Ezoter Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 Zdravím všechny, před 3 týdny jsem si udělal radost (alespoň jsem si to do nedávna myslel) a koupil jsem si v K*****U v Praze typ Fortis Automatic B-42 Marinemaster. Prodavač mi hodinky natáhl (samozřejmě kvuli odložení ve vytríně) klasicky korunkou a ja okouzen krasnym kultivovanym chodem jsem za ne zaplatil a odnesl domu. Ale ejhle, po 1 a 1/2 dni neustaleho nošení na ruce se najednou hodinky zastavily. To bylo poprve... Posledni týden pracuji převážně v noci a jelikož pracuju jako auditor, při procházení a kontrole účtů má má ohodinkovaná ruka tolik kmitů, že se tomu nechce ani veřit, že se hodinky pravidelně po 40 hodinách od korunokového natažení zastavují. Dělám něco špatně nebo jsem koupil auschus z reklamace?
Harry Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 To je mrzuté a rozhodně bych s nimi zašel k prodejci a reklamoval je. Věřím že by s tím neměl být problém
Ezoter Odesláno 30. května 2010 Autor Nahlásit Odesláno 30. května 2010 Je smutné, že k tomu vůbec dochází. Myslel jsem, že takový výrobce jako Fortis, má strojky odzkoušené. Reklamovat budu zcela určitě, akorát se tahle závada těžko dokazuje, určitě mi hodinky seberou a daj někam do zkušebny a řeknou, že jsou v pohodě, že nic nenašli... už to vidím...
jankoxxx Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 podla mna si robis zbytocne starosti. ide mozno o trivialnu poruchu rotoru popripade niektorej sucasti mechanizmu natahovania. ak mas priehladne dno tak by si mal vidiet ci sa rotor toci... predajca ti celkom urcite pomoze so servisom. odporucam ti aby si si pred odovzdani hodin na opravu zdokumentoval fotograficky stav zovnajsku aby si nemal problemy dokazovat pripadne poskodenie (poskriabannie a tak..).
gas Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 jen se připrav na delší dobu dodání náhradních dílů od Fortis, já čekal na novou korunku více než měsíc, poslali bohužel jinou, takže hodinky byly v servisu něco přes 2 měsíce
instant Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 V 30. 5. 2010 v 10:21, 'Ezoter' napsal: Zdravím všechny, před 3 týdny jsem si udělal radost (alespoň jsem si to do nedávna myslel) a koupil jsem si v K*****U v Praze typ Fortis Automatic B-42 Marinemaster. Prodavač mi hodinky natáhl (samozřejmě kvuli odložení ve vytríně) klasicky korunkou a ja okouzen krasnym kultivovanym chodem jsem za ne zaplatil a odnesl domu. Ale ejhle, po 1 a 1/2 dni neustaleho nošení na ruce se najednou hodinky zastavily. To bylo poprve... Posledni týden pracuji převážně v noci a jelikož pracuju jako auditor, při procházení a kontrole účtů má má ohodinkovaná ruka tolik kmitů, že se tomu nechce ani veřit, že se hodinky pravidelně po 40 hodinách od korunokového natažení zastavují. Dělám něco špatně nebo jsem koupil auschus z reklamace? proste to vezmi a odnes ich predajcovi, resp. si to mal urobit hned ked sa to stalo prvy/druhy krat. nechaj si vysvetlit postup akym sa hodinky reklamuju a ja by som im teda riadne vymasiroval... gule. cisto preventivne, v nasich zemepisnych sirkach to dost pomaha :/ vnutri je eta, servis by nemal byt problem. na hodinky je dva roky kompletna medzinarodna zaruka od vyrobcu, takze pokial nie su rozbite, nemaju narok ani ceknut a su povinni ich opravit/vymenit atd atd pripadne im posli link na toto vlakno
wave ceptor Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 gas:jen se připrav na delší dobu dodání náhradních dílů od Fortis, já čekal na novou korunku více než měsíc, poslali bohužel jinou, takže hodinky byly v servisu něco přes 2 měsíce.............jak čekat delší dobu na díly, hodinky jsou v záruce a ta musí být vyřešena do 30dní, takže žádná delší doba nepřipadá v uvahu.Pokud to nestihnou jejich problém, zákazník má právo na vrácení peněz.
gas Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 to je sice pěkné, ale hodinky byly koupeny v zahraničí, takže bych je musel reklamovat tam, záruční opravu provedlo carollinum, které objednalo díly od Fortisu
wave ceptor Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 (upraveno) gas:před 3 týdny jsem si udělal radost (alespoň jsem si to do nedávna myslel) a koupil jsem si v K*****U v Praze typ Fortis Automatic B-42 Marinemaster........já to pochopil tak, že to koupil v Praze Upraveno 30. května 2010 uživatelem wave ceptor
gas Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 (upraveno) on ano Upraveno 30. května 2010 uživatelem gas
Návštěvník YPO Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 v první řadě bych zkusil až se zastaví je rozchodit jenom rotorem - pokud moc nepohybuješ rukou tak je dost možné, že je prostě nedotáhneš = nebylo by to nic nenormálního *jelikož neházím lopatou tak mně automaty třetí noc už nevydrží do rána 1 1
mocl Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 (upraveno) Taková možná hloupá otázka, lze hodinky Fortis natáhnout ručně pomocí korunky? Nebo korunka slouží jen k seřízení?? Dle příspěvku Ezotera ano, kdy mu prodejce natáhl hodinky pomocí korunky. Pokud to tak je, není lepší používat tuto metodu nátahu, než automatické natažení??? Upraveno 30. května 2010 uživatelem mocl
StanoBare Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 (upraveno) Natahovanie pomocou korunky - v predajni (Fortis, Kosice, model - Fortis MM) mi predavacka hovorila, ze ked stoja, rucne natiahnut 30x a potom to uz nechat na automaticke natahovanie. Aj mi to predviedla, ale ci to bolo presne 30x neviem...ale ano, ta moznost tam je. Je to, aspon pre mna, plus. Odporucila mi vsak, manual vyuzivat len v pripade zastavenia....pamatam si, uz tu bolo vlakno, kde sa riesilo ci to automatom robi dobre alebo nie. reklamacia - co by vedeli opravit v tuzemskom servise je to limit 30tich dni, co nie, je ta doba aj vyse mesiaca a mali by ta na to ale vopred upozornit. Co viem, tak to je u Luminox, zavaznejsie problemy - napr. kontrola pohyblivych casti po prudkom naraze - posielaju do Svajciarska, ale to sa do 30 dni nemusi vobec stihnut. edit: dopisanie textu - Luminox Upraveno 30. května 2010 uživatelem StanoBare
zid Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 V 30. 5. 2010 v 15:56, 'StanoBare' napsal: Natahovanie pomocou korunky - v predajni (Fortis, Kosice, model - Fortis MM) mi predavacka hovorila, ze ked stoja, rucne natiahnut 30x a potom to uz nechat na automaticke natahovanie. Aj mi to predviedla, ale ci to bolo presne 30x neviem...ale ano, ta moznost tam je. Je to, aspon pre mna, plus. Odporucila mi vsak, manual vyuzivat len v pripade zastavenia....pamatam si, uz tu bolo vlakno, kde sa riesilo ci to automatom robi dobre alebo nie. reklamacia - co by vedeli opravit v tuzemskom servise je to limit 30tich dni, co nie, je ta doba aj vyse mesiaca a mali by ta na to ale vopred upozornit. Co viem, tak to je u Luminox, zavaznejsie problemy - napr. kontrola pohyblivych casti po prudkom naraze - posielaju do Svajciarska, ale to sa do 30 dni nemusi vobec stihnut. edit: dopisanie textu - Luminox Dle mě je uplně jedno co ti řeknou, je to jejich problem, zda to budou posílat do Švýcarska. Reklamace se má vyřešit do 30 dnů! 1
Návštěvník YPO Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 (upraveno) V 30. 5. 2010 v 16:36, 'zid' napsal: Dle mě je uplně jedno co ti řeknou, je to jejich problem, zda to budou posílat do Švýcarska. Reklamace se má vyřešit do 30 dnů! no jasně, ale reklamace a reklamace - tudle tady Patrik napsal, že fortis nikdy nejdou do mínusu a panika byla na světě = nejdřív je potřeba se naučit přístroj ovládat a poté si ujasnit zda je to reklamace oprávněná *troufnu si tvrdit, že fortisů jsem tu měl ze všech členů nejvíc a nic podezřelého co by mně vyvedlo z míry jsem nikdy nezjistil Upraveno 30. května 2010 uživatelem YPO
instant Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 roztocit korunkou po prvykrat a potom musi stacit ruka. na automatoch nie je co vediet obsluhovat. das to na ruku, vecer z ruky, rano na ruku.. atd. urobis pauzu dlhsiu ako 40h, zastanu. Das na ruku - opat idu. .....WITCHCRAFT! ak to tak nefunguje, odniest k predajcovi alebo autorizovanemu servisakovi na vyjadrenie a ziadat napravu. hlavne neotvarat a nespekulovat, lebo padne zaruka. k rieseniu zaruky: ako zakaznika ta ich problemy so servisom trapit vobec nemusia, je to na nich ako si to zariadia aby to stihli. Vybavenie reklamacie predavajúcim alebo servisnym strediskom nesmie trvat dlhsie ako 30 dni. Po uplynuti tejto lehoty ma spotrebitel rovnake prava, akoby islo o chybu, ktoru nemozno odstranit. Po 30 dnoch ma teda zakaznik narok na vratenie penazi alebo vymenu veci. Ak by nahodou predajca alebo servisne stredisko nereagovali, na súde je premlcacia lehota 3 roky..
StanoBare Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 dlzka reklamacie: to je fajn, v poriadku, mne slo skor o dohodu medzi predavajucim, autoriz. servisom na nasom uzemi a tebou. Ak ta dopredu upovedomia, ze servis bude viac ako 30 dni, co budes robit?...Hodinky mas rad, si na ne uz aj zvyknuty... si ochotny pockat dlhsie, kym sa ti vratia? Alebo povies: Ok, odstupujem od toho, vratte mi peniaze? Len sa pytam, ako sa vlastne zachovat v takomto pripade, lebo verim, ze moze nastat pripad, kedy oprava je narocnejsia...alebo to tak nefunguje?
instant Odesláno 30. května 2010 Nahlásit Odesláno 30. května 2010 si zakaznik, zaplatil si za to peniaze, mas zaruku od vyrobcu a mas na to jednoducho narok aj zo zakona - aku dohodu chces riesit? presne kvoli tomu si predsa clovek kupuje hodinky u AD za nemalu cenu, nemam pravdu? ale tak ked sa clovek nechce dozadovat svojich prav, nemusi, to je kazdeho vec. okrem toho, su to predsa len obycajne hodinky, nie raketoplan. tam sa nie je s cim 30 dni hrat. netreba so sebou nechat vytento.. vieme co.
Ezoter Odesláno 31. května 2010 Autor Nahlásit Odesláno 31. května 2010 Zatím děkuji všem za odpovědi a dneska tam na ně jdu...Potom napíšu co a jak...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se