ava Odesláno 10. července 2017 Nahlásit Odesláno 10. července 2017 Zdravím Pirx. Pak tam ovšem máme dokonalé řídící letového provozu, kteří vždy ochotně pomůžou a dostanou letadlo bezpečně na zem, ať už jednomotorové, či více motorové.
enslow Odesláno 10. července 2017 Nahlásit Odesláno 10. července 2017 Ale veľký pozor. Obchodnú dopravu majú za podmienok ifr v noci povolené lietat jednomotorove lietadla, ktoré sú vybavené motorom turboprop pratt and Whitney. Má ho napr pilatus alebo cessna grand caravan. Povolili to preto lebo za 40 rokov prevádzky ten motor nikdy nikomu nevysadil
Chronař Odesláno 11. července 2017 Nahlásit Odesláno 11. července 2017 enslowe, co je špatné na Cessně 303 ?
ava Odesláno 11. července 2017 Nahlásit Odesláno 11. července 2017 Počkej, chceš mě říct, že například s Cirrusem nemůžu letět IFR noc, co je to za blbost?
Pirx Odesláno 11. července 2017 Nahlásit Odesláno 11. července 2017 (upraveno) Ava: sam si muzes litat jak chces.... s obchodni dopravou je to nejaky zase strasne vsecko komplikovany, asi bys proste nemel uplne jako verejne prodavat letenky, kdyz vis ze poletis potme triastyrou i kdyby byla stokrat ifrova... :) http://www.flyingmag.com/commercial-single-engine-turbine-ifr-operations-approved-Europe Upraveno 11. července 2017 uživatelem Pirx
enslow Odesláno 11. července 2017 Nahlásit Odesláno 11. července 2017 Počkej, chceš mě říct, že například s Cirrusem nemůžu letět IFR noc, co je to za blbost?Nie obchodnu dopravu. Sukromne mozes
Dokusan Odesláno 11. července 2017 Nahlásit Odesláno 11. července 2017 (upraveno) Když už jsem si koupil od Wardů C1000 Typhoon, tak si holt budu muset něco o tom letadle nastudovat. A začnu tím, že si slepím model Upraveno 11. července 2017 uživatelem Dokusan
enslow Odesláno 11. července 2017 Nahlásit Odesláno 11. července 2017 enslowe, co je špatné na Cessně 303 ? To ze s jednym motorom nie je moc ochotna letiet. A myslim ze pri plnom zatazeni s jednym motorom je s nou prakticky nemozne pokracovat v lete.
Chronař Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 Asi máš pravdu :-) At sea level on a standard day and moderate load, the Crusader will climb at 1,000 feet per minute but this drops drastically with altitude and load. And with one engine you?ll be lucky to climb at all. Cessna?s specs will show a single-engine climb rate of 250 feet per minute at sea level on a standard day, but pilots have reported that the reality is much less.
ava Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 No nic moc, v podstatě jsi rád, že to vůbec letí.
enslow Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 Zazil som to na vlastnej kozi takze netliacham :-)
ava Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 No nemysli si, že plnej bulík je nějaký zázrak. Ale dá se.
enslow Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 Inak to mi vysvetli. Ze v akom stave je ten motor pokial bulik leti na jednom motore a povedzme ten motor je asi pri plnom vykone. Aka je pravdepodobnost prehorenia toho motora. ?
ava Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 Nevím, co přesně myslíš slovem prehorenia, letadlo je postaveno tak, že bezpečně dokáže letět na jeden motor ( CFM56-7B) v max. vzletové hmotnosti 79t. v jakékoliv režimu. To je sice na hraně, ale dá se. Jinak B737 při vysazení jednoho motoru, při certifikaci ETOPS musí být schopen letět na jeden motor 180min na záložní letiště. Je tam více podmínek, ale B737 to zvládá.
Cyril Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 (upraveno) Trochu mi to začíná připomínat soutěž, "Kdo má většího pinďoura". Dávejte radši nějaký pěkný fotky, poučný a zajímavý videa a možná míň teoretizujte. Jsme tady pro zábavu a poučení, ne na školení. PAIX hoši. Edit: A možná nejaký obrázky z vašeho vlastního lítání. Jsem začátečník, rád se pokochám. PS. Polítání v trenažeru Airbusu na starý Ruzyni už mám 2x za sebou. Upraveno 12. července 2017 uživatelem Cyril
enslow Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 Dobré takže tu je moje video z letu a pristátia na našej zlinke 43 om dor- neboli dorke
lordsoft Odesláno 12. července 2017 Nahlásit Odesláno 12. července 2017 Ja som sice bol len ako pasazier vzadu, ale vylet to bol famozny
Cyril Odesláno 13. července 2017 Nahlásit Odesláno 13. července 2017 Paráda! Tak já přidám taky jedno videjko z telefonu. Je asi rok starý. Jsem tou dobou občas dělal seznamovací lety s PPL, konkrétně tady Z-142. Metzitím jsem si ale pořídil vlastní ULL a PPL plány jsem opustil. Zatím nelituji.
enslow Odesláno 18. července 2017 Nahlásit Odesláno 18. července 2017 (upraveno) Welcome on board this nice weather sight seeing flight........................ so fasten your seatbelt and enjoy your flight :-) Upraveno 18. července 2017 uživatelem enslow
Klotzman Odesláno 18. července 2017 Nahlásit Odesláno 18. července 2017 Létadlo v Burgasu vyjelo z dráhy, letiště je uzavřeno. Japa se tohle stane? Já myslel, že v takových letadlech je už všechno hlídaný automatikou a zmrvit se to dá jen když pilot moc chce. Teda za normálních/ideálních podmínek, které v Burgasu předpokládám.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se