Návštěvník Eternaowner Odesláno 18. prosince 2005 Nahlásit Odesláno 18. prosince 2005 Zdědil jsem je po pradědovi, jsou to zlaté kapesní hodinky eterna s 20 kameny, zajímalo by mě jakou mají hodnotu, předpokládám že velkou, vzhladem k tomu že se nové prodávají pěkně draho, fungují jak za mlada jsou asi 80 let staré. průměr 50mm. Poslal bych i foto kdybych věděl jak
kubson Odesláno 18. prosince 2005 Nahlásit Odesláno 18. prosince 2005 jsem laik, tak se mozna pletu, ale problem s "cibulema" je, ze jich koluje obrovske mnozstvi a kazdy kdo vystracha hodinky po dedovi si hned mysli ze nasel poklad, ale je fakt ze skutecne exkluzivnich je dost malo.. kazdopadne jestli jsou to kvalitni svycarske hodinky, navic zlate, tak urcite svou hodnotu mit budou, a navic prakticky neomezenou zivotnost, pokud se cas od casu dostaly k dobremu hodinari, ale asi bych od toho necekal buhvi co.. co se tyka ceny tak urcitym voditkem mohou byt aukce na ebay.com - mam pocit ze se nakonec ukaze ze "sentimentalni" hodnota je vetsi nez hodnota vyjadrena penezi, ktere byste za hodinky mohl dostat. ad vkladani fotek: http://forum.chronomag.info/viewtopic.php?id=339
Návštěvník Eternaowner Odesláno 18. prosince 2005 Nahlásit Odesláno 18. prosince 2005 to je jasný že né každé hodinky jsou bůh ví co, eterna ale není žádný ořezávátko, neprodávám je a cibulí značky eterna mám pocit že není mnoho.
Návštěvník Eternaowner Odesláno 18. prosince 2005 Nahlásit Odesláno 18. prosince 2005 proč je vkládání obr takový opruz:-( a ještě mi to nefachá