Tadeas Odesláno 20. července 2012 Nahlásit Odesláno 20. července 2012 Otázka: je potrebné pri reklamácii,ak sú hodinky v dvojročnej záručnej lehote poslať kompletné, aj s puzdrom či bez ? Poradte prosím Vás ako postupovať dík.
JII. Odesláno 20. července 2012 Nahlásit Odesláno 20. července 2012 Pokud myslíš pouzdrem tělo hodinek, tak určitě. Pokud je tím myšlen obal, tak v ČR to není nutné, domnívám se, že na Slovensku bude v této věci úprava obdobná - příp. mne někdo opravte.
sery.vlk Odesláno 20. července 2012 Nahlásit Odesláno 20. července 2012 Myslím, že většina firem by byla velmi nešťastná, kdyby hodinky k servisu přišly v originální krabici - byla by to pro ně zbytečná logistická komplikace, nemají prostory na uskladnění a systém na párování hodinek a krabic .-)
Tadeas Odesláno 21. července 2012 Autor Nahlásit Odesláno 21. července 2012 Dík za info, mám na fortiskách na presklennom dýnku smietku fakt ma to štve. Ako sa tam dostala,keď boli kupované nové neviem, Že by od výroby niečo zanedbali ? Hmm neviem taká firma.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se