Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Mám takový, možná lehce ignorantský, dotaz. Nevíte někdo jak má Breitling vyřešený to proděravění na zadní straně mezinárodní záruční karty? Jak je tam vyděrovaný název hodinářství a stát. To dostávaj autorizovaní prodejci nějaký děrovací kleště nebo co? Přece to nemůžou děrovat ve fabrice, když nevěděj kam to půjde... Asi jsem fakt trotl, ale vrtá mně to hlavou. :)

Odesláno
Ja bych rekl, ze kazdy autorizovany prodejce dostane uz hotove zarucni listy. Ono tech autorizovanych zase tolik neni.

 

Asi to tak bude. Ovšem je taky fakt, že v Itálii jsem těch autorizovanejch prodejců zaznamenal opravdu hodně...

Odesláno
Mám takový, možná lehce ignorantský, dotaz. Nevíte někdo jak má Breitling vyřešený to proděravění na zadní straně mezinárodní záruční karty? Jak je tam vyděrovaný název hodinářství a stát. To dostávaj autorizovaní prodejci nějaký děrovací kleště nebo co? Přece to nemůžou děrovat ve fabrice, když nevěděj kam to půjde... Asi jsem fakt trotl, ale vrtá mně to hlavou. :)

Podle mě mají svojí ruční raznici v hodinářství.

Odesláno
To musí v továrně asi vyrobit hodně hodinek... :)

To on asi i Breitling hodně hodinek vyrobí. :D Ovšem já spíš narážel na tu nepřiměřeně velkou variabilitu záručáků, který by musel Breitling distribuovat už z baráku. ;)

 

Odesláno
to už tam může bejt vyražené, třeba si jenom docvaknou firmu

Je to vyrazene naprosto ciste, je to imho sekane strojove, pri rucnim prorazeni by byly oskubane okraje der.

Odesláno
Podle me to vyrazeny uz expeduje Breitling prodejcum.. Firma, treba Dusak, si objedna troje becka a oni na ty objednane kusy jen vycvaknou zarucaky.. ale treba se mylim ;)

Nemýlíš, je to tak. Kdyby měl každý prodejce nějaké kleště, tak si může do aleluja děrovat bianco záručáky, což je absolutní blbost, která by anulovala výhody originality záručáku od B.

  • po měsících...
Odesláno
Podle me to vyrazeny uz expeduje Breitling prodejcum.. Firma, treba Dusak, si objedna troje becka a oni na ty objednane kusy jen vycvaknou zarucaky.. ale treba se mylim ;)

Sohlasím taky. Ale protože nechci zakládat nové vlákno, tak se zeptám tady. Neměl jsem zrovna cestu do Prahy(kde by to bylo bez problému), tak jsem si zajel zkrátit tah u Br. do Brna k Hanákovi. Jednou mi tu někdo napsal, že to zvládne i retardovaný pavián, ale já si to nemyslím! Ale o to nejde. Co nechápu je, proč i u tohoto placeného zákroku požadují záručák? Řešilo se to po telefonu a skoro to nevyšlo!!!

Odesláno
Sohlasím taky. Ale protože nechci zakládat nové vlákno, tak se zeptám tady. Neměl jsem zrovna cestu do Prahy(kde by to bylo bez problému), tak jsem si zajel zkrátit tah u Br. do Brna k Hanákovi. Jednou mi tu někdo napsal, že to zvládne i retardovaný pavián, ale já si to nemyslím! Ale o to nejde. Co nechápu je, proč i u tohoto placeného zákroku požadují záručák? Řešilo se to po telefonu a skoro to nevyšlo!!!

 

Že by kvůli kradenejm hodinkám? Je možný, že prostě v Breitlingu nechtějí, aby autorizovanej servis (případně prodejce) dělal servisní zákroky u hodinek, u kterých není jasný původ. Ale to opravdu jenom hádám...

Odesláno
Sohlasím taky. Ale protože nechci zakládat nové vlákno, tak se zeptám tady. Neměl jsem zrovna cestu do Prahy(kde by to bylo bez problému), tak jsem si zajel zkrátit tah u Br. do Brna k Hanákovi. Jednou mi tu někdo napsal, že to zvládne i retardovaný pavián, ale já si to nemyslím! Ale o to nejde. Co nechápu je, proč i u tohoto placeného zákroku požadují záručák? Řešilo se to po telefonu a skoro to nevyšlo!!!

Nechapu proc by meli chtit u "nezarucni opravy/placeneho servisu" zarucni list.. Na to bych se jich zeptal az s nimi budes mluvit - duvod by ti meli rict oni ;)

Odesláno
Že by kvůli kradenejm hodinkám? Je možný, že prostě v Breitlingu nechtějí, aby autorizovanej servis (případně prodejce) dělal servisní zákroky u hodinek, u kterých není jasný původ. Ale to opravdu jenom hádám...

No nevím. Ztratit to může každý.

Odesláno
Nechapu proc by meli chtit u "nezarucni opravy/placeneho servisu" zarucni list.. Na to bych se jich zeptal az s nimi budes mluvit - duvod by ti meli rict oni ;)

Jsem se s nima málem pohádal. Měl jsem navíc málo času a hleděli na mě jak na vraha! Říkal jsem hned, že to chci zaplatit. Odpověděli, že zkracování se platí vždy, pokud jsi je nekoupil u nich. Tak jsem se ptal, o co teda vůbec jde, ale jasné odpovědi jsem se nedočkal!

Odesláno
Jsem se s nima málem pohádal. Měl jsem navíc málo času a hleděli na mě jak na vraha! Říkal jsem hned, že to chci zaplatit. Odpověděli, že zkracování se platí vždy, pokud jsi je nekoupil u nich. Tak jsem se ptal, o co teda vůbec jde, ale jasné odpovědi jsem se nedočkal!

Taky nemám s Hanákem dobré zkušenosti, od jisté doby tam už vůbec nechodím. V Carollinu jsem se setkal s mnohem solidnějším přístupem a dokonce i nižsími cenami.

Odesláno (upraveno)

K Hanákovi už nějaký ten pátek taky ani nepáchnu, ale předtím mně zkrátili tah u Omeg v záruce zdarma - koupené byly v Německu. Záruční kartu jsem samozřejmě měl.

Upraveno uživatelem sauce
Odesláno
K Hanákovi už nějaký ten pátek taky ani nepáchnu, ale předtím mně zkrátili tah u Omeg v záruce zdarma - koupené byly v Německu. Záruční kartu jsem samozřejmě měl.

No to jsi musel tu vedoucí servisu něčím okouzlit :thumbsup_anim: Zkrácení tahu se nevztahuje na záruční(bezplatný) servis a běžně se platí. Příště tam jdeš za mě a ty dvě stovky prochlastáme :thumbsup_anim:

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...