Přejít na obsah

Dalsie hodingy k autu


Ghill

Doporučené příspěvky

Limitka 20 kusov.

 

Here's a watch to go along with your $2.2 million Bugatti Veyron Faubourg Par Hermes car: the $233,900 Parmigiani Bugatti Faubourg watch. The odd angle of its dial makes it so you can keep your eyes on the road when exceeding 200mph in that supercar, gas mileage and safety be damned.

 

parmigiani_1.jpg

 

parmigiani_2.jpg

 

parmigiani_3.jpg

 

parmigiani_4.jpg

 

parmigiani_5.jpg

 

parmigiani_front.jpg

 

Via Dvice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dyť je to naprostá kokotina srovnávat tydle hodinky pro řidiče s něčím jiným. Vono v týdle kategorii toho moc není. Fajn je na tom totiž to, že když Parnmigiani dostal zakázku udělat hoďky k autu, tak nemyslel řití, jako některý výrobce tůlsů pro profíky a udělal vopravdu hoďky "koukat z boku" tedy podle mne pravý "Tools for Professionals" :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nekupil by som si ani Buggati Veyron, ani tieto hodinky a bodka !

Tak tomu rikam nosna informace, doufam, ze se nepridaji dalsi, co si nekoupi ani Veyrona, ani tyto hodinky...jinak to bude nejdelsi tema na foru.

Me osobne prijdou velice zajimave a Veyrona mit, necham si je poslat spolu s nahradnim klicem, stoji asi tak stejne... :smile_anim:

Zajimavy je, ze tahle kara ma hodiny uz z fabriky ve stredove konzole, asi ale pri 300 km/h opravdu jsou lepsi ty naramkove:-)

Ten divny cifernik jak tu nekdo zminil je asi v designu budiku Veyronu na palubce.

Upraveno uživatelem Seamaster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tomu rikam nosna informace, doufam, ze se nepridaji dalsi, co si nekoupi ani Veyrona, ani tyto hodinky...jinak to bude nejdelsi tema na foru.

Me osobne prijdou velice zajimave a Veyrona mit, necham si je poslat spolu s nahradnim klicem, stoji asi tak stejne... :smile_anim:

Zajimavy je, ze tahle kara ma hodiny uz z fabriky ve stredove konzole, asi ale pri 300 km/h opravdu jsou lepsi ty naramkove:-)

Ten divny cifernik jak tu nekdo zminil je asi v designu budiku Veyronu na palubce.

 

Preco som to tak napisal? lebo:

 

Buggati od ich prvopociatkov robilo prekrasne automobily. Lenze niekomu tam prdlo v bedni a chceli urobit najrychlejsi seriovo vyrabany voz na svete. To sa im aj podarilo ale za akych okolnosti. Spravili 16valcove auto, velmi luxusne a technicky vybavene najmodernejsou technikou. To beriem, auto je domyselne vymyslene, ma spickovu techniku, perfektne ustrojenstvo co sa tyka motoru, prevodovky, a samozrejme aj spojky, ktora musi niekde uniest tych 1001 koni. Lenze, ked si to auto vezmeme do detailov, odmyslime si ten motor, prevodovku, rozvodovku, spojku, komplet interier v alcantare, spickovy hudobny zazitok, technicke zalezitosti ala vysuvne kridlo a adaptabilny podvozok, vela karbonu a logo Bugatti, resp Veyron TM co vam ostane?

 

Len kus skaredeho auta. A preto by som si ho nekupil. Lebo oni pri honbe za 407 km/h porusili tradiciu znacky. Spravili uplne nove seriove vozidlo, ktore ale absolutne nie je pekne. Vsetko jeho dizajnu je podriadene rychlosti. A viete preco sa ludom tak paci, ked sa nehladi na rychlost? pre dvojfarebne luxusne kombinacie drahych nastrekov, pre chromove kolesa, a super luxusny interier.

 

Avsak vsetci si to auto aj tak kupuju len pre tu neskutocnu rychlost a aby ukazali ze oni na to maju.

 

 

Zoberte si take porsche. Tradicia s ktorou vyrabaju auta je uz dlhe roky rovnaka. Nech si zoberiete modelove rady do roku 1950 vsetky maju identicky tvar a tradiciu. Tomu ja hovorim automobil! A preco?

 

Lebo ci mate 911, alebo 911 4S alebo dokonca GT2 vzdy maju ine jazdne vlastnosti, ine parametre a laik si okrem napisu pod spojlerom nevsimne rozdiel. A preco? lebo porsche si zachovava tradiciu znacky, dokaze s jednym motorom urobil 6roznych aut. a to buggati nedokaze. Urobi jedno auto, ktore ide 407 a vsetci su posraty. Keby islo 345 tak si ho kupi velmi malo ludi.

 

Lenze ludia u porsche, ferrari, aston martin atd vedia ze auto ktore ide 407 je len na to. A porsche vozidla nepotrebuju rychlostnu prevahu, lebo maju prevahu technicku. A skutocny sofer vie, ze auto sa da najlepsie vyuzit niekde na kvalitnom asfalte, v kopcoch a zakrutach. tam sa prejavi auto a jeho charakter. Skuste ist niekto s veyronom jazdit toto. NEMOZNE ! Kdezto porsche 911 Vam ponuka silny motor - vdaka technike lebo je to len 6valec, krasne auto s tradiciou, luxus a sportiak ktory nejde 407 ale to co vam dokaze v zakrutach predci 4 kusy Veyronov

 

A to nehovorim o vsetkych moznych kombinaciach ako targa, coupe ci cabrio. Buggati teraz spravil open top model a to co kvoli tomu museli vsetko na aute menit a doplnat je smiesne.

 

To auto je tak hnane na doraz, ze uz sa s nim neda spravit nic viac. Preto pre mna a pre kazdeho motoristickeho fanusika nie je jedinecne. Je to len masineria na prachy s tym ze za 40melonov si kupite len naboj. leti rovno 400kou a potom zastavi - take auto je na Hovno. len pre prestiz

 

 

A teraz k tym hodinkam.

 

Preco by som si nekupil tie? pre toto iste! ked si vezmete tieto hodinky, mozno maju zaujimave technicke riesenie, ale zas to spravili ako je pre buggati zname, len aby to bolo INE! a kazdy si to kupi len pre to ze je to ine. Preco ine znacky dokazu spravit perfektne technicke kusky a daju ich do klasickeho hodinarskeho kabata? lebo su to machry!!! a Bugatti? spravi cifernik nabok, skuste si v rychlosti odcitat kolko je hodin

 

 

Preto som napisal, co som napisal, dufam ze sa na mna nikto nehneva. ale tak ako ich veyron tak aj tieto hodinky sluzia len na jedno. a to som uz spomenul

 

S.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jejda, to je pismenek... no precetl jsem to, ale nesouhlasim. Ani s jednim tvym pismenem. Rict, ze Veyron je jen kus skaredeho auta a vseci ho chteji, protoze jede pres 400 km/h, je pomerne troufale a naivni. To stejne plati o tech hodinkach, ktere jsou jine, ale prave proto, ze BUgatti (narozdil od konzervativniho Porsche) bylo vzdy exlusivni, jine a ve vsem o mili dal, nez konkurence. Nema smysl tu rozvadet a ani to sem nepatri, resit prinos Ettore Bugattiho pro aut. prumysl a z dnesniho pohledu i uzite umeni. V dobe, kdy kulminovala slava Bugatti, se Porsche teprve poustel do pokusu s lidovymi roadstery o 30kW.

Cely projekt Veyron je pokusem koncernu VW o vzkriseni ci pripomenuti slavy Bugatti a proto toto auto je nej ve vsech smerech - z duvodu vyjimecnosti, jakou vozy Bugatti oplyvaly v 1/2pol. 20.stol tomu ani nemohlo byt jinak.

Trochu jsem se nas...l, pripoustim a prosim admina o vymazani offtopicu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodinky bych si nekoupil i kdybych na ne mel, pac nevim co bych s nima delal. Takovej uzitecnejch a krasnejch nesmyslu je plnej net. Coz ale neznamena, ze tyto neobdivuju po technicke ale i esteticke strance a jsem rad ze nekdo si dal praci a hodil jsem fotku. Na rozdil od lenochu jako ja.

 

Jinac me teda auta jsou u riti, ale o tomhle byl pekny clanek s majitelem nedavno v MF a me zaujalo, ze tuto rychlost kdyz chce dosahnout, musi rucne vypnout omezovac. A to mu auto dovoli, jen kdyz nema na pneu najeto vic nez 700km apod.

 

:speak_cool:

 

edit: jinak ja si myslim ze kdyz na klikate ceste tomuhle slapnes tak to bude to posledni co v zivote stihnes udelat

Upraveno uživatelem cody
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodinky bych si nekoupil i kdybych na ne mel, pac nevim co bych s nima delal. Takovej uzitecnejch a krasnejch nesmyslu je plnej net. Coz ale neznamena, ze tyto neobdivuju po technicke ale i esteticke strance a jsem rad ze nekdo si dal praci a hodil jsem fotku. Na rozdil od lenochu jako ja.

 

Jinac me teda auta jsou u riti, ale o tomhle byl pekny clanek s majitelem nedavno v MF a me zaujalo, ze tuto rychlost kdyz chce dosahnout, musi rucne vypnout omezovac. A to mu auto dovoli, jen kdyz nema na pneu najeto vic nez 700km apod.

 

:speak_cool:

 

edit: jinak ja si myslim ze kdyz na klikate ceste tomuhle slapnes tak to bude to posledni co v zivote stihnes udelat

 

Na co je potom take auto? za 40 milionov a vyuzijem to kym mam 700km na pneumatikach? :D myslel som tak slapnout na krk, ze akoze santit s nim v zakrutach. ze ako sa bude to auto spravat :)

Upraveno uživatelem Senseeei
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Senseeei: Já si rád a často kupuju věci právě proto, že jsou jiné.... Kdyby všichni na ulici nosili B-Uhren, tak by mi to možná vadilo, kdyby Lindbergh byl běžnýma hodinkama, asi by mi to vadilo, kdyby kampfschwimmer byly běžné hodinky, asi bych je nenosil... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Senseeei: Já si rád a často kupuju věci právě proto, že jsou jiné.... Kdyby všichni na ulici nosili B-Uhren, tak by mi to možná vadilo, kdyby Lindbergh byl běžnýma hodinkama, asi by mi to vadilo, kdyby kampfschwimmer byly běžné hodinky, asi bych je nenosil... :)

 

JA som myslel ze Veyron je iny v tom, ze porusili estetiku a tradiciu kvoli trom cislam. :) Ja som nenapadol auto po technickej ani inej stranke, len po "zmysle" toho auta. To nie je sportak, to je naboj :)

 

S.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je to za bejkárnu odsoudit věc jenom proto, že pro ní není 100% využití? Navíc velmi subjektivně nadiktované využití: v serpentinách. Pro někoho i těch 700 km může být zcela dostačující radost za vyplacený peníze... Připadá mi to jak plky všude jinde, kde na majitele supersportů se sesypou subaristi (většinou maj subaru jen na desktopu) a říkaj: "zkus s tím jezdit po českých okreskách". Vždyť je to blbost, motiv ke koupi je jinde.

Kde by byl svět bez blbůstek, kdyby jsme jen a jen koukali na poměr cena/výkon/užitnost. Jaký by to byl smutný život...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na co je potom take auto? za 40 milionov a vyuzijem to kym mam 700km na pneumatikach? :D myslel som tak slapnout na krk, ze akoze santit s nim v zakrutach. ze ako sa bude to auto spravat :)

 

Mozna jsem to napsal nesrozumitelne, tak jeste jednou.

 

Maximalni rychlost ti auto dovoli vyuzit jen kdyz mas pneu v pohode, proto ten limit 700km. Ono zkus hodit rec s klukama co auta tuni nebo s gumarem. Pneu to je veda. Pamatuju jak motorky (seriove) chteli pokorit 300km/h a neresil se problem s vykonem, ten meli davno, resil se problem s nastaveni podvozku a hlavne se zadni gumou. Myslim ze tvalo rok nez na Hayabusu zkonstruovali pneu ktere to vydrzelo. Kawasaki ktera pote chtela Suzuki nandat a udelal Ninju 1300 ktera litala jeste rychleji resila pneu jeste dalsi rok ci dva navic!

 

U toho auta jsou i dalsi omezeni jako doba od posledni prohlidky v servisu a dalsi veci. Prave kvuli nezodpovednym lidem, kteri jsou tupi i kdyz maji miliony. Takovejch frajeru co by z vecirku s nejakou matraci jeli 400km/h na slikach jsou plny hrbitovy. Jinak nejsem na auta, ale pocitam ze tohle monstrum lze vodit po serpentinach tak na trojku na volnobeh. Nejde jen o vykon ktery vsichni porad dokola resi, podle me na to o cem se ted bavime ma mozna vetsi vliv kroutici moment. A ten bude podle me tak veliky, ze kdyz v serpentinach pri 70km/h kdyz je ta krava tezka naklonena slapnes na plyn tak ti auto pojede jako blazen ale jinam nez ty chces.

Upraveno uživatelem cody
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V serpentinach se bude Veyron chovat celkem rozmne, to se neboj. Lepe nez kterykoliv bezny sportak, protoze Veyron je vsehrab, takze ten kroutak se lip rozklada a auto se snadneji vede, zadni cast nema tendenci predjizdet predek...i p.Passer se vyjadril, ze v porovnani s Lambem se Veyron ridi jako nic... on taky ten bajny vykon 1001bhp je k dispozici po specialnim set -upu ve fabrice, kde si to vyzkousis na okruhu a pak zase domu jedes s ponizenym vykonem.

 

Prosim , vratme se k hodinkam, tohle je debata na jine forum a pro lidi co neco vi o strojich na 4 kolech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...