Thomass Odesláno 22. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2010 Ahoj všem na fóru, toto úterý jsem se stal majitelem velice zachovalých Omeg Seamaster 300m a tak mi dovolte se s Vámi podělit o pár fotek, které jsem napáchal.. Místním fotografům se omlouvám, v této branži jsem amatérem.. Navíc musím příště zvolit jiný čas nebo hodinky přeřídit.. Hodinky čeká v příštím týdnu přetěsnění u Dušáka.. Přesnost za 48h -2s.
spiderer Odesláno 22. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2010 Mas pekny hodinky, kde jsi k nim prisel? EDIT: Fotky jsou v pohode, ja to neumim treba vubec, jedine kdyz totalne potlacim svetlo, ale pak je to zas takovy ponury a o nicem..
Thomass Odesláno 22. dubna 2010 Autor Nahlásit Odesláno 22. dubna 2010 (upraveno) Diky za jejich predani smerem ke mne a za pochvalu.. Mam z nich vazne radost a dokud jsou temer netknute, musel jsem si je pri zapadu slunce vyblejsknout.. Upraveno 22. dubna 2010 uživatelem Thomass
Frantik Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 23. dubna 2010 Pekny fotky i hodinky, mel jsem je uz dvakrat a zase se k nim jednou vratim. Nezapomen jeste fotky, kde jsou manzetove knofliky, bila kosile, diář, notebook, apod............Tam se hodí víc než do lesa
Jarett Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 23. dubna 2010 ... jestli dobře počítám tak ti to focení zabralo cca 1.15 hod ... a myslím, že se to povedlo pěkně ...
ron Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 23. dubna 2010 Opravdu krásné hodinky,ty fotky se Ti moc povedli. Jsou to ideální hodinky pro denní nošení
spiderer Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 23. dubna 2010 Ja bych rekl, ze jsou to idealni hodinky pro tydenni noseni Protoze o moc dele mi je Tomas nenechal
Peta-Biker Odesláno 23. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 23. dubna 2010 Protože jsi trouba, stejně si je zase koupíš. K Tobě perfektní hodinky, velikostí, tvarem - vším.