Jump to content

beeman

Root Admin
  • Content Count

    4,398
  • Joined

About beeman

  • Rank
    tezkorict
  • Birthday 10/23/1970

Contact Methods

  • Website URL
    http://XIIVI

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha
  • Fanoušek značky
    XIIVI, Omega, Rolex, IGen, WS18,5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. diky, ale teprve ted je to sladene jsem se zrovna chystal doma na zdrcujici finish, rozumej poskladani X, dyz mi draha napsala, jedtli nechci na jedno, bylo to tezke rozhodnuti, ale nakonec jsem chtel
  2. uz hodinu hledam brejle, delal jsem u stolu, dlouho je nepotreboval a ted jsou fuc, potrebuju jet autem a nemuzu, to je neska den, dopo jsem preparkovaval pecka a pri couvani prehlidl strom, megastrom, zadne svetlo total rozflakane, patik v servisu a dnes mi oznamili, ze to videj na vymenu motoru, to chci jeste dnes poskladat X, nevidim to moc dobre zatim jsem stihl vymenit cifr na svych II, neni to vubec spatny
  3. musel jsem rano do dilny pomoct klukum nalozit material, odvoz se opozdil, tak jsem zatim tunil krabicky
  4. patinace hotova, vrhnu se na lumi, bohuzel cifr vypada nakonec uplne jinak, tak premyslim, jakou barvu tam dat, nejspis stejne zkusim tu syte oranzovou
  5. se s tim netoto, peru tam ten vetak bez bazne a hany a te nerez pujde, to je jasny, jenom to bude chtit lepsi vrtak a klid, tak mozna pristi tyden ted rezu zavity, moje nocni mura, zatim ale dobry, no a kdyz rezu, znamena to, conevidet budu skladat numero X musim jeste udelat mraky veci, ale v patek dopo chci mit hotovo
  6. par lunet hotovejch, tedy vlastne zaklad hotovej
  7. to bych musel nejakej mit, vyrobit ho zatim nedokazu lunety zatim ocekavana pohodicka
  8. tak no, nerezovy nozky zatim nebudou, uz behem frezovani jsem si rikal, ze to jde nejak ztuha, material se ukrutne branil a freza trpela, naznaceni direk pro stezejky 1mm navrtavakem byl taky porod, hrube opracovani smirklem slo spis neslo, no a vrtani direk 1mm vrtakem byla konecna, to uz jsem slysel ten skripavy zvuk a tusil jsem hned, ze je zle, prvni dirka opatrne s novym vrtakem pomaloucku ok, druha temer hnedka zlomenej vrtak a vyndat uz nejde, budu muset nechat vyzrat, dalsi dirka s novym vrtakem katastrofa, nedostal jsem se ani milimetr do hloubky jsem si jist, ze toto neni 316L,
  9. vykendove resume: 1.6 nakonec uplne napohodu, jasne, neni to 2.5 diesel s mega kroutakem a 3t ktery ani nevi, ze neco taha, ale az na tahly kopecky a rozjizdeni/zrychlovani do kopce to jela paradne, po dalnici 120 zadny problem, drzel jsem se radeji na 100, predjizdeni kamionu a autobusu s tim obcas zamavalo takze zpatky do prace, vcera jsem jeste navrhl novy cifr pro X, takze dam ten, no a ted jeste dokoncim nerezovy nozky a hned pak se vrhnu na ty lunety, kulatina na me hezky od ctvrtka ceka, plan je takovej, ze dnes to vsechno dam
  10. kuci makam jak cernej, ale dyz draha nebo mala zaveli, musim vyletovat, pres to nejede pendolino kupodivu koule drzi, svetla svitej, blinkry blikaj a prcek to dal, sice do kopecka hodne funel, precejenom 1.6, ale do cile zdarne dovezl
  11. to sou same pomluvy porad
  12. presne v 8:00 jsem kulatinu upnul, ze se pustim do lunet, pak jsem si vzpomel, ze nemam kouli na malym aute, tak jsem vzal tu z tranzita, zkratil, prevrtal, zuzil, nasadil na prcka, odjel pro malou a pro redukci z 7 na 13 pub a pak ke karavanu vyzkouset, jestli funguji svetla, nefungovali, zasuvka na aute byla totiz totalne zoxidovana, dytjo, kdyz nebyla nikdy pouzit, takze fofrem do dilny, odbrousit drzak, rozebrat, vycistit a uz zasuvka slape, ted zpatky ke karavanu overit, tedy kulatina tam pocka do pondeli, pac rovnou zaprahnu a pojedem dopryc
×
×
  • Create New...