Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 59
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Trošičku to s integrálními osvity zkomplikuji - palubní hodiny AČS-1MN mají dvě verze osvitů - červenou nebo bílou. Pozná se to podle indexu na ciferníku. Více můj blog o hodinách řady AČS-1:

 

Hodinky AČS-1MN se vyráběly ve dvou variantách osvitu, který je ale vyznačen písmenem na ciferníku:

 

(1) Index ??? na číselníku a za sériovým číslem v dokumentaci = integrální osvětlení červeným světlem.

 

(2) Index ??? na ciferníku a za sériovým číslem v dokumentaci = (v latince to ale znamená "B") = integrální osvětlení bílým světlem.

 

A jestli jsem dobře koukal na fotky slovenských MiGů-29, tak mám dojem, že tam vidím obě verze. Ze by divočina? :rolleyes: :guitar:

 

komu: zhrado

Jakou mají vlastně barvu noční osvity ve slovenských MiG-29AS a UBS? Primární červená a záložní bílá jako L-39 nebo je to jinak?

Odesláno

Osvit je buď svetielkami, ktoré osvetlujú celu prístrojovku, to je ta horna fotka. Alebo klasické nočné, ked svietia prístroje vlastným vnútorným svetlom. A prístroje, ktoré nemajú vlastné vnútorné svetlo, napr. tie hodiny, sú osvietené "bodovým". to je tá spodná fotka. Žiarovky sú klasické. S reguláciou jasu. Takže osvetlenie ako mala Mig-21 alebo Albatros (červené, biele) u Mig-29 nieje. Aspoň čo som zistil...

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Tak hodinky našej spárky 29 z prevádzky. A dopočul som sa, že vzhladom na to, že spárky sa robili na ukrajine dával sa tam tento typ hodín. A sóla sa robili v rusku a dával sa ten čo som sem už dal.. Ale ktovie či to nieje typ "čo fabrika dala"...

post-18856-039276100 1329428478.jpg

  • po měsících...
Odesláno

Tak jsem nechal hodiny vyčistit, promazat atd. Když jsem je koupil (byly úplně nové, polovina 80. let, v polystyrénové krabičce, s ruským návodem a servisní knihou, nikdy v letadle nebyly a asi nikdy nešly), rezerva nátahu byla 2 dny což odpovídalo základní dvoudenní verzi. Asi po roce se rezerva začala zkracovat, začaly být "tvrdě hlasité" a přestal jsem je raději používat. Teď po vyčištění a promazání jdou nádherně sametově a hlavně se bez natažení zastavily po více než 3 dnech, přičemž nevím kdy je natahoval mechanik. Večer jsem je natáhl a uvidíme, možná je to 4-denní verze...:-)

  • Po letech...
Odesláno

Hodiny z tachografu z náklaďáku.

A podle zaprasenosti tipuju, že sloužily v Tatře, nebo v Avii.

 

 

S tím mi nějak nesedí to, že jsou německé. A zaprasenost bych spíš spojoval s tím, že někde ležely a asi delší dobu tak, jak jsem je vyfotil.

 

 

Ptal ses co to je, už to víš.

 

No právě, tak nějak mi to nesedí dohromady.

Odesláno

Karlos má zase pravdu kamaráde, JSOU Z VÝCHODONĚMECKÉHO STROJE a vzhledem k tomu, že tam moc náklaďáků nevyráběli tak už víš dokonce i značku .

Odesláno

Aha, takže IFA. Teď mi to už dává smysl.

Ano Kubovi jsem je nechal vymontovat přímo z auta a ve finále nebyly úplně v cajku a musel jsme sehnat ještě jedny. :-)

Tikají opravdu hodně nahlas!

  • Po letech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...