jakéhokoli kódu, účtenky, faktury… prostě bez jakéhokoli dokladu. Proč tedy ten cirkus s CZ/SK kódy? Jednoduše proto, ze MORIS své věrné zákazníky (tj. uživatele, kteří mají MT z jejich distribuce) odmění nadstandartní dobou vyřízení reklamace"