Jump to content

techlak

Member_50
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About techlak

  • Rank
    Pokročilejší začátečník
  1. Cruze je solidní průměr ... ale na servisovani je ten Chevrolet průšvih bohužel , skoro nic nejde poradně sehnat a nebo je to na dlouho a stojí to násobne víc než běžné značky ( zkušenost v okolí s Chevrolet Aveo , Chevrolet Orlando )
  2. Ahoj , dobrý jsou chlapi z Rakaru ,nejsou nejlevnější , ale je na ne spoleh .....
  3. Tak to má být , vše klaplo na první dobrou ,vše dle domluvy ...
  4. Já na pevnaku Specl kopce v režimu turbo cca 32km , když jsem testoval chtěl jsem i vyzkoušet jiné režimy , ale nedostal jsem se k tomu ....jediný co je trosku opruz je omezení rychlosti na 25 , ale to se dá odblokovat , je to tak nastaveny kvůli legislativě
  5. Přesně,motor v zadním kole je přežitek a hlavně pokud to myslíš s elektrokolem vážně coby méně šlapací alternativou k cyklo zábavě tak nefunkční a provozně nesmyslná . Ty Specialized jsou v nejužší špičče elektrokol na trhu . Hlavní výhodou středového uložení motoru je to,že máš pořád opravdu kolo . Nějaké programování rychlostí je imho nesmysl který dělat ani nebudeš a hlavně ho vůbec nepotřebuješ.
  6. Na polňačky a asfalt zdvihy 130?? Jako fakt ??
  7. Nejdůležitější je ,aby Ti sedla geometrie rámu ,osazení cokoli od Alivio nahoru bude jako nové fungovat dobře no a až to ojedeš můžeš koupit lepší ,je to koneckonců spotřebák . Sice měříš 168cm ,ale doporučoval bych 29 kvůli tomu,že pokud použiješ úzký pláště máš z toho šviháka i na silnici . Cannon ,Spešl ,mají i v téhle cenové kategorii dobré rámy i když osazení je slabé . Víc noname značky lákají na lepší osazení,ale právě geo rámu a zpracování je bída
  8. Souhlas se Zmizíkem a do dalekého budoucna se tomu taky vůbec nebráním... Měl jsem možnost testovat výše uvedené KTM a model od Specialized a pro lidi,kteří se chtějí hýbat ,ale z jakéhokoli důvodu jsou na tom špatně s fyzičkou je to bezvadné řešení. Elektromotor slouží jako výpomoc ke šlapání a dle zvoleného stupně (až do "turbo" ) pak postupně zvyšuje kondičku bez stresu z kopců . Proč ne,na horských trecích je vidím čím dál tím víc,a pro cílovou skupinu je to řešení pro aktivní trávení času. Limitní na váhu je principiálně typ použitého kola,což vzhledem k tomu,že jde v podstatě o klasické horské lze dořešit (klidně zesílené ráfky atd )
  9. Canton hraje pěkně a za ten příplatek to rozhodně stojí,vzal bych Bolero,graficky pěkné a levné.Vzhledem k offline mapám Columbuse nemá moc význam.Parkáče určitě vpředu i vzadu,vyhřívané čelní sklo (nejen odmražení,ale i odmlžení bleskové),adaptivní tempomat (za těch 17tis to stojí),pokud budeš vozit děti,je vyhřívání zadních sedaček zbytečné,stejně maj svoje,kessy rozhodně ano
  10. Bohužel,dle zákona o DPH par.6i (Hlava II) pokud neposkytuje služby v příslušném státě osvobozené od DPH se stává plátcem dnem uskutečnění služby,vystavíte fakturu s 0 DPH (dodání služby v rámci EU) a při podání přiznání k DPH následně souhrnné hlášení s identifikací příjemce služby (DPH v rámci EU platí příjemce a kontrola je na základě souhrnných hlášení) ....
  11. Velmi kladně hodnotím přístup prodávajícího, obchod proběhnul rychle, bez problému a seriózně. Pro případný další obchod mohu jen doporučit.
  12. Jak už tady bylo řečeno,není to až taková katastrofa,spíše nepříjemné obtěžování a dohadování. Každopádně zásadní je,že pokud nejde o opakovaný prodej obdobného sortimentu v počtově větším množství není důvod k obavám.Sice platí presumce viny,ale každopádně FU Vám sdělí ,co že vlastně považuje za příjmy dle par.10 ZDP,nebo par.7 ZDP,což Vám dá pokyn co za argumentaci,že jde o příjmy osvobozené.....
×
×
  • Create New...