Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
Kupovat dieselové auto při nájezdu do 15 tisíc Km ročně je nesmysl...

Tedy, jsem mirne zmateny tvymi prispevky. Nejdriv jsi napsal, ze BMW ma nejlepsi diesly na trhu. Pak tahle totalni pausalizace dieslovych motoru /v pripade BMW naprosta kravina - bavime se o soucasnosti a ne tak deset a vice-letych dieslech?/ No a nakonec sam napises, ze zasadne nepausalizujes ...

Tak nevim ...

 

  • Odpovědi 59
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno
Tedy, jsem mirne zmateny tvymi prispevky. Nejdriv jsi napsal, ze BMW ma nejlepsi diesly na trhu. Pak tahle totalni pausalizace dieslovych motoru /v pripade BMW naprosta kravina - bavime se o soucasnosti a ne tak deset a vice-letych dieslech?/ No a nakonec sam napises, ze zasadne nepausalizujes ...

Tak nevim ...

 

Nevím z čeho jsi zmatený..Tak tedy v bodech:

 

1) BMW dělá nejlepší diesely na trhu - fakt (měřitelný)

2) Kupovat auto s dieselovým motorem při nájezdu do 15 tis. km ročně je nesmysl - fakt, který vůbec není v rozporu s bodem 1), neboli pokud najedu ročně hodně km, má pro mě diesel smysl a pokud jej chci, tak BMW dělá ty TOP (TOP jsou jejich parametry, ovšem nic to nemění na tom, že jsou náročnější na údržbu a nelíbí se jim krátké popojíždění - jako ostatně žádnému dieselu) Nebo ještě jinak - neexistuje dieselový motor, kterému by malý roční nájezd a časté studené starty prospívaly - to vychází z konstrukce dieselu jako takového. Jasněji už to vážně neumím, leda bych to nakreslil.

3) Zásadně nepaušalizuji - fakt, kterým chci říct, že se nemodlím k jedné značce a k jednomu druhu pohonu - každý má svoje výhody i nevýhody

4) Diesel je pořád diesel - oproti těm před 20 lety jsou výkonější, mají nižší emise, kultivovanější chod - pro to všechno je ale použita spousta sofistikovaných dílů motoru, takže logicky je také více možností toho, co všechno se může pokazit. Zde bych naopak řekl, že ty staré motory, zvláště atmosférické, svou životností ty novější předčí. Ve chvíli, kdy taháš z dvoulitrového dieselu 200 koní a 400 Nm, tak ti bez potřeby generálních oprav 500 tis. km opravdu nenajede.

5) Zavolej si do servisu nějaké své oblíbené značky a nech si porovnat servisní náklady na stejné auto s benzinovým a dieselovým motorem. Základní ceny servisních prohlídek se nebudou příliš lišit (i když většinou budou v neprospěch dieselu), rozdíl nastává při reálném provozu. Kdo z lidí, co mají diesela dodržuje vždy věci jako - nevytáčet motor dokud je studený (nejen chladící kapalina, ale hlavně olej), kdo po rychlé jízdě na dálnici nebo ostřejší jízdě obecně po zastavení nechá aspoň minutu dvě dochladit turbo, kdo tankuje vždy jen kvalitní naftu nebo do ní přidává nějaká aditiva, kdo minimálně jednou měsíčně kontroluje olej (spoustě aut se rozsvítí kontrolka až už jde opravdu do tuhého).. - málokdo. No a pak přicházejí problémy. A jestli si myslíš, že BMW se to netýká, tak tě zklamu. Ano, ani benzinu tyhle věci nedělají dobře, ale snáší je podstatně lépe.

6) Každý svého štěstí strůjcem, nikomu vůbec nic nenutím. Máš-li jiný názor, je to skvělé. Mám rád lidi co mají názor. Ale ten názor je dobré mít něčím podložený, u mě je to třeba několik let v téhle branži a stovky aut různých značek a různých motorů, se kterými jsem měl tu čest a hlavně mnoho a mnoho času stráveného s lidmi, kteří ty auta kupují, vlastní a servisují. Statistiky a zkušenosti s leasingovými společnostmi, které ty auta financují (a náklady na provoz hrají zvlášť u operativních leasingů velkou roli) a pak také čas strávený se servisáky, kteří o těch autech vědí úplně všechno. Názor můžeš mít i když nemáš dostatek informací, ale pak pozor, aby z názoru nebylo plácání.

7) Jak vidíš, odpovědi na tvůj postřeh jsem věnoval docela dost prostoru a času. Pokud chceš konstruktivně debatovat, uvítám to, ale dej tomu taky nějaký čas a něco si zjisti a něčím to podlož.

Odesláno
Nevím z čeho jsi zmatený..Tak tedy v bodech:

Ano, mas pravdu. A naznacujes, ze placam, protoze, Ty jsi z oboru a ja vim h?o.

Nazor jsem vybudoval na OSOBNI zkusenosti, tedy hlavne jako majitel. Vlastnil jsem nekolik naftaku /novych, ne tech pravekych/ a nikdy jsem Tebou popisovane problemy nemel. Mozna proto, ze nejezdim jako idiot, ktery ma auto firemni na operativni leasing a ma dost na haku, jak auto provozuje, kdyz neni jeho.

Moji pratele, pocitam i dva majitele autosalonu vedoucich znacek na trhu, nemaji Tebou popisovane zkusenosti, ba co vic, dolozili mi, ze prodej naftovych vozu vzrostl o nekolik desitek procent behem nekolika let /vsichni kupujici byli neinformovani blbci/.

Ja nejsem zadny fanda-konstrukter, ale diesel motor se dnes lisi od svych jmenovcu pred nekolika lety asi jako praveka 486 od dvoujadroveho procesoru, nebo plazmovka prvni generace od te soucasne jedenacte ? je vykonnejsi, spolehlivejsi, s vetsi zivotnosti a samozrejme slozitejsi = nachylnejsi k problemum, ale tak je to se vsim, tomu se myslim rika vyvoj. On takovy buldozer asi bude slozitejsi a nachylnejsi k opravam a porucham nez treba krumpac.

 

Znam rceni, ze nafta patri do kamen, jo, pred par lety to bylo i vtipne. Sam provozuji zejmena benzin, protoze mam rad urcitou kategorii vozu, kterym by nafta asi neslusela, ale odsoudit diesel takhle smahem ? No nic, kazdy mame to sve.

Ja nabidl ne mene nez osobni nekolikaletou zkusenost s vozem, o ktery pozadal tazatel ve svem vlaknu, ty jsi napsal, ze nafta je pitomost, ze je prakticky odsouzena k zaniku ve vsech mestskych vozidlech, ktera nenajedou desitky tisic km rocne.

 

V poradku, ja si tedy neco jeste nactu, nejake ty statistiky, tabulky a odborne clanky a treba i predpoved pocasi a pak treba taky napisu, ze nafta je nesmysl. Zatim zustanu u sve zkusenosti a zkusenosti lidi, kterym duveruji a cca za mesic, az se zas podivam domu, se mozna svezu v nove 320d touring, slysel jsem, ze je uzasna ?

 

p.s. Pokud chces, abych Ti sve nazory jeste podlozil, pak Ti muzu soukrome poslat seznam vozidel, ktera jsem vlastnil a nebo delsi dobu provozoval.

 

 

Odesláno
Ano, mas pravdu. A naznacujes, ze placam, protoze, Ty jsi z oboru a ja vim h?o.

Nazor jsem vybudoval na OSOBNI zkusenosti, tedy hlavne jako majitel. Vlastnil jsem nekolik naftaku /novych, ne tech pravekych/ a nikdy jsem Tebou popisovane problemy nemel. Mozna proto, ze nejezdim jako idiot, ktery ma auto firemni na operativni leasing a ma dost na haku, jak auto provozuje, kdyz neni jeho.

Moji pratele, pocitam i dva majitele autosalonu vedoucich znacek na trhu, nemaji Tebou popisovane zkusenosti, ba co vic, dolozili mi, ze prodej naftovych vozu vzrostl o nekolik desitek procent behem nekolika let /vsichni kupujici byli neinformovani blbci/.

Ja nejsem zadny fanda-konstrukter, ale diesel motor se dnes lisi od svych jmenovcu pred nekolika lety asi jako praveka 486 od dvoujadroveho procesoru, nebo plazmovka prvni generace od te soucasne jedenacte ? je vykonnejsi, spolehlivejsi, s vetsi zivotnosti a samozrejme slozitejsi = nachylnejsi k problemum, ale tak je to se vsim, tomu se myslim rika vyvoj. On takovy buldozer asi bude slozitejsi a nachylnejsi k opravam a porucham nez treba krumpac.

 

Znam rceni, ze nafta patri do kamen, jo, pred par lety to bylo i vtipne. Sam provozuji zejmena benzin, protoze mam rad urcitou kategorii vozu, kterym by nafta asi neslusela, ale odsoudit diesel takhle smahem ? No nic, kazdy mame to sve.

Ja nabidl ne mene nez osobni nekolikaletou zkusenost s vozem, o ktery pozadal tazatel ve svem vlaknu, ty jsi napsal, ze nafta je pitomost, ze je prakticky odsouzena k zaniku ve vsech mestskych vozidlech, ktera nenajedou desitky tisic km rocne.

 

V poradku, ja si tedy neco jeste nactu, nejake ty statistiky, tabulky a odborne clanky a treba i predpoved pocasi a pak treba taky napisu, ze nafta je nesmysl. Zatim zustanu u sve zkusenosti a zkusenosti lidi, kterym duveruji a cca za mesic, az se zas podivam domu, se mozna svezu v nove 320d touring, slysel jsem, ze je uzasna ?

 

p.s. Pokud chces, abych Ti sve nazory jeste podlozil, pak Ti muzu soukrome poslat seznam vozidel, ktera jsem vlastnil a nebo delsi dobu provozoval.

 

Hele, zatím si tady jenom taháš triko, v čem všem si jezdil, co všechno vlastníš a kolik majitelů autosalonů znáš a vsouváš mi do úst věci, které jsem nikdy nenapsal, jako že diesely jsou k ničemu, kdo si je koupí je neinformovaný blbec a že nafta patří do kamen. Žádný argument tady nevidím. Evidentně nesouhlasíš s mým názorem, že nafťák se při nájezdu do 15 tis. km ročně nevyplatí - v žádném směru. Ani na PHM ani na servisu. Dobře, já to akceptuji, nemám potřebu Tě o tom přesvědčit. Jen si neodpusím podotknout, že podobné povídačky jako sem píšeš, slyším od lidí dnes a denně, takže mě to vůbec nepřekvapuje. U nás je v podstatě každý chlap přesvědčený, že on autům rozumí, že on má to nejlepší a že on je taky ten nejlepší řidič. Není to nic zvláštního..Dost dobře to nechápu, já se taky nepřu s IT, i když do toho trochu vidím..ale oni zkrátka víc. Dřív, než začneš prskat se chytni za nos..opravdu tomuto oboru rozumíš, nebo si jen uživatel?

Já sem nebudu kopírovat statistiky ani vysvětlovat funkci zážehového, vznětového, hybridního...motoru. Nikoho by to nezajímalo a mě se nechce. Napsal jsem svůj názor, ať si z toho vezme každej co chce. Přesvědčovat nikoho nebudu, mám toho dost v práci. A už se taky nesmím nechat strhnout k diskusi o autech, protože to vždycky skončí takhle. Autům prostě rozumí úplně všichni..divím se, že si vůbec vydělám na chleba.

Odesláno
Hele, zatím si tady jenom taháš triko, v čem všem si jezdil ...

No, zatim jsem s tim ani nezacal, ale jestli mas zajem, seznamit Te muzu ;)

 

Mas pravdu, ja o motorech vim hovno, ja s temi vozy JEN jezdim. Takze muj nazor nema vahu jako nazor odbornika

na auta, motory, leasingy, IT a kdovi co jeste.

Je mi to vazne jedno. Mej se.

 

 

Odesláno
No, zatim jsem s tim ani nezacal, ale jestli mas zajem, seznamit Te muzu ;)

 

Mas pravdu, ja o motorech vim hovno, ja s temi vozy JEN jezdim. Takze muj nazor nema vahu jako nazor odbornika

na auta, motory, leasingy, IT a kdovi co jeste.

Je mi to vazne jedno. Mej se.

 

Můžeš to zkusit, ale pochybuji že mě ohromíš. Řekl jsi to ironicky, ale správně..jen se nebát si to přiznat. Víš, já mám taky názor na globální oteplování nebo třeba EU a když se o tom mluví, řeknu ho. Ale nebudu ohrnovat nos a dělat blbce z lidí, kteří se tím zabývají dnes a denně jenom proto, že u mě na zahradě se neotepluje a kamarád Franta říkal, že jsou to kecy. Pevně věřím, že jsi specialista a obdorník v tom, co děláš a věř mi, že pokud bych někdy potřeboval radu z oboru Tvé působnosti, rád si o ni řeknu. Zkrátka nemám rád takové ty plážové inženýry, co rozumí všemu..protože obvykle nerozumí ničemu. Přesto věřím, že ses jen nechal strhnout, protože si reagoval podrážděně a jako by si nečetl nic z toho, co jsem napsal..vybral sis jen to co se Ti hodilo.

 

To, o čem jsme ve sporu tady nevyřešíme. Na to internetové diskuse nefungují. Máš-li zájem, můžeme se domluvit, udělej si den volna a já Tě zahrnu informacemi - od technického školení, přes návštěvu servisů až po diskuse s lidmi nejrůznějších profesí od vývojařů až po prodejce a servismany.

 

Takze muj nazor nema vahu jako nazor odbornika

na auta, motory, leasingy, IT a kdovi co jeste.

 

Tohle je ubohé..

 

I Ty se měj, hezký den.

Odesláno

Toršku přileju benzínu či nafty do diskuze. Trochu vím jak funguje který motor, co s autem dělat, nedělat. Skoro pokaždé, když jsem byl v servise s autem, tak jsem narazil na debilka, který jen žvanil prasečiny, honil triko a ve finále mi auto buď dojebali, nebo minimálně neopravili. Takže to nakonec skončilo tak, že jsem šel tam kde mě aspoň vyslechli, udělali to, oč jsem je požádal a auto bylo opravené (nebo byl alespoň problém vyřešen). Tak se nediv že je v česku plno plážových inženýrů. :)

 

Přes PM ti klidně napíšu několik konkrétních příkladů, jak se ke mě a autu v autorizovanému servisu(originální díly - chacha, ISO 9000 a podobné vtípky) chovali a co jsem musel sám udělat, aby auto zase normálně fungovalo.

 

Takže bych na rady odborníků moc nedal (nezlob se) a raději bych čerpal z konkrétní zkušenosti své a svých známých, kteří v autě mých zájmů jezdí. (byť je to ovlivněno rizikem konkrétního kusu)

Odesláno
Toršku přileju benzínu či nafty do diskuze. Trochu vím jak funguje který motor, co s autem dělat, nedělat. Skoro pokaždé, když jsem byl v servise s autem, tak jsem narazil na debilka, který jen žvanil prasečiny, honil triko a ve finále mi auto buď dojebali, nebo minimálně neopravili. Takže to nakonec skončilo tak, že jsem šel tam kde mě aspoň vyslechli, udělali to, oč jsem je požádal a auto bylo opravené (nebo byl alespoň problém vyřešen). Tak se nediv že je v česku plno plážových inženýrů. :)

 

Přes PM ti klidně napíšu několik konkrétních příkladů, jak se ke mě a autu v autorizovanému servisu(originální díly - chacha, ISO 9000 a podobné vtípky) chovali a co jsem musel sám udělat, aby auto zase normálně fungovalo.

 

Takže bych na rady odborníků moc nedal (nezlob se) a raději bych čerpal z konkrétní zkušenosti své a svých známých, kteří v autě mých zájmů jezdí. (byť je to ovlivněno rizikem konkrétního kusu)

 

Hele na setkání s blbcem musíš být připraven vždy a všude, servisy nevyjímaje. Moje zkušenosti se servisáky, které jsem měl na mysli, nejsou toho typu, že bych někam přijel a nechal se opíjet rohlíkem od kdejakého floutka. Znám jich mnoho osobně, znám lidi co servisují soutěžní vozy a spoustu těch, co nedělají celý život nic jiného a i v obejváku mají rozebranou převodovku. Bavíme se o lidech, kteří znají funkci každého šroubku v autě, ne o měničích náhradních dílů, kterých jsou autorizáky plné. Někteří jsou zároveň i mí přátelé. To jsou lidi, od kterých beru zkušenosti a od kterých si nechám radit. To, že má můj soused octávku TDI a nedá na ni dopustit, to by mě osobně fakt neovlivnilo.

Do PM mi klidně napiš, ale věřím Ti to už teď a klidně pár historek přidám. Pokud sis mé předchozí příspěvky přeložil jako obhajobů autorizovaných servisů, tak mylně (i když i tam lze nalézt spoustu lidí, kteří nevaří z vody..nebo já jich alespoň pár znám..nevím co máš za auto, když tak doporučím).

Od známých lze zkušenosti taky čerpat samozřejmě. Jen to chce brát v potaz, že pokud to není úplná katastrofa, tak každý to svoje auto spíš chválí..málokdo Ti přizná, že udělal blbost při jeho koupi. Navíc kolik znáš lidí, co jezdí přesně s tím autem, které si chceš pořídit? 2, 3? To při vší úctě není reprezentativní vzorek.

Ale já už se fakt nechci dál o ničem přít, fakt nemám chuť. Přišel jsem do téhle diskuse s jedním jediným jednoduchým výrokem, který nikdo ne že nepřijal (to by mi až tak nevadilo), ale vůbec nepobral, že tady nechci nic prosazovat ani hanit. Pak se to rozjelo směrem, který jsem tomu vůbec nedal..Takže zjevně dělám něco špatně a na těchto stránkách se diskusím o autech pokusím vyvarovat. Po dost dlouhé době jsem odešel z fóra autorevue.cz, protože jsem už na to neměl nervy..a tady u hodinek v tom nehodlám začínat, nerad bych si ho zošklivil. Všech přítomných si vážím.

Odesláno

co to meleš za kraviny, možná bys mohl zajít k psychologovi, to že ti tu jako někdo napíše něco do protivky - z toho jako vyvozuješ nějaký konflikt nebo že na to nemáš nervy??? zapomínáš na jeden fakt a to, že na internetu ze sebe po pár minutách na googlu umí kde kdo udělat např. jaderného fyzika, plastického chirurga a prostě odoborníka na slovo vzatého takřka v jakémkoli oboru, takže by to možná chtělo více klidu, a psát si dál co považuješ za nutné, jinak tady máme takový nástroj jmenuje se to ignore list :helpsmilie:

Návštěvník Tada
Odesláno
Máte k tomuto stroji nějaké postřehy?

 

3ková řada E90? Ve verzi kupé můj denní chléb. Krásně ovladatelné a čitelné auto. Radost řídit.

Odesláno
co to meleš za kraviny, možná bys mohl zajít k psychologovi, to že ti tu jako někdo napíše něco do protivky - z toho jako vyvozuješ nějaký konflikt nebo že na to nemáš nervy??? zapomínáš na jeden fakt a to, že na internetu ze sebe po pár minutách na googlu umí kde kdo udělat např. jaderného fyzika, plastického chirurga a prostě odoborníka na slovo vzatého takřka v jakémkoli oboru, takže by to možná chtělo více klidu, a psát si dál co považuješ za nutné, jinak tady máme takový nástroj jmenuje se to ignore list :helpsmilie:

 

Díky za diagnózu :thumbsup_anim: Zas tak horký to nebude. Ignore list zatím nevyužiju, nemám důvod. Nejsem "dobrej" internetovej diskutér..protože nenapíšu nic, co bych dotyčnému neřekl do očí..a taky jsem moc slušnej..tím trpím celej život..holt mě to tak doma naučili.

 

Lapis: Dobrá volba, skvělé auto. Doporučuju zážehový třílitr - slušně s autem mává, spotřeba rozumná - dle stylu jízdy 8 - 15 l/100km, průměr kolem 10. Doporučuju sportovní sedačky, ty standardní za moc nestojí. Podvozek tuhý ale skvělý. Bohužel naše tankodromy mu úplně nevyhovují..časté závady na přední nápravě. Automat je trochu laxní a k autu se moc nehodí..ale taky záleží, co od toho chceš. Manuál by mohl mít kratší dráhy, ale jinak je to lepší volba podle mě. iDrive je o zvyku, mě se nelíbí, ale zvyknout se na to dá..docela rychle. Taky bych se asi co nejdříve rozhlédl po dobrém servisu..poptal se v okolí. Poslední dobou slyším dost stížností co se týče přístupu k zákazníkovi a ochotě..bohužel téměř výhradně se to týká ČR. Pokud to nemáš daleko, jezdil bych s tím raději do Německa. Ceny autorizáků patří k těm vyšším samozřejmě, ale to si asi čekal.

Jelikož je to BMW, řešil bych i zabezpečení..dostat se do toho není velký problém a na východě je to poměrně poptávaná značka.

Dobře vyber. To auto nemá až na některé náchylnější díly podvozku slabá místa, ale opatrnosti není nikdy nazbyt. Požádej importéra, aby Ti dle VIN prověřil historii auta, případně zavolej do servisů podle razítek v servisní knize a poptej se. Za to nic nedáš.

Odesláno

Máte k tomuto stroji nějaké postřehy?

 

 

já bych zase doporučil 2,0 d /benzínově se chovájící nafta s docela kultivovaným projevem/ ale pokud se jedná o ojetinu, tak budeš mít zřejmě problém se sehnáním kusu co toho nemá hafo najeto - myslím skutečně najeto a ne kolik bude na tacho.

  • po měsíci...
Odesláno

Toyota Corolla do 100 000 kupis zachovale.

Lepsi pomer cena vykon nie je.

Drahe auto do 500 000 naburas - velka skoda, ukradnu velka skoda.

Navyse Ti to moze niekto zavidiet...

Nekradnu sa - su to drziaky. Mam to overene aspon na SVK.

Treba si len skontrolovat podla VIN cisla, ci bolo zmontovane v Japonsku - Turecko nie je taka kvalita.

ND stoja ako na Skodu. Ze boli radovo drahsie je minulost.

Japonec nakonec - je velka sprostost.

Odesláno
co to meleš za kraviny, možná bys mohl zajít k psychologovi, to že ti tu jako někdo napíše něco do protivky - z toho jako vyvozuješ nějaký konflikt nebo že na to nemáš nervy??? zapomínáš na jeden fakt a to, že na internetu ze sebe po pár minutách na googlu umí kde kdo udělat např. jaderného fyzika, plastického chirurga a prostě odoborníka na slovo vzatého takřka v jakémkoli oboru, takže by to možná chtělo více klidu, a psát si dál co považuješ za nutné, jinak tady máme takový nástroj jmenuje se to ignore list :helpsmilie:
Akorát že to, že se jakýkoliv diesel při nízkém ročním nájezdu nevyplácí a že se častým startováním a jízdou se studeným motorem vyloženě likviduje, byť je to starej nebo ten nejnovější model, je věc natolik prokazatelná a jasná, že člověk nemusí být k tomu jaderný fyzik, a kdo se tvrdošíjně pře a tvrdí něco jiného o tom asi fakt nic neví a akorát dezorientuje ostatní kteří hledají informace.

 

Odesláno (upraveno)

Nemate niekto skusenosti s dovozom auta z okolitych krajin? Treba na to nejaku docastnu spzetku atd.? Meny okolitych statov slabe, dopyt nizky, moja 18tka sa blizi, tak by to bola skoda nevyuzit... :P

Upraveno uživatelem mik@

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...