Jump to content

Recommended Posts

Posted

mam nove certiny quartz ds podium asi 2 mesiace. Chodili uplne presne. vacsiu odchylku ako 1 sek som nezaznamenal.

vcera na ne pozeram a vidim ze meskaju cca 20 sek. dokonca mam dojem ze za ten cas co som to riesil sa meskanie zvacsilo na

22 sek. o polnoci som ich nastavil a rano meskali viac ako 30 sek. Viete poradit?

Posted
mam nove certiny quartz ds podium asi 2 mesiace. Chodili uplne presne. vacsiu odchylku ako 1 sek som nezaznamenal.

vcera na ne pozeram a vidim ze meskaju cca 20 sek. dokonca mam dojem ze za ten cas co som to riesil sa meskanie zvacsilo na

22 sek. o polnoci som ich nastavil a rano meskali viac ako 30 sek. Viete poradit?

Dochazi baterie?!?!?!

Posted

Nejsem odborník, ale měl jsem kdysi podobný "problém" u qartz Wenger. Změna baterie vše napravila.

Baterie má sice delší životnost než 2 měsíce. Ale někteří prodejci hodinky nechají ve výloze chodit třeba rok dva než je prodají.

Ti "lepší" prostě povytáhnou korunku.

Hlavně hodně štěstí a doufám že je to jen baterie:-)

Jan

Posted

no ja som rozmýšlal o DS FIRST QUARTZ...v kamenom obchode kde som kukal mali povytiahnutu korunku..asi lepší predajca...akurat ta kruta nevedela ci su mechaniky a ci quartz

za kolko si kupil tie DS PODIUM QUARTZ?

Posted
no ja som rozmýšlal o DS FIRST QUARTZ...v kamenom obchode kde som kukal mali povytiahnutu korunku..asi lepší predajca...akurat ta kruta nevedela ci su mechaniky a ci quartz

za kolko si kupil tie DS PODIUM QUARTZ?

cca 10.000 Sk 330 ojro

kua doteraz bola spokojnost

chodili ako svajciarske

neviem ako s tou baterkou, lebo v manualy pisu ze ked sa ma vybit baterka tak by sekundovka mala skakat ob 4 sekundy a podla toho daju vediet

ze odisla baterka. toto sa nedeje

dnes to zanesiem do obchodu kde som to kupil a uvidi sa

ale oni to asi len zoberu a budem cakat

ano su v zaruke

Posted

tak a uz su v obchode nazad na reklamaciu

som z toho zhrozeny