Jump to content

Recommended Posts

Zdravím pánov a dámy,

 

za  2 roky práce v aerospace sa mi podarilo dať dokopy nejaký tých pár MB(či skorej asi GB :-) materiálu, všeobecne o lietadlách, letectve. Fotky, linky, maľby...niečo z toho isto máte, niečo je prevzaté odtiaľto...no veľa je od kolegov z brandže.

 

Ak máte niekto záujem, pripravte si voľné miesto v mail.schránke, najlepšie v takej čo príjme i maily o veľkosti 10+ MB a pošlite mi maily. Forwardnem čo mám...prípadne môžete čosi zaujímavé poslať i Vy.

 

Tiež Vás môžem hodiť do mailing listu, pre takéto vecičky...ktoré mi stále od bývalých kolegovcov chodia.

 

Dobrú noc zatiaľ  :cheers:

 

F.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Takovou možnost v mailu nemám, ale nemohl bys to hodit na uložto.cz? Docela rád bych se na to podíval.

 

Pokud by šly i ty maily, tak mailovka je stejná jako nick na seznamu tečka cz.

 

Dík.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Takovou možnost v mailu nemám, ale nemohl bys to hodit na uložto.cz? Docela rád bych se na to podíval.

 

Pokud by šly i ty maily, tak mailovka je stejná jako nick na seznamu tečka cz.

 

Dík.

 

Ak to pôjde na dáke ulozto tak chcem potom link. Dík

 

Pokud by to šlo, tak bych na to taky rád mrkl.

Uloz to by bylo fajn. Díky.

 

Válečné stíhačky byly by? Spojenecké? Nebo seznam, či přehled toho, co bys posílal...

 

Zdravím pánov, tak som čosi upol:

 

http://ulozto.sk/xPfKjV4M/lietadla-aviation-airlines-aerospace-zip (app.950 MB)

...prevažne fotky a pdf, napr: A-380, A319CJ - Czech Air Force, B787 Dreamliner, Blue Engels, ruské-čínske-americké Air Forces...

 

Plus XY vecí mám hlavne v maili, tak prípadne postnite i maily...vačsina by mohla preliezť i do mailov s kapacitov do 10MB...

 

Príjemné čítanie a pozeranie :cheers: .

 

F.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, už som to snáď opravil na verejné, skúste prosím dakto, díky.

 

No tak náhodou tam je zhruba polovica vecí venovaná leteckým silam, vojenským...

 

Daj mail prípadne, tam by mohlo byť viac "bojových" záležitostí...

 

 

F.

Hmm. takže roury a autobusy... :(

Jinak "Súbor je súkromný a nemáš právo ho prezerať. Ak je súbor Tvoj, prihlás sa na svoj účet."

Link to comment
Share on other sites

 

Plus XY vecí mám hlavne v maili, tak prípadne postnite i maily...vačsina by mohla preliezť i do mailov s kapacitov do 10MB...

Maila jsem dával do prvního příspěvku, když tak prosím tam.

 

 

Už to funguje a stahuju. Díky moc.

Sorry, už som to snáď opravil na verejné, skúste prosím dakto, díky.

Link to comment
Share on other sites

Maila jsem dával do prvního příspěvku, když tak prosím tam.

 

 

Už to funguje a stahuju. Díky moc.

 

Tak som Ti čosi forwardol..príjemné pozeranie a čítanie.

 

F.

Link to comment
Share on other sites

Vzhledem k tomu, kolik je tu podle vlákna nadšenců do letadel, napadlo mě zkusit tu nabídnout takovou malou encyklopedii. Jedná se o 3 plné šanony karet,rozdělené do kategorií. Je mi líto je vyhodit, takže bych je rád daroval někomu, kdo to aspoň trochu ocení. Jedinou podmínkou je osobně v Praze, posílal bych je nerad vzhledem k váze. Myslím, že je tam vše od 747, přes dvojplošníky až po F-16

(Omlouvám se, F.B., že se cpu do vlákna, pokud by Ti to vadilo, samozřejmě to smažu)

post-26179-0-84903400-1372014103_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bol by som dobrý KKT, keby mi niečo také šľachetné a milé vadilo  :notworthy: 

 

Škoda že som mimo Prahy, hneď by som si po to k Tebe skočil, a dali by sme nejaké to pivko...

 

Snáď to niekto s chlapcov využije!

 

F.

 

Vzhledem k tomu, kolik je tu podle vlákna nadšenců do letadel, napadlo mě zkusit tu nabídnout takovou malou encyklopedii. Jedná se o 3 plné šanony karet,rozdělené do kategorií. Je mi líto je vyhodit, takže bych je rád daroval někomu, kdo to aspoň trochu ocení. Jedinou podmínkou je osobně v Praze, posílal bych je nerad vzhledem k váze. Myslím, že je tam vše od 747, přes dvojplošníky až po F-16

(Omlouvám se, F.B., že se cpu do vlákna, pokud by Ti to vadilo, samozřejmě to smažu)

attachicon.gifLetadla.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Tak to tady trochu oživím" Čumím do letenky a zjišťuji, že na NZ letím Boeingem 787 Dreamliner :clap: Na jednu stranu jsem dost zklamaný, protože už léta je můj sen letět Airbusem A 380 a stále ne a ne to dopadnout, ale tahle nová věc od Boeingu bude asi také zajímavá zkušenost" Už jste s ním někdo letěl? Ve Wiki mě překvapilo pár věcí, asi to bude také trochu adrenalin :lol2:

Zápory[editovat | editovat zdroj]

Na druhou stranu jsou uhlíková vlákna na rozdíl od kovů křehčí a v případě deformace (např. při leteckém neštěstí) se místo zkroucení a zbachratění (které se dá očekávat v případě hliníkové konstrukce) roztříští. Druhou, zatím nezodpovězenou otázkou, je odolnost konstrukce letounu z uhlíkových vláken vůči blesku. Zatímco kovová konstrukce se zachová jako Faradayova klec, uhlíková vlákna tuto schopnost nemají.

Defekty ve struktuře karoserie z uhlíkových vláken navíc nemusejí být tak zřetelné jako v případě kovové konstrukce a namísto pravidelných vizuálních kontrol letounů by se musely použít drahé postupy (např. na bázi sonografie), které vyžadují nová zařízení a jejich obsluhu a v některých případech nebudou možné bez rozebrání (částí) letounu.

Technické potíže[editovat | editovat zdroj]

Americký Federální úřad pro letectví v polovině ledna 2013 po sérii incidentů s poruchou baterií zakázal provoz všech asi 50 letounů Boeing 787, které už ve světě létaly. V dubnu téhož roku úřad schválil nový systém ochrany baterií před vznícením, což byl zásadní krok k tomu, aby se Dreamliner mohl vrátit k letům s cestujícími. Boeing sice nepřišel na to, co sérii poruch lithium-iontových baterií způsobilo, ale tvrdí, že díky jejich lepší ochraně už nebezpečí jejich vznícení nehrozí.[14]

post-364-0-86388800-1390078884_thumb.jpg

post-364-0-94858800-1390078890_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Letěl jsem s Polákama a paráda. Jen mě vadil ten economic class - je to jako v autobuse (narváno). Jestli máš možnost ven radši Premium Club  class, to je pohoda. Let je tichej, ale moc si toho asi tak z poloviny nepamatuju, protože jsme se zpráskali jako kozáci :).

Link to comment
Share on other sites

Jsem socka, takže economic :cheers: Jinak ve většině případů se také v letadle zliju. Líbí se mě ten interiér, jak diskotéka"

Letěl jsem s Polákama a paráda. Jen mě vadil ten economic class - je to jako v autobuse (narváno). Jestli máš možnost ven radši Premium Club  class, to je pohoda. Let je tichej, ale moc si toho asi tak z poloviny nepamatuju, protože jsme se zpráskali jako kozáci :).

Link to comment
Share on other sites

Škoda, mám CHINA SOUTHERN AIRLINES" Ale je to jedno, stejně bych do toho nešel, má rád střední třídu, je tam větší sranda a lépe si pokecáš, zvlášť když tam sedíš 15 hodin :drunk:

Jestli to máš s LOTem nabízejí ted slevy na Premium, takže to vyjde skoro jako economi.

Link to comment
Share on other sites

Škoda, mám CHINA SOUTHERN AIRLINES" Ale je to jedno, stejně bych do toho nešel, má rád střední třídu, je tam větší sranda a lépe si pokecáš, zvlášť když tam sedíš 15 hodin :drunk:

To já si taky rád pokecám (v rámci mých jazykovách schopností) :) , ale při mé vyšce 190 mě tam bylo docela těsno. Zpět jsem měl Premium a pohoda

Edited by jirka404
Link to comment
Share on other sites

Nevíš, jestli už se dá telefonovat? Tedy cenově dostupně? To asi záleží na aerolinkách a né na letadle,co?

To já si taky rád pokecám (v rámci mých jazykovách schopností) :) , ale při mé vyšce 190 mě tam bylo docela těsno. Zpět jsem měl Premium a pohoda

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...