Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím Pirx.

 

Pak tam ovšem máme dokonalé řídící letového provozu, kteří vždy ochotně pomůžou a dostanou letadlo bezpečně na zem, ať už jednomotorové, či více motorové.

Odesláno

Ale veľký pozor. Obchodnú dopravu majú za podmienok ifr v noci povolené lietat jednomotorove lietadla, ktoré sú vybavené motorom turboprop pratt and Whitney. Má ho napr pilatus alebo cessna grand caravan. Povolili to preto lebo za 40 rokov prevádzky ten motor nikdy nikomu nevysadil

Odesláno (upraveno)

Když už jsem si koupil od Wardů C1000 Typhoon, tak si holt budu muset něco o tom letadle nastudovat. A začnu tím, že si slepím model ;)

post-44633-0-06857400-1499769533_thumb.jpg

post-44633-0-61556500-1499769536_thumb.jpg

post-44633-0-95292000-1499769582_thumb.jpg

post-44633-0-75826600-1499769617_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Dokusan
Odesláno

enslowe, co je špatné na Cessně 303 ?

 

To ze s jednym motorom  nie je moc ochotna letiet. A myslim ze pri plnom zatazeni s jednym motorom je s nou prakticky nemozne pokracovat v lete.  

Odesláno

Asi máš pravdu :-)

 

At sea level on a standard day and moderate load, the Crusader will climb at 1,000 feet per minute but this drops drastically with altitude and load. And with one engine you?ll be lucky to climb at all. Cessna?s specs will show a single-engine climb rate of 250 feet per minute at sea level on a standard day, but pilots have reported that the reality is much less.

Odesláno

Inak to mi vysvetli. Ze v akom stave je ten motor pokial bulik leti na jednom motore a povedzme ten motor je asi pri plnom vykone. Aka je pravdepodobnost prehorenia toho motora. ?

Odesláno

Nevím, co přesně myslíš slovem prehorenia, letadlo je postaveno tak, že bezpečně dokáže letět na jeden motor ( CFM56-7B) v max. vzletové hmotnosti 79t. v jakékoliv režimu. To je sice na hraně, ale dá se. 

 

Jinak B737 při vysazení jednoho motoru,  při certifikaci ETOPS musí být schopen letět  na jeden motor 180min na záložní letiště. Je tam více podmínek, ale B737 to zvládá.

Odesláno (upraveno)

Trochu mi to začíná připomínat soutěž, "Kdo má většího pinďoura". Dávejte radši nějaký pěkný fotky, poučný a zajímavý videa a možná míň teoretizujte. Jsme tady pro zábavu a poučení, ne na školení. PAIX hoši. :cheers:  

Edit: A možná nejaký obrázky z vašeho vlastního lítání. Jsem začátečník, rád se pokochám. PS. Polítání v trenažeru Airbusu na starý Ruzyni už mám 2x za sebou.  

Upraveno uživatelem Cyril
Odesláno

Paráda! Tak já přidám taky jedno videjko z telefonu. Je asi rok starý. Jsem tou dobou občas dělal seznamovací lety s PPL, konkrétně tady Z-142. Metzitím jsem si ale pořídil vlastní ULL a PPL plány jsem opustil. 

Zatím nelituji. 

Odesláno (upraveno)

Welcome on board this nice weather sight seeing flight........................ so fasten your seatbelt and enjoy your flight :-)

post-13608-0-65219400-1500370953_thumb.jpg

Upraveno uživatelem enslow

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...