dawe009 Odesláno 2. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2010 Navíc ono s těma koňama je to taky dost pofidérní, když má někdo motor v předu a náhon na zadek tak zákonitě dochází k velkým ztrátám, stejně naopak. U 911 je ta výhoda, že motor je vzadu a kola hned pod ním, jsou zatížena jaho váhou a tak má auto úžasnou trakci v zatáčce. Milionkrát jsem si přísahal, že už nikdy nebudu reagovat v žádné diskusi o autech, protože to většinou s diskusí nemá moc společného. Velice Ti přeji splnění snu, taky mám Porsche moc rád. Možná skoro víc kvůli jeho tradici, než kvůli jeho schopnostem. Ale je to obrovský fenomén a bavilo by mě nějaký mít. Je fajn, že ty máš auto, o kterém jsi přesvědčen, že je skvělé a ještě víc se mi líbí, jak se o něj staráš. Ale promiň, takovou blbost, co jsi napsal, fakt nezkousnu. To je z Tvé hlavy nebo nějaké přebrané moudro? Ono obecně motor vzadu a pohon zadních kol je asi to nejhorší řešení uspořádání pohonu. Je jen důkazem skvělé práce německých inženýrů, že dokázali během desítek let vypilovat podvozek 911 do stavu, kdy je schopen přenášet účinně výkon na silnici. Poprvé se jim to podařilo právě u 993. 996 je co se podvozku týče řešeno velmi podobně. Proto i s tím lehkým předkem a přemotorovaným zadkem umí to auto zkrotit.. a taky elektronika. Projeď se v nějaké ostřejší verzi z 80tých let a budeš si o koncepci "všechno vzadu" myslet něco jinýho. Prve jsem to trochu přehnal a bylo to spíš o emocích, přiznávám. 996 samo o sobě samozřejmě není špatné auto, jen mi prostě jízda s ním přijde záživná asi jako s Audi TT a podobnými..jestli mě chápeš. To auto pro mě nemá charisma, je to zkrátka jen luxusně vybavené malé auto s výkonným motorem..a to je pro mě něco jiného než sporťák. Je jistě fajn na denní ježdění, možná jedno z nejlepších, ale pod plachtou v garáži bych měl na víkendové vyjížďky asi jiný model. Můžeme se samozřejmě bavit o 996 GT2, GT3 a různých Cupových úpravách..ale to už jsou úplně jiná auta..a ano, tam už jediným problémem opravdu zůstavají jen ty ošklivý světla. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 2. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2010 Sosnová má hlavně jednu zásadní vadu - příšerný povrch. Tam se gumy nesjížděj, ale trhaj. Na měkký směsi úplnej zabiják. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 2. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2010 Sosnová má hlavně jednu zásadní vadu - příšerný povrch. Tam se gumy nesjížděj, ale trhaj. Na měkký směsi úplnej zabiják. S 330ci jsem tak gumy roztrhal, ale přilnavost veškerá žádná Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 2. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2010 Tak odedneška na otázku "Co máš za auto?" nemám odpověď... Musím si něco nového vybrat A to je radost! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 2. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2010 Já sem měl na víkend novou Astru 1.6 turbo 180k sportpaket a docela sem byl překvapenej,jak taky může dneska vypadat auto nižší střední třídy.Skvělej interiér,dobrý sedačky,dobrá hudba.Motor táhne nejvíc po překoročení 3000 otáček.Má o něco větší sílu než moje bejvalá E46320i 125kw.Žádný závody sem s tím nejel,ale na svižnou jízdu moc pěkný svezení.Cit ve volantu žádnej,to už je ale dneska klasika a v podstatě mi to je jedno.I na 18palcových kolech parádně tlumila nerovnosti.Hlavní výtka je ke spotřebě-pohodička jízda 8-9 litrů,svižná až dost rychlá 13.Ale celkově moc pěkný autíčko. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 2. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2010 Milionkrát jsem si přísahal, že už nikdy nebudu reagovat v žádné diskusi o autech, protože to většinou s diskusí nemá moc společného. Velice Ti přeji splnění snu, taky mám Porsche moc rád. Možná skoro víc kvůli jeho tradici, než kvůli jeho schopnostem. Ale je to obrovský fenomén a bavilo by mě nějaký mít. Je fajn, že ty máš auto, o kterém jsi přesvědčen, že je skvělé a ještě víc se mi líbí, jak se o něj staráš. Ale promiň, takovou blbost, co jsi napsal, fakt nezkousnu. To je z Tvé hlavy nebo nějaké přebrané moudro? Ono obecně motor vzadu a pohon zadních kol je asi to nejhorší řešení uspořádání pohonu. Je jen důkazem skvělé práce německých inženýrů, že dokázali během desítek let vypilovat podvozek 911 do stavu, kdy je schopen přenášet účinně výkon na silnici. Poprvé se jim to podařilo právě u 993. 996 je co se podvozku týče řešeno velmi podobně. Proto i s tím lehkým předkem a přemotorovaným zadkem umí to auto zkrotit.. a taky elektronika. Projeď se v nějaké ostřejší verzi z 80tých let a budeš si o koncepci "všechno vzadu" myslet něco jinýho. Prve jsem to trochu přehnal a bylo to spíš o emocích, přiznávám. 996 samo o sobě samozřejmě není špatné auto, jen mi prostě jízda s ním přijde záživná asi jako s Audi TT a podobnými..jestli mě chápeš. To auto pro mě nemá charisma, je to zkrátka jen luxusně vybavené malé auto s výkonným motorem..a to je pro mě něco jiného než sporťák. Je jistě fajn na denní ježdění, možná jedno z nejlepších, ale pod plachtou v garáži bych měl na víkendové vyjížďky asi jiný model. Můžeme se samozřejmě bavit o 996 GT2, GT3 a různých Cupových úpravách..ale to už jsou úplně jiná auta..a ano, tam už jediným problémem opravdu zůstavají jen ty ošklivý světla. Já si trochu přileju oleje do ohně. Jako "klasický sportovní automobil" je označován vůz s motorem vepředu a se zadním náhonem(samozřejmě jsou tam i jiná kritéria, ale tohle je jedno z hlavních). Můj osobní pocit je, že normálně je motor vzadu a zadní náhon super na sníh, ale ne na okruh. Že to u 911ky funguje je obrovská práce inženýrů ve vývoji a diagnostice firmy a ne výhoda poskládání vozu. Ideál je motor těsně před zadní nápravou, ale to už není sporťák, ale závodní speciál. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 2. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2010 (upraveno) Milionkrát jsem si přísahal, že už nikdy nebudu reagovat v žádné diskusi o autech, protože to většinou s diskusí nemá moc společného. Velice Ti přeji splnění snu, taky mám Porsche moc rád. Možná skoro víc kvůli jeho tradici, než kvůli jeho schopnostem. Ale je to obrovský fenomén a bavilo by mě nějaký mít. Je fajn, že ty máš auto, o kterém jsi přesvědčen, že je skvělé a ještě víc se mi líbí, jak se o něj staráš. Ale promiň, takovou blbost, co jsi napsal, fakt nezkousnu. To je z Tvé hlavy nebo nějaké přebrané moudro? Ono obecně motor vzadu a pohon zadních kol je asi to nejhorší řešení uspořádání pohonu. Je jen důkazem skvělé práce německých inženýrů, že dokázali během desítek let vypilovat podvozek 911 do stavu, kdy je schopen přenášet účinně výkon na silnici. Poprvé se jim to podařilo právě u 993. 996 je co se podvozku týče řešeno velmi podobně. Proto i s tím lehkým předkem a přemotorovaným zadkem umí to auto zkrotit.. a taky elektronika. Projeď se v nějaké ostřejší verzi z 80tých let a budeš si o koncepci "všechno vzadu" myslet něco jinýho. Prve jsem to trochu přehnal a bylo to spíš o emocích, přiznávám. 996 samo o sobě samozřejmě není špatné auto, jen mi prostě jízda s ním přijde záživná asi jako s Audi TT a podobnými..jestli mě chápeš. To auto pro mě nemá charisma, je to zkrátka jen luxusně vybavené malé auto s výkonným motorem..a to je pro mě něco jiného než sporťák. Je jistě fajn na denní ježdění, možná jedno z nejlepších, ale pod plachtou v garáži bych měl na víkendové vyjížďky asi jiný model. Můžeme se samozřejmě bavit o 996 GT2, GT3 a různých Cupových úpravách..ale to už jsou úplně jiná auta..a ano, tam už jediným problémem opravdu zůstavají jen ty ošklivý světla. Hehehe, to jsi mě super pobavil, úplně se za břicho popadám, přirovnávat 911 k TTčku? A navíc říct o 911 že není sporťákem? Napíšeš že je to obrovský fenomén a pak že 911 nemá charizma že je to jen malé auto (pravděpodobně jsi na velké ,,sportovní Lexusy,,)? To jsi ne trochu mimo, ale úplně mimo silnici, ne li přímo v rigólu. 911 byla je a bude vždy měřítkem pro ostatní sporťáky a to i s motorem za zadní nápravou. Ano 911 je svým uspořádáním unikát, který popírá všechny fyzikální zákony a bez práce německých inženýrů by se s autem nedalo sportovně jezdit. Bavit se o řadě GT je bavit se o supersportech a ne o sportovních autech. Sorry, ale Carrera je něco na míle vzdáleného tomu co jsi zde uved, až se mi ani nechce věřit že jsi vůbec kdy nějakou řídil (a už vůbec to TTčko), pokud ano, takl by jsi cítil tu odezvu na volantu a neuveřitelně komunikativní řízení s obrovskou trakcí na zadku. Jistě je třeba si uvědomit, že řízení 911tky díky své koncepci má svá specifika a každému nemusí padnout, ale to jsi tady napsal je opravdu strašná hovadina, že si ji zkopíruju a pošlu na svoje kámoše co milují sporťáky, aby se taky trochu pobavili Jo a jinak ta ,,blbost,, je z mé hlavy tedy spíše z praktických zkušeností hlavně z brněnskýho okruhu. Upraveno 2. května 2010 uživatelem midloch Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 3. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2010 Tak z divokých úvah se vynořila finálová trojka, preferuji je zhruba v tomto pořadí: Mazda MX-5 2.0 NC + náklady na provoz, čisté řidičské auto, cena - je to spíš hračka, ne úplně dospělé auto Nissan 350Z + rychlost, sportovní zážitek, motor, vzhled - nutilo by mě to k silničnímu násilí, náklady, cena BMW 330Ci + dobré, rychlé, spolehlivé a relativně dospělé auto - prapodivná image pubertálního závodníka, náklady Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 3. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2010 Tak z divokých úvah se vynořila finálová trojka, preferuji je zhruba v tomto pořadí: Mazda MX-5 2.0 NC + náklady na provoz, čisté řidičské auto, cena - je to spíš hračka, ne úplně dospělé auto Nissan 350Z + rychlost, sportovní zážitek, motor, vzhled - nutilo by mě to k silničnímu násilí, náklady, cena BMW 330Ci + dobré, rychlé, spolehlivé a relativně dospělé auto - prapodivná image pubertálního závodníka, náklady Na základě mých zkušeností ti jednoznačně vřele doporučuju Nissan 350Z Za ty love dostaneš super zábavu a nadčasobej design, jen bacha na jeho lehoučkej zadeček, takže bych raději doporučil aspoň ze začátku nechat zapnutou stabilizaci ať tě to někde nesmýkne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 3. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2010 Na základě mých zkušeností ti jednoznačně vřele doporučuju Nissan 350Z Za ty love dostaneš super zábavu a nadčasobej design, jen bacha na jeho lehoučkej zadeček, takže bych raději doporučil aspoň ze začátku nechat zapnutou stabilizaci ať tě to někde nesmýkne. Hm, ale třeba brzdové kotouče za 10tis, které budou mizet rychle, mi přijdou jako docela drahá sranda Z Mercedesu jsem zvyklý na laciné díly... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 3. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2010 Hm, ale třeba brzdové kotouče za 10tis, které budou mizet rychle, mi přijdou jako docela drahá sranda Z Mercedesu jsem zvyklý na laciné díly... To jo, na druhou stranu záleží na tom jak s tím jezdíš, pokud ne pořád jen na okruhu, tak ti nějakej ten rok vydrží. Je potřeba si říct, že je to auto pro radost a člověk žije jen jednou tak by si svoje sny měl plnit (pokud to jen trošku jde). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 3. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2010 (upraveno) To jo, na druhou stranu záleží na tom jak s tím jezdíš, pokud ne pořád jen na okruhu, tak ti nějakej ten rok vydrží. Je potřeba si říct, že je to auto pro radost a člověk žije jen jednou tak by si svoje sny měl plnit (pokud to jen trošku jde). Já si nechci svůj sen plnit za cenu toho, že budu pořád muset tahat peníze z rodičů, protože potřebuju něco na autě opravit... Ale Nissan bude možnost, pokud se do MX 5 nevejdu, což se zatím stále jeví jako reálná možnost. EDIT: Jakožto starej sedlák vím, že můžu mít jen tolik koní, kolik mám sena. Upraveno 3. května 2010 uživatelem Tada Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benne Odesláno 3. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2010 BMW ! To je radosť z jazdy ostrý motor, krásny zvuk, neprekonatelne riadenie a radenie (manuál). Mazdu by som vyskrtol na mojom mieste, Nissan sa mi nepáči aj keď jazda s ním je sranda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 3. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2010 BMW ! To je radosť z jazdy ostrý motor, krásny zvuk, neprekonatelne riadenie a radenie (manuál). Mazdu by som vyskrtol na mojom mieste, Nissan sa mi nepáči aj keď jazda s ním je sranda Jo, reklamní leták jsem taky četl BMW je sice radost z jízdy, ale je moc praktické na to, aby ta radost byla čistá E46 jsem zkousil jen na okruhu, 323i, docela fungovala. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubS Odesláno 3. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2010 Akorát u Nissana 3.5V6 asi nebude spotřeba 12-13L jak máš v zadání. Bude to stejný motor co mám v Renaultu, spotřebu mám kolem 12 litrů ale jezdím v Mostě což je taková velká vesnice v Praze bych tam byl tak za 15L. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 3. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2010 Akorát u Nissana 3.5V6 asi nebude spotřeba 12-13L jak máš v zadání. Bude to stejný motor co mám v Renaultu, spotřebu mám kolem 12 litrů ale jezdím v Mostě což je taková velká vesnice v Praze bych tam byl tak za 15L. Tak já toho po Praze taky moc nenajezdím, protože tam nebydlím Spíš to budou delší trasy, svižným tempem, takže taky tak 25 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessio Odesláno 3. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2010 Kup si BMW nebo Nissan, na rozdíl od nich si tě v Mazdě vůbec nedokážu představit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 3. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2010 Kup si BMW nebo Nissan, na rozdíl od nich si tě v Mazdě vůbec nedokážu představit Do BMW se mi moc nechce, já si v něm nedovedu představit sám sebe A Nissan tady v ČR není ani jeden slušný - to jest evropská verze, nenapadná tunerem... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubS Odesláno 3. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2010 Tak já toho po Praze taky moc nenajezdím, protože tam nebydlím Spíš to budou delší trasy, svižným tempem, takže taky tak 25 Tak to jóó jinak na motor je na netu samá chvála akorát je strašně složitej a u Renaulta je k němu taky na píču přístup (jak jinak když to má ve znaku) třeba jen při výměně svíček se musí sundat sání a víka ventilů Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Well Odesláno 3. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2010 Ceny náhradních dílů Nissanu jsou brutální. Čelní sklo skoro 40 tisíc. Kotouče už tu někdo psal. Náhrada na 350Z v podstatě neexistuje (co říkal majitel). BMW funguje, ale proti MX-5 je to čajíček. Ještě jako možnost by tu byl Lotus Elise, ale tam to bude s díly to samé jako u Nissanu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se