Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Ale veľký pozor. Obchodnú dopravu majú za podmienok ifr v noci povolené lietat jednomotorove lietadla, ktoré sú vybavené motorom turboprop pratt and Whitney. Má ho napr pilatus alebo cessna grand caravan. Povolili to preto lebo za 40 rokov prevádzky ten motor nikdy nikomu nevysadil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ava: sam si muzes litat jak chces.... s obchodni dopravou je to nejaky zase strasne vsecko komplikovany, asi bys proste nemel uplne jako verejne prodavat letenky, kdyz vis ze poletis potme triastyrou i kdyby byla stokrat ifrova... :) :)

 

http://www.flyingmag.com/commercial-single-engine-turbine-ifr-operations-approved-Europe

Upraveno uživatelem Pirx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi máš pravdu :-)

 

At sea level on a standard day and moderate load, the Crusader will climb at 1,000 feet per minute but this drops drastically with altitude and load. And with one engine you?ll be lucky to climb at all. Cessna?s specs will show a single-engine climb rate of 250 feet per minute at sea level on a standard day, but pilots have reported that the reality is much less.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, co přesně myslíš slovem prehorenia, letadlo je postaveno tak, že bezpečně dokáže letět na jeden motor ( CFM56-7B) v max. vzletové hmotnosti 79t. v jakékoliv režimu. To je sice na hraně, ale dá se. 

 

Jinak B737 při vysazení jednoho motoru,  při certifikaci ETOPS musí být schopen letět  na jeden motor 180min na záložní letiště. Je tam více podmínek, ale B737 to zvládá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu mi to začíná připomínat soutěž, "Kdo má většího pinďoura". Dávejte radši nějaký pěkný fotky, poučný a zajímavý videa a možná míň teoretizujte. Jsme tady pro zábavu a poučení, ne na školení. PAIX hoši. :cheers:  

Edit: A možná nejaký obrázky z vašeho vlastního lítání. Jsem začátečník, rád se pokochám. PS. Polítání v trenažeru Airbusu na starý Ruzyni už mám 2x za sebou.  

Upraveno uživatelem Cyril
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...