Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahojky, jsem naprostý amatér, který už léta zjišťuje čas jen na mobilu. Rozhodla jsem se ale koupit hodinky k vánocům manželovi. Chtěla jsem, aby vypadaly dobře, byly kvalitní, cenově přijatelné a hlavně ne nějaké napodobeniny. Aniž bych dvakrát moc přemýšlela, objednala jsem tyhle: http://www.aukro.cz/show_item.php?item=839479476 moc se mi líbí a vím, že manžel má rád černý ciferník a hranatý tvar. No asi dost málo parametrů:-)). Nikde se nemůžu moc dočíst, jak je to s nákupem hodinek, šperků apod. známých značek na Aukru, jestli jsem naivní, nebo je možné fakt výhodně nakoupit.

Trochu mě zarazilo, že prodávající uvádí, že natahování hodinek je manuální, všechny ostatní internetové obchody ale píší, že strojek je automatický - natahuje se pohybem ruky. Prý je to možné obojím způsobem. Fakt se v tom absolutně nevyznám..co si o tomto výběru myslíte? Díky.

Odesláno

Dle fotek tam je automatický strojek - hodinky se tedy natahují pohybem ruky. Dle ceny budou snad i prave. Nicmene koupila si manzelovi hodinky od vyrobce trenyrek.. Spousta lidi mu je ale pochvali..Pokud se v hodinkách nevyzná, bude rád. A pokud jo, tak bude taky rád, protože je to dárek od manželky. Tak se nestresuj a užijte Vánoce.

Návštěvník Tada
Odesláno

No... Koupit si čínu za 10tis od výrobce trenek, to je docela průšvih.

Na výběr pořádných hodinek to chce víc času, než 2týdny. Bohužel asi moc neporadím, protože se moc neorientuji v nabídce velkých a hranatých hodinek.

Odesláno