Kalifx Odesláno 14. října 2008 Nahlásit Odesláno 14. října 2008 Mám takový, možná lehce ignorantský, dotaz. Nevíte někdo jak má Breitling vyřešený to proděravění na zadní straně mezinárodní záruční karty? Jak je tam vyděrovaný název hodinářství a stát. To dostávaj autorizovaní prodejci nějaký děrovací kleště nebo co? Přece to nemůžou děrovat ve fabrice, když nevěděj kam to půjde... Asi jsem fakt trotl, ale vrtá mně to hlavou.
Baker Odesláno 14. října 2008 Nahlásit Odesláno 14. října 2008 Ja bych rekl, ze kazdy autorizovany prodejce dostane uz hotove zarucni listy. Ono tech autorizovanych zase tolik neni.
Kalifx Odesláno 14. října 2008 Autor Nahlásit Odesláno 14. října 2008 Ja bych rekl, ze kazdy autorizovany prodejce dostane uz hotove zarucni listy. Ono tech autorizovanych zase tolik neni. Asi to tak bude. Ovšem je taky fakt, že v Itálii jsem těch autorizovanejch prodejců zaznamenal opravdu hodně...
PhoeniX Odesláno 14. října 2008 Nahlásit Odesláno 14. října 2008 Asi to tak bude. Ovšem je taky fakt, že v Itálii jsem těch autorizovanejch prodejců zaznamenal opravdu hodně... To musí v továrně asi vyrobit hodně hodinek...
Qvido Odesláno 14. října 2008 Nahlásit Odesláno 14. října 2008 Mám takový, možná lehce ignorantský, dotaz. Nevíte někdo jak má Breitling vyřešený to proděravění na zadní straně mezinárodní záruční karty? Jak je tam vyděrovaný název hodinářství a stát. To dostávaj autorizovaní prodejci nějaký děrovací kleště nebo co? Přece to nemůžou děrovat ve fabrice, když nevěděj kam to půjde... Asi jsem fakt trotl, ale vrtá mně to hlavou. Podle mě mají svojí ruční raznici v hodinářství.
Kalifx Odesláno 14. října 2008 Autor Nahlásit Odesláno 14. října 2008 To musí v továrně asi vyrobit hodně hodinek... To on asi i Breitling hodně hodinek vyrobí. Ovšem já spíš narážel na tu nepřiměřeně velkou variabilitu záručáků, který by musel Breitling distribuovat už z baráku.
Baker Odesláno 14. října 2008 Nahlásit Odesláno 14. října 2008 (upraveno) Podle mě mají svojí ruční raznici v hodinářství. Vcetne cisla zarucniho listu ? Upraveno 14. října 2008 uživatelem Baker
Qvido Odesláno 14. října 2008 Nahlásit Odesláno 14. října 2008 Vcetne cisla zarucniho listu ? to už tam může bejt vyražené, třeba si jenom docvaknou firmu
Baker Odesláno 14. října 2008 Nahlásit Odesláno 14. října 2008 to už tam může bejt vyražené, třeba si jenom docvaknou firmu Je to vyrazene naprosto ciste, je to imho sekane strojove, pri rucnim prorazeni by byly oskubane okraje der.
PhoeniX Odesláno 14. října 2008 Nahlásit Odesláno 14. října 2008 Teď jde o to, kdo se na to jako první zeptá v krámě.
spiderer Odesláno 14. října 2008 Nahlásit Odesláno 14. října 2008 Podle me to vyrazeny uz expeduje Breitling prodejcum.. Firma, treba Dusak, si objedna troje becka a oni na ty objednane kusy jen vycvaknou zarucaky.. ale treba se mylim
Cyber Odesláno 14. října 2008 Nahlásit Odesláno 14. října 2008 Podle me to vyrazeny uz expeduje Breitling prodejcum.. Firma, treba Dusak, si objedna troje becka a oni na ty objednane kusy jen vycvaknou zarucaky.. ale treba se mylim Nemýlíš, je to tak. Kdyby měl každý prodejce nějaké kleště, tak si může do aleluja děrovat bianco záručáky, což je absolutní blbost, která by anulovala výhody originality záručáku od B.
Pekos Odesláno 27. ledna 2009 Nahlásit Odesláno 27. ledna 2009 Podle me to vyrazeny uz expeduje Breitling prodejcum.. Firma, treba Dusak, si objedna troje becka a oni na ty objednane kusy jen vycvaknou zarucaky.. ale treba se mylim Sohlasím taky. Ale protože nechci zakládat nové vlákno, tak se zeptám tady. Neměl jsem zrovna cestu do Prahy(kde by to bylo bez problému), tak jsem si zajel zkrátit tah u Br. do Brna k Hanákovi. Jednou mi tu někdo napsal, že to zvládne i retardovaný pavián, ale já si to nemyslím! Ale o to nejde. Co nechápu je, proč i u tohoto placeného zákroku požadují záručák? Řešilo se to po telefonu a skoro to nevyšlo!!!
Kalifx Odesláno 27. ledna 2009 Autor Nahlásit Odesláno 27. ledna 2009 Sohlasím taky. Ale protože nechci zakládat nové vlákno, tak se zeptám tady. Neměl jsem zrovna cestu do Prahy(kde by to bylo bez problému), tak jsem si zajel zkrátit tah u Br. do Brna k Hanákovi. Jednou mi tu někdo napsal, že to zvládne i retardovaný pavián, ale já si to nemyslím! Ale o to nejde. Co nechápu je, proč i u tohoto placeného zákroku požadují záručák? Řešilo se to po telefonu a skoro to nevyšlo!!! Že by kvůli kradenejm hodinkám? Je možný, že prostě v Breitlingu nechtějí, aby autorizovanej servis (případně prodejce) dělal servisní zákroky u hodinek, u kterých není jasný původ. Ale to opravdu jenom hádám...
spiderer Odesláno 27. ledna 2009 Nahlásit Odesláno 27. ledna 2009 Sohlasím taky. Ale protože nechci zakládat nové vlákno, tak se zeptám tady. Neměl jsem zrovna cestu do Prahy(kde by to bylo bez problému), tak jsem si zajel zkrátit tah u Br. do Brna k Hanákovi. Jednou mi tu někdo napsal, že to zvládne i retardovaný pavián, ale já si to nemyslím! Ale o to nejde. Co nechápu je, proč i u tohoto placeného zákroku požadují záručák? Řešilo se to po telefonu a skoro to nevyšlo!!! Nechapu proc by meli chtit u "nezarucni opravy/placeneho servisu" zarucni list.. Na to bych se jich zeptal az s nimi budes mluvit - duvod by ti meli rict oni
Pekos Odesláno 27. ledna 2009 Nahlásit Odesláno 27. ledna 2009 Že by kvůli kradenejm hodinkám? Je možný, že prostě v Breitlingu nechtějí, aby autorizovanej servis (případně prodejce) dělal servisní zákroky u hodinek, u kterých není jasný původ. Ale to opravdu jenom hádám... No nevím. Ztratit to může každý.
Pekos Odesláno 27. ledna 2009 Nahlásit Odesláno 27. ledna 2009 Nechapu proc by meli chtit u "nezarucni opravy/placeneho servisu" zarucni list.. Na to bych se jich zeptal az s nimi budes mluvit - duvod by ti meli rict oni Jsem se s nima málem pohádal. Měl jsem navíc málo času a hleděli na mě jak na vraha! Říkal jsem hned, že to chci zaplatit. Odpověděli, že zkracování se platí vždy, pokud jsi je nekoupil u nich. Tak jsem se ptal, o co teda vůbec jde, ale jasné odpovědi jsem se nedočkal!
mira1.1 Odesláno 28. ledna 2009 Nahlásit Odesláno 28. ledna 2009 Jsem se s nima málem pohádal. Měl jsem navíc málo času a hleděli na mě jak na vraha! Říkal jsem hned, že to chci zaplatit. Odpověděli, že zkracování se platí vždy, pokud jsi je nekoupil u nich. Tak jsem se ptal, o co teda vůbec jde, ale jasné odpovědi jsem se nedočkal! Taky nemám s Hanákem dobré zkušenosti, od jisté doby tam už vůbec nechodím. V Carollinu jsem se setkal s mnohem solidnějším přístupem a dokonce i nižsími cenami.
sauce Odesláno 28. ledna 2009 Nahlásit Odesláno 28. ledna 2009 (upraveno) K Hanákovi už nějaký ten pátek taky ani nepáchnu, ale předtím mně zkrátili tah u Omeg v záruce zdarma - koupené byly v Německu. Záruční kartu jsem samozřejmě měl. Upraveno 28. ledna 2009 uživatelem sauce
Pekos Odesláno 29. ledna 2009 Nahlásit Odesláno 29. ledna 2009 K Hanákovi už nějaký ten pátek taky ani nepáchnu, ale předtím mně zkrátili tah u Omeg v záruce zdarma - koupené byly v Německu. Záruční kartu jsem samozřejmě měl. No to jsi musel tu vedoucí servisu něčím okouzlit Zkrácení tahu se nevztahuje na záruční(bezplatný) servis a běžně se platí. Příště tam jdeš za mě a ty dvě stovky prochlastáme
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se