Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím,

docela dlouho se snažím vybrat hodinky, které by byly pěkné (mám docela zvláštní vkus). Parametry nejsou ani tak důležité jako spíše samotný vzhled. Jsem úplný začátečník, takže nějaká rada by přišla vhod. (například jestli rozměr 41x41 není malý, ostatní modely se pohybují obvykle o pár čísel výš). Zatím se mi však jeví jako favorit FESTINA Chrono 16298/B. Problém je ten, že z jedné fotky jsem stále jelen a žádné další se mi na internetu nedaří najít.

16298_b_big.jpg

Odesláno

ahoj a vitaj na fore,

bohuzial tvoje specifikacie su taaaak vseobecne, ze sa tazko nieco hlada. Preluskaj tu forum a zistis viac a hlavne potom tu zadas presnejsie co chces...lebo zatial jedinym kriteriom, ktore si zadal, je cena a cca tvoj favorit Festina...Vzhlad nie je uplne vsetko...je ti fakt jedno, co sa ti na ciferniku bude tocit a co bude ukazovat? Ked nenapises rozmer zapastia, tazko cakaj odpoved...pretoze napr. na 25cm zapasti je 41mm male, na 12cm zase velke. Premysli si, potom napis.

Prosim, neber to v zlom ;) , sam som tu takisto zacinal, ale najprv som tu pol roka cital a cital a cital....prave preto, lebo som bol zaciatocnik...a az potom som zadal prvy prispevok pre radu k vyberu....a pomohlo mi to.

k tvojej poziadavke - pozri este Casio, Pulsar...

ahoj

Odesláno (upraveno)

Festina, Casio, možná "pětková" řada od Seika, Invicta, ani rusko není k zahození - Vostok a spol.

Projdi si to tady a ujasni si co vlastně chceš.

Začal bych tím, jestli baterku, nebo mechaniku. ( oboje v limitu najdeš)

Pak - jestli sportovnější, nebo univerzály, kožený nebo ocelová pásek / tah..

Hlavně se neunáhli, až tu budeš dýl, tak zjistíš, že nejlepší na hodinkách je jejich vybírání, nákup a prvotní nadšení..

Upraveno uživatelem Radimk
Odesláno