Karel Mareček Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Odesláno 13. března 2012 Dobrý den, sestra mi věnovala hodinky, které dostala a nikdy je nenosila. Jedná se o hodinky RADO XERAMO LADIES CERAMICS PETITE WATCH R24454172. Jsou nové a v originálním balení. Jakožto analfabet přes hodinky, bych Vás chtěl poprosit o radu, kde je nejlépe mohu prodat. Zde nemohu inzerovat, jelikož nemám potřebné příspěvky ve foru, tak jsem se Vás odborníku chtěl zeptat, kde na internetu nebo v kamenných obchodech může člověk takovéto hodinky prodat. Předem moc děkuji za odpověď. Přikládám foto hodinek. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.
Jay Doll Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Odesláno 13. března 2012 A nebo Království hodin A nebo Nekázanka bazar
lukin_ova Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Odesláno 13. března 2012 Pokud jsou to ty které nabízíš tady: klik odkaz a tady: klik odkaz pak věz, že ty samé jsou k mání na ebay za 329 USD.klik odkaz Takže pokud jsi je koupil za 40 000,- tak jsi koupil špatně a 15 000,- za které je nabízíš není dobrá cena .... howk .....
Jay Doll Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Odesláno 13. března 2012 Jo, chronomágy jen tak někdo neoblafne
Horhe Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Odesláno 13. března 2012 Já se divim, že mu tenhle blbě zamaskovanej inzerát ještě nikdo nesmázl.
Karel Mareček Odesláno 13. března 2012 Autor Nahlásit Odesláno 13. března 2012 Já je nekoupil. Segra je dostala v Anglii od bohatého expřítele. Teď cestuje po světě a nechala mi je ať se postarám o prodej. Kupoval to prý za tuto cenu a takto jsem to nastřelil od oka. Samozřejmě, že chci trhnout co nejvíc, ale očividně toto je moc. Chci to hlavně někde prodat, proto se ptám tady.