Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

V neděli Muzeum Metoděje Vlacha v Boleslavi.

Fotky mizerný, telefonem a mizerný světlo.

Jako inspirace pro ty, co tam ještě nebyli snad dobrý.

post-7543-0-93676000-1498499011_thumb.jpg

post-7543-0-97120700-1498499066_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Chronař
Odesláno

Nemám. Ve škole jsem si říkal, že si ho udělám, až mi bude 40. :-) No a když to nastalo, tak jsem nějak přehodnotil, že těch koníčků je fakt moc a rodina by mě neviděla už vůbec. Tak to zatím nemá prioritu...

Odesláno

Planujes aj PPL? 

Momentálně ne. Zatím mi stačí motorové padáky a ULL. Zvažoval jsem PPL, když jsme s kolegy z Aeroklubu přemýšleli o pořízení půjčovací 172 nebo 185. To ale zatím není na programu, protože na dovolené k moři nejezdíme, ani nelétáme, Takže výhoda cesty čtyřmístným letadlem třeba do Chorvatska a podobně u nás odpadá. Nenávidíme to. Dále je tu nákladovost pořízení papírů, která je sice jednorázová, ale i tak je to dost. A ani se mi nechce...nějak jsem zlenivěl. Největší a pro mě rozhodující jsou ale náklady na to, vlastnit nebo pronajímat si PPL letadlo. Některá ULL již přitom svými parametry převyšují většinu běžně dostupných PPL. A to řádově. Rychlostně například Stream, Shark a podobné, pohodlím Bristell nebo Sportcruiser. O spotřebě paliva a ceně servisu ani nemluvě. Mám rád STOL a kdyby mě nelimitovala váha, tak bych ani nepokukoval po ELSA. Vy to máte s váhami UL na SK jednodušší. U nás to ještě bude chvíli trvat. Takže pokud létám převážně sám, nebo ve dvou, PPL určitě ne.  

Odesláno

Ja by som bol rad keby si mi predviedol let s takou cessnou 303 VFR night s tym jednym motorcekom. Myslim si ze ked je raz nieco certifikovany letecky motor aj ked piestovy tak by vysadit nemal. 

Odesláno

Nie, samozrejme hocijake lietadlo s dvomi motormi je OK, ale pri hocijakych inych jednomotorovych lietadlach, ktore sa na VFR night taktiez pouzivaju, by som bol vcelku dost opatrny. Vysadit by nemusel, ale stava sa to.

Odesláno

Stává se to buď špatnou údržbou,  vyčerpáním paliva, nebo špatnou pilotáží. Jsou dvoumotoráky, kdy při vysazení jednoho motoru při VFR noc , bych raději seděl v jednomotoráku. 

Odesláno

Ak ti vysadi v noci ten jeden motor co tam je, tak good luck s pristavanim..

A ted si predstav, ze normalne s jednomotorovejma letadla se lita i IFR..... a nekdy dokonce IFR po setmeni.... a to taky muze vysadit motor... a nebo se treba ulomit kridlo... :)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...