Přejít na obsah

Teatime

Členové_50
  • Příspěvky

    606
  • Registrace

  • Přítomen

8 sledujících

O uživateli Teatime

  • Datum narození 12.12.1971

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha
  • Fanoušek značky
    Jak do ní vjedete, už se nikdy nevrátíte.

Návštěvy profilu

7 738 zobrazení profilu

Teatime's Achievements

Závislák

Závislák (6/8)

4

Popularita

  1. Přímé, velkorysé jednání; nemohlo to být snazší; díky!
  2. Tak už nic, našel jsem jinde.
  3. Ahoj, chci nůž z knifecenter.com, ale posílají sem až přes USD 200 - nechcete se někdo přidat?
  4. Everyday,samo; sem se nechal obloudit zkratkou, sorry.
  5. Jo, je přehlíženej - a přitom je skvělej. Lidi si často v nákupní hořečce nesrovnaj priority, nenahlídnou, že neřešej Every Day Cleště
  6. Give credit where credit is due. Dokonce to bylo na můj dotaz, kdybych nebyl sklerotickej...
  7. VYŘEŠENO "Reklamovat případnou závadu na MT můžete buď přímo u výrobce v USA, nebo pohodlněji přes výhradního dovozce a distributora pro ČR a SR- MORIS design s.r.o.. Tento distributor zavedl na českém a slovenském trhu takové specifikum. Tím jsou speciální kódy na krabičkách. Pomocí nich má pravděpodobně přehled o tom, jestli je reklamovaný výrobek z jejich distribuce anebo se jedná o tzv. šedý dovoz. Tu vzniká prostor na obavy o kladné vyřízení reklamace u uživatelů, kteří nemají tento zázračný CZ/SK kód, tzn. že koupili nějakou „šedivku“ nebo si přivezli MT třeba z cest ze zahraničí. Opět jsou obavy naprosto liché. Záruka 25let platí celosvětově a u MORISů toto samozřejmě poctivě ctí. Vyřídí reklamaci na jakýkoli LEATHERMAN koupený kdekoli po světě, bez jakéhokoli kódu, účtenky, faktury… prostě bez jakéhokoli dokladu. Proč tedy ten cirkus s CZ/SK kódy? Jednoduše proto, ze MORIS své věrné zákazníky (tj. uživatele, kteří mají MT z jejich distribuce) odmění nadstandartní dobou vyřízení reklamace"
  8. @Strocek: Klip mi tam - a sám jsem překvapen - nepřekáží. I v té kapse jsem to zkoušel a kupodivu to jde - ale nosit ho tak samozřejmě nebudu Může se hodit, když člověk někde visí a chce si na chvíli uvolnit ruku. Sundává se tak snadno, že jsem ho tam nechal. A ano, zkušenost říká, že čas mne povede k jednoduchosti. BTW: nemám stejný klip na Surge? Nepamatuju si to. Pokud ano, vůbec mi nepřišlo na mysl, že bych ho nenechal v krabišce
  9. Záruka: Afri, to by nefungovalo, asi. Leatherman.com pod warranty vede na seznam zemí a český Morris vyžaduje číslo ze své kartičky
  10. @African: Čím víc tam toho strčíš, tim je to tlustší. Z dvojité sady vždy sestavuju jednu kompromisní metrickou. Někdo třeba preferuje organizaci, oddělení všeho, já to radši malý. Takhle je to kompaktní jako samotný Surge. Myslím, že prostě k prémiovému toolu dávají nejsofistikovanější pouzdro. Pro mne je to optimalice tohoto typu EDIT: to pouzdro bylo vždycky skvělý těma kapsama zvenku, teď mi jen vadí množství textilu vevnitř, no.
  11. Ty pouzdra na první pohled vypadají stejně. Ale tahle jedna přepážka navíc způsobí, že ... viz foto. A to, podotýkám, v tom nejsou žádné bity nebo pilky/pilníky. No a za druhé je to zjevně pouzdro na velký tooly, čtyřpalec v tom utopený. Za mě je ten futrál v tuhle chvíli k ničemu. Naštěstí i Surge je užší než rozteč švů, takže až třeba budu futrál potřebovat, můžu to vystřihnout.
  12. Záruka snad platí i bez registrace, myslím, že se to tu už řešilo. Vyfotim to.
×
×
  • Vytvořit...