Návštěvník dlubix Odesláno 4. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2015 Nic moc tohleto http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/360662-na-tchaj-wanu-se-zritilo-letadlo-do-reky-zemrelo-patnact-lidi.htmlNechápu, jak z toho mohl někdo vylézt živěj. Štěstí, že to padlo do vody, prototože byl plnej paliva a položit to na souš, tak by mu to dost pravděpodobně chytlo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.B. Odesláno 12. února 2015 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2015 http://www.businessinsider.com/david-cenciotti-cockpit-footage-of-pilots-on-bombing-training-mission-2015-2 F. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pebe Odesláno 13. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2015 Spriznena duseSkoda,ze jsme tim tak strasne omezeny.Ja jezdim na dovoleny kvuli tomu jen po Evrope a s klidem bych mohl dvakrat rocne na MaledivyNejhorsi je,ze kamarad,co by letel se mnou furt vyhrozuje,ze objedna letenky a pak uz nebudu moct couvnout Couvnout se dá ze všeho Nejdál jsem byl letadlem v Bulharsku a ty 2 hodiny byly ažaž. Od té doby max do hodiny a i tak je to utrpení. Zlatě v autě nebo ve vlaku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
villain83 Odesláno 13. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2015 Couvnout se dá ze všeho Nejdál jsem byl letadlem v Bulharsku a ty 2 hodiny byly ažaž. Od té doby max do hodiny a i tak je to utrpení. Zlatě v autě nebo ve vlaku Já mám závratě,vejsky fakt nemusím,ale lítaní mě bavi,furt je to mnohonásobně bezpečnější,než v autě.Já se utěšuje vždycky tím,že kdyby se nahoře neco posralo,bude to alespoň rychly.Ale věř,že ta pravděpodobnost je opravdu minimální... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pebe Odesláno 13. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2015 (upraveno) Tím "rychlý" si právě nejsem tak úplně jistý. Jistě, když je letadlo v nějakých 10km, tak asi rychle umrzneš, ale pokud je níž, a nebouchne to, tak se asi proletíš ne? Ale nevím, já nad tím raději nepřemýšlím, vyhýbám se tomu jak to jen jde edit: a závratě mám samozřejmě taky, nějakou dobu jsme bydleli v 9. patře a na balkón jsem nechodil. Když jsem byl na výletě v Plzni, tak jsem na nejvyšší kostelní věž vylezl, ale na ochoz jsem nešel. A na Suchém vrchu jsem ani nevylezl na rozhlednu není to vysoké, ale schodiště s prostorem uprostřed není nic pro mě Upraveno 13. února 2015 uživatelem pebe Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 13. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2015 Pekny schudky Ja bych treba urcite nejel na ajfelovku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pebe Odesláno 13. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2015 (upraveno) stačí Petřínská rozhledna, to jsem taky nedal, na Eifellovku jen zespodu edit: byli jsme na školení na Lipně a v rámci odreagování se jsme šli na Stezku v korunách stromů. Došel jsem až skoro nahoru, ale jeden ten závit v posledním úseku tě šroubovice se mi udělalo blbě a metelil jsem zase zpátky. Jediný ze všech, ale už jsou na to zvyklí Upraveno 13. února 2015 uživatelem pebe Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 13. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2015 panedge: Mám teď za sebou čerstvě 4 lety po Evropě. Vzpomněl jsem si na tebe a uvědomil si, že když se náležitě vybavíš (filmy, četba, spánek), tak se ten let dá přežít, aniž by sis takřka uvědomil, že jsi v letadle. Prostě zabavit se a nepřipouštět si, že máš pod sebou 10km hloubku. To prostředí uvnitř je natolik "civilní", že ti to ani nepřijde. Stejně ti polovinu letu budou nosit nějaké svačiny, obědy, pití apod. Jako letecký konstruktér mám trochu nevýhodu, že se bojím v jiných fázích letu než ostatní. Jednou jsem seděl v Tu-154 vzadu mezi motory. A nevím proč, jsem si blbec vzpomněl, že řízení musí být spočítáno na to, že se urve lopatka turbíny a přesekne táhlo. A musel jsem na to myslet, dokud jsme nepřistáli. Ale jinak se to dá většinou prospat jako cesta vlakem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zhrado Odesláno 13. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2015 paráda. Ten Tupolev.. To musí byť zážitok. Stará Ruská kotolňa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 13. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2015 Ani moc ne, navíc to bylo v dobách, kdy Aeroflot byl ještě poměrně arogantní ke svým zákazníkům. Nelítal jsem s nima rád. Ale letěl jsem ještě s naším linkovým IL-18, to byl teprve bombardér. Dokonce jsem se za letu nasomroval do kabiny a vystoupil z ní až po přistání v Praze, to byl zážitek pro kluka. To už by dneska nešlo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 14. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. února 2015 Ruská mašina - dobrá mašina . . .byl jsem v roce 97 na SIAD když tam přistával SU 27 bez podvozku, foto moje přefocené z fotky,takže kvlita mizerná, ale našel jsem i video, SUčko pak zvedli na heverech, vytáhli podvozek a pakzase odletěl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zhrado Odesláno 14. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. února 2015 Tam som bol aj ja. Vraj zabudol vysunúť. Leteli z Rakúska na skok. A v kabíne mal popolníkod plechovky sardiniek.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zhrado Odesláno 14. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. února 2015 Keď už je ten blbý Valentín tak som si pustil Top Gun.Klasika, ktorú som videl asi 109 krát Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.B. Odesláno 15. února 2015 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2015 TOP GUN: flypast in Wales :-)https://www.flickr.com/photos/55143939@N03/11250933385/ F. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 15. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2015 Ani moc ne, navíc to bylo v dobách, kdy Aeroflot byl ještě poměrně arogantní ke svým zákazníkům. Nelítal jsem s nima rád. Ale letěl jsem ještě s naším linkovým IL-18, to byl teprve bombardér. Dokonce jsem se za letu nasomroval do kabiny a vystoupil z ní až po přistání v Praze, to byl zážitek pro kluka. To už by dneska nešlo.Tak nasomrovat do kokpitu by šlo, letět s linkování IL-18 už ne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chronař Odesláno 19. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. února 2015 (upraveno) Je libo se proletět s Mustangem ?Jako bonus Rolex GMT Master Doporučuji projet všechny 3 části videa Upraveno 19. února 2015 uživatelem Chronař Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.B. Odesláno 19. února 2015 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 19. února 2015 Akrobatický piloti trošku hviezdili v Indii http://www.novinky.cz/zahranicni/362118-ceska-letadla-o-sebe-zavadila-behem-show-v-indii.html F. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník dlubix Odesláno 19. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. února 2015 Klobouk dolů, že tu mašinu s očesanym křídlem dostala na zem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jungle Odesláno 19. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. února 2015 To meli z prde le kliku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník dlubix Odesláno 20. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2015 Jo, to měli. A mohou být rádi, že nelétají na moderních laminátech. Padesátka má ještě poctivé, kovové, křídlo a celý drak. Laminát by se při takovém nárazu pravděpodobně odlomil a křídlo by upadlo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se