Přejít na obsah

Chrono24


enslow

Doporučené příspěvky

On 5/12/2024 at 10:53 AM, parnistroj said:

To převzetí/ověření by si zasloužilo trochu rozvést: dle mé zkušenosti v některých případech pouhé potvrzení převzetí balíku dopravci uvolňuje peníze. Pak máte 14 dnů na případnou reklamaci. Stalo se mi to pouze u prodejců s vysokými počty hodnocení, což asi spíše znamená, že jsou z hlediska chrono24 prověřené či pod nějakou smlouvou (nevím) a u velkých dopravců typu FedEx nebo DHL. Každopádně to (pro mě) dobře korelovalo s mou představou, kde žádné problémy nečekám a kde bych si měl dat pozor, takže jsem to moc neřešil :) Na stránkách Chrono24 by se možná dálo dohledat více. Sorry, jestli nosím sovy do Athén 😊

neviem, ci nejak zalezi na pocte hodnoteni, z mojej skusenosti to zatial vyzera tak, ze

- pri sukromnom predjacovi je potrebne "manualne" potvrdenie kupujucim alebo po uplynuti 14 dni (ak si spravne pamatam) peniaze automaticky uvolnia, aj ked kupujuci nepotvrdi prijatie ale ani neda ziadnu namietku. 

- pri profesionalnych predajcoch boli peniaze uvolnene vzdy hned ked prepravca reportoval odovzdanie zasielky, bez toho aby som ja musel prevzatie potvrdit. Ale je pravda, ze som kupoval zatial od dealerov len s vela a pozitivnymi hodnoteniami.

Upraveno uživatelem bluman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 4/27/2024 at 11:26 AM, ivan_989 said:

Ďakujem. Žil som v ilúzii ze použitý tovar osobnej spotreby bude mať nejaké úľavy na dani, ale to bola zrejme moja naivita  :)

od cla a dph su oslobodene zasielky neobchodnej povahy (t.j. od sukromnej osoby sukromnej osobe) s hodnotou nepresahujucou 45€

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je to se službou "Certified" za 199€, píšou tam: pojištěné odeslání v ceně. To znamená odeslání až ke mě nebo jen k tomu "důvěryhodnému hodináři"? 

Jde mi o to, že někteří prodejci mají cenu za přepravu vyšší, tak jestli se dá přes certified ušetřit a ještě mít ten jejich certifikát?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Zdá se mi to, nebo v globálu rámcově zdražily náklady na dopravu? Jedno odkud.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Just now, Joseph said:

Kazdy si da radsej dopravu vyssiu, lebo z dopravy nestracaju ziadne percenta

Viac sa oplati napr 2000 hodinky a 300 doprava jak 2250 hodinky a 50 doprava, ale nesmie to byt okate ze 1500 hodinky a 800 doprava 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Ahoj, jak funguje uvolnění peněz, pokud kupující nepotvrdil převzetí? Mám aktuálně prodané hodinky, dle trackingu doručeno v pátek, kupující zatím nic nepotvrdil. Uvolní to nakonec Chrono nějak automaticky, nebo jim mám napsat, nebo mám problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 minutami, Jarmom napsal:

Ahoj, jak funguje uvolnění peněz, pokud kupující nepotvrdil převzetí? Mám aktuálně prodané hodinky, dle trackingu doručeno v pátek, kupující zatím nic nepotvrdil. Uvolní to nakonec Chrono nějak automaticky, nebo jim mám napsat, nebo mám problém?

To je úplně v pohodě. Pokud by to trvalo déle, tak se obrať na Chrorno a vyřešíš to s nimi. Já jsem s nimi řešil vadný pásek a komunikace probíhala naprosto super. Vše jsme dořešili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Petr_2014 napsal:

Ahoj,

rád bych se zeptal jak to fungujete když prodávám hodinky? Kdo zajišťuje dopravu při prodeji pokud jsem soukromá osoba a ne společnost. Musím si objednat dopravu a nebo ji objednává chrono?

Děkuji

Petr

Nabídneš nějakou cenu hodinek. Kupující projeví zájem. Víš odkud je, takže podle toho si sám vybereš firmu, kterou mu to pošleš. Od té zjistíš cenu dopravy, kterou sdělíš kupujícímu. Když s tím bude ok, plácnete si a on pošlete peníze na účet Chrona. Ty pak zajistíš tu dopravu za dohodnutou cenu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, Petr_2014 napsal:

A co když se jedná o hodinky které se pohybují okolo 200 000,-? Je nějaký dopravce který to pojistí?

U tak drahých hodinek by možná bylo lepší, jejich prodej svěřit nějakému zkušenějšímu prodejci/butyku. Jistě mají ověřené kanály pro jejich dopravu. A já jako kupující, určitě radši koupím hodinky za 200k od někoho s recenzemi, než soukromníka...

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, Jarmom napsal:

Ahoj, jak funguje uvolnění peněz, pokud kupující nepotvrdil převzetí? Mám aktuálně prodané hodinky, dle trackingu doručeno v pátek, kupující zatím nic nepotvrdil. Uvolní to nakonec Chrono nějak automaticky, nebo jim mám napsat, nebo mám problém?

Jestli se nepletu tak tam byla lhůta nevím jestli 10 dní do kdy kupující potvrdil skutečné převzetí a pokuď tak neučinil poté chrono uvolnilo peníze atomaticky,ale mohlo se to změnit,já to takhle mněl je to asi 5let zpátky kdy jsem potvrzení potvrdil asi až 3den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Aleš 75 napsal:

Jestli se nepletu tak tam byla lhůta nevím jestli 10 dní do kdy kupující potvrdil skutečné převzetí a pokuď tak neučinil poté chrono uvolnilo peníze atomaticky,ale mohlo se to změnit,já to takhle mněl je to asi 5let zpátky kdy jsem potvrzení potvrdil asi až 3den.

Tak ta lhůta je tam předpokládám na projevení nějakých skrytých vas a možnost jednání o kompenzaci s prodejcem, než ku uvolnite peníze. Jedinkrát jsem toho i využil, když hodinky neodpovídaly popisu, a šly od zdi ke zdi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 10. 2024 v 1:58, Aleš 75 napsal:

To máš naprostou pravdu.Tam jde spíše o to kdy to chrono uvolní peníze prodejci.

Teď při vystavování inzerátu, mi to ukazovalo 7dní na uvolnění peněz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale pozor, je to 7 dnů od potvrzení kupujícím, že zboží dostal. Pokud to nepotvrdí, čekáte do bůhvíkdy. Pokud potvrdí, tak buď za těch zmíněných 7 dnů automaticky, nebo kupující ještě může ručně potvrdit že je zboží v pořádku a pak jsou peníze uvolněny hned. 

Mně ten kupující doručení nepotvrdil, tak jsem musel volat na Chrono24 podporu, kde jsem jim dodal data z trackingu. Oni pak druhý den ručně potvrdili doručení a asi za 3 dny mi poslali peníze. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Jarmom napsal:

Ale pozor, je to 7 dnů od potvrzení kupujícím, že zboží dostal. Pokud to nepotvrdí, čekáte do bůhvíkdy. Pokud potvrdí, tak buď za těch zmíněných 7 dnů automaticky, nebo kupující ještě může ručně potvrdit že je zboží v pořádku a pak jsou peníze uvolněny hned. 

Mně ten kupující doručení nepotvrdil, tak jsem musel volat na Chrono24 podporu, kde jsem jim dodal data z trackingu. Oni pak druhý den ručně potvrdili doručení a asi za 3 dny mi poslali peníze. 

Tam ta lhůta po nepotvrzení, ale doručeném trackingu bývala tuším 10 nebo 14dní. Ale pravda, že po potvrzení jsou zhruba do dvou dnů na účtu(Revolut).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...