Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

jedna lehce ujeta otazka, proc vam v autoskole rikaji, aby byl volant drzen v pozici "za 10minut dve" a ne v pozici 10h a 10minut?

 

No je pravda ze mam v sobe par modafenu, ale treba se z toho vyvine nejaka diskuze :D

  • Odpovědi 62
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno
  Alessio napsal:
Což znamená ve většině aut při vyhýbacím manévru ručkovat :suicide_anim:

Naopak .. 14:45 ti dava mnohem vetsi rejd bez prehozeni rukou .. oproti 13:50 je to asi 1,5 metru mensi prumer pri otocce auta a pri vyhybacim manevru potom asi pul metru.

 

Ja osobne jsem zvyklej uz leta ridit jednou rukou a druhou mit na fofrklacku. Pouze pri rychly jizde nebo narocnych podminkach (naledi, vanice, krizova situace) drzim volant obema.

Odesláno
  farářskej napsal:
Většinou mám levou ruku na dvanáctce a pravou někde pohozenou v prostoru... jsem špatnej řidič, že? :)

Ja to mivam stejne, na dalnici dokonce levacku v poloze 17:30 a pravacku nekde u manzelky :D

Odesláno
  Alessio napsal:
Což znamená ve většině aut při vyhýbacím manévru ručkovat :suicide_anim:

 

 

14.45, souhlasim, a když zatáčíš např. do leva, posuň pravou ruku, (levou nech) na pátou a při dotočení, pokud ti nebududou stačit ruce, levou nechproklouznout a pak vše vrátíš na 14.45

Odesláno

levá na dvanáctce, pravá řadí (svačí, pije, telefonuje) a když má práci, tak řadí levá -nejhorší je, že v tu chvíli řídí koleno ;). jinak pravá pohozená na vedlejší sedačce, aby byla u řadící řadící páky. Jen když je horší silnice, tak musí pravačka na volant....

No a manželka dělá teď autoškolu a tam jí říkali, že má držet volant na 14:45, ale až prý udělá kurz, tak se ho má naučit držet (stále volant :P ) jednou rukou na dvanáctce, že je to lepší...tak nevím...

Odesláno

Stačí se podívat jak drží v kokpitu jezdci rallye svoje volanty a odpověď je naprosto jasná. Jejich pozice ti zabezpečí optimální dráhu i reakce v jakýchkoliv situacích. Tak se snažím držet volant i já.

Odesláno
  midloch napsal:
Stačí se podívat jak drží v kokpitu jezdci rallye svoje volanty a odpověď je naprosto jasná. Jejich pozice ti zabezpečí optimální dráhu i reakce v jakýchkoliv situacích. Tak se snažím držet volant i já.

 

jenomže oni mají trošku ostřejší převod řízení, každopádně stačí se podívat do svého auta - na volantu bývají ergonomické úchyty pro palec, to je poloha, kterou výrobce doporučuje.

Odesláno (upraveno)

souhlas s midlochem, i já po všech frajeřinkách s jednou rukou, svačinou, telefonem, atd. (i takovou tu kouli namontoval) .. jsem dorazil do stadia kdy mi připadá nejvýhodnější volantovat oběma rukama a nedělat hovadiny ;)

Upraveno uživatelem Filipes
Odesláno
  New Milis napsal:
Já poměrně slušně řídím nohou. Když si pak se spolujezdcem založíme oba ruce, vypadáme jako cestující v automobilu v roce 2020.

jo to znám, taky není špatný když mají všichni v autě volant. kdysi kolovalo takové video jak jede dědek s bábou v autě a bába má taky v rukách volant a manévrama leká řidiče ve vedlejším pruhu.

Já mám na volantě kliku. na manévry po městě a parkovištích je to jedinečný. Akorát občas někdo nechápe jak můžu jednou rukou manévrovat a druhou řadit. já zas nechápu jak může někdo jezdit a neumět to.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...